banner

במציאות הקיימת מאז רשת האינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, העולם כולו הפך לכפר גלובלי קטן, והתחרות על ליבם של הלקוחות הפכה להיות קשה ואכזרית הרבה יותר מאשר בעבר.

האפשרות לגשת אל כל לקוח בקלות ובמהירות, ולנסות לגרום לו לרכוש את המוצר או השירות שהחברה מציעה, גורמת לחברות רבות להשקיע סכומי כסף גדולים עבור פרסום ושכנוע לקוחות, ובמקרים רבים רואות גם תוצאות בשטח. עבודה נכונה ויעילה בניהול הלידים והתמקדות בלקוחות פוטנציאלים הוכיחה את עצמה כדרך הטובה ביותר להגדלת המכירות של כל חברה או ארגון, ומאפשרת להם לגדול ולהתפתח, ובסופו של דבר להכפיל את הרווחים.

איך מנהלים את הלידים בצורה חכמה ויעילה?

בשביל לדאוג לניהול יעיל של הלידים, הדרך הטובה ביותר היא לקבל עזרה מהטכנולוגיה העדכנית ביותר. מערכות תוכנה לניהול לידים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מכל עולם השיווק והמכירות, והן מסייעות רבות לעסקים וארגונים לנתח את המידע על כל לקוח פוטנציאלי, ולגרום לו להיות חלק מהלקוחות שלהם.

יכולות הזיכרון ועיבוד המידע הכמעט בלתי מוגבלות של המחשב מאפשרות לקבל מידע רלוונטי ויעיל הרבה יותר עבור כל לקוח, ולגרום לו בסופו של דבר להגיע אל ההחלטה כי אתם החברה המתאימה ביותר עבור מה שהוא מחפש.

מהי בכלל תוכנה לניהול לידים?

מערכות CRM (Customer relationship management – ניהול קשרי לקוחות) הן מערכות תוכנה נפוצות ופופולריות מאוד, אשר משמשות כיום חלק ניכר מן העסקים והחברות ברחבי העולם. הן מאפשרות למנהלי החברה ועובדיה לנהל ולתפעל את כלל העניינים של האופרציה המורכבת הקשורה בתפעול של עסק עם לקוחות רבים.

האפשרויות הרבות והיכולות המתקדמות שהמערכות הללו מאפשרות, יכולות להביא לתנופה אדירה של צמיחה בעסק, ולאפשר לקחת עסק מבולגן ולא יעיל ולהפוך אותו למשהו מסודר, אשר אוגר את המידע הרלוונטי לעסק בצורה מסודרת המאפשרת לו ניהול יעיל וגיבוש של אסטרטגיות נכונות לעתיד.

תוכנה לניהול לידים היא חלק בלתי נפרד מכל מערכת CRM והיא מתפקדת כזרוע האחראית על תחום השיווק והמכירות של החברה, כדי למקסם את הפוטנציאל של כל ליד וכל לקוח פוטנציאלי.

החשיבות של תוכנה לניהול לידים לכל ארגון או עסק

השימוש באמצעות תוכנה לניהול לידים מאפשר לכל עסק וארגון להפיק את המקסימום מכל לקוח פוטנציאלי. המערכת מחולקת לכמה רמות אשר כל אחת מהן קשורה לשנייה, והן בעצם תהליך הליבה שהמערכת מבצעת על כל ליד שמתקבל במערכת. השלב הראשון הוא שלב קליטת הליד מהמקור ממנו הוא התקבל.

לאחר מכן מתבצע תהליך הכרחי של סינון לידים כפולים או כאלה שאינם רלוונטיים ומתאימים כלל, ולאחר מכן מתבצע השימוש הקונקרטי במידע שהתקבל לצורך ניהול הליד והצעת מחיר מותאמת אישית עבור הלקוח המדובר. לאחר שהלקוח השתכנע, המערכת מאפשרת לבצע את ניהול תהליך המכירה בצורה קלה ויעילה, ולהכניס את כלל נתוני העסקה אל המערכת בכדי לאפשר אגירת המידע לצורך ניתוח נתונים וסטטיסטיקות שיכולות לשפר את פעילות העסק ופעולות השיווק שלו בעתיד.

הטמעה של מערכות CRM ותוכנה לניהול לידים

אין ספק שמערכת CRM ותוכנה לניהול לידים היא משהו שכל עסק יכול להרוויח ממנו לא מעט, אך לעיתים ישנו חשש מפני תהליך ההטמעה והקליטה של המערכת בקרב עובדי החברה, והצורך להפנות יותר מדי זמן ומשאבים עבור הכנסת המערכת לשימוש מקיף בחברה.

בדיוק בשביל להשקיט את החשש (המוצדק) הזה, חברת topme מציעה שירות הטמעה של מערכות CRM ומערכות תוכנה נוספות לחברות וארגונים אשר מעוניינים לבצע את הטמעת המערכות ללא פגיעה בעבודה השוטפת, כדי שהעבודה בחברה תוכל להמשיך כסדרה ללא הפרעות גם בזמן המעבר לשימוש במערכת החדשה.

כיצד מתבצעת בפועל הטמעה של מערכות CRM וניהול לידים?

הנציגים המקצועיים שלנו יושבים עם עובדי החברה על מנת לבצע אפיון של המערכת המתאימה ביותר עבור החברה שלכם, ולאחר מכן מתחילים בתהליך ההטמעה בפועל הכוללת הדרכות מרוכזות לעובדים, וכן התאמה וסנכרון של הנתונים הישנים אל המערכת החדשה.

בסופו של התהליך המטרה היא שכל עובד ועובד של החברה שלכם יוכל לבצע את המשימות שלו בצורה חלקה וללא בעיות, כך שכלל התהליכי העבודה בעסק ימשיכו לתפקד מבלי שהלקוחות שלכם ישימו לב שמשהו השתנה או עובר על החברה.

צור קשר דילוג לתוכן