banner

אפיון והטמעת מערכת מאנדיי בארגון

תמיד אפשר לשאוף קדימה ולהוביל את העסק שלכם לקצה גבול היכולת, וודאי כשמדובר על מערכת CRM חלומית המתאימה את עצמה לפעילות העסקית שלכם!

הכירו את Monday, חברה המובילה בפיתוח מערכות לניהול משימות, ניהול פרויקטים, שירות לקוחות, תקשורת פנים-ארגונית, אופרציה משרדית וניהול אסטרטגי לארגונים. Monday קיימת מעל 10 שנים, הונפקה בבורסה בשנת 2021 והיא מאמינה בשותפויות דינמיות. בין היתר, Monday מייצרת תרבות עבודה יוצאת דופן, כזאת שמובילה עסקים לשיא היעילות בעזרת מגוון כלים המוצעים לעסקים וארגונים בכל סדר גודל.

אהה.. ונסביר לכם שמשתמשים במערכת מעל 100,000 ארגונים ברחבי העולם (מחציתם משתמשים בתוכנה יום יום) ובניהם גםמותגים בינלאומיים כמו קוקה קולה, לוריאל, אדובי ועוד רבים. 

הקודם
הבא

אז מה אנחנו מציעים?

אנחנו ב– TopME מטמיעים עבורכם את מערכת Monday בהתאם לשיטות העבודה הייחודיות ואופי ניהול העסק. יחד נאפיין את הצרכים הייחודיים שלכם ונבנה תהליכי עבודה המותאמים בדיוק בשבילכם, כדי שתוכלו ליהנות מכל מה שיש ל– Monday להציע, ובהחלט יש לה הרבה

מה השירות שלנו כולל?

  • אפיון המערכת והתאמתה לצורכי הארגון.
  • הטמעה כלל ארגונית.
  • יצירת בורדים בהתאמה אישית.
  • אוטומציה של תהליכים.
  • הדרכה ומתן שירותי תמיכה. 

קצת על היתרונות של מערכת Monday

מערכת שמתאימה את עצמה לארגון שלכם

היתרון הבולט במערכת Monday הוא התאמת התוכנה לפעילות העסקית שלכם ולסביבת העבודה. המערכת מאפשרת לעבוד בדרך הנוחה לכם מבחינת ניהול משימות, פרויקטים ולקוחות, כאשר היא זאת שמתאימה את עצמה אליכם, מה שאומר שאין כל צורך לבצע שינויים ארגוניים, אלה לקבל מהמערכת כל שתצטרכו.

חיסכון עצום בזמן עבודה

העבודה עם Monday מאפשרת לכם לחסוך באופן משמעותי בשעות עבודה, באמצעות ייעול תצורת עבודתם של העובדים. למעשה, כל מה שצריך לניהול הלקוחות, הפרויקטים והמשימות נמצא במקום אחד עם גישה מהירה לכל המידע שהעובדים צריכים, מבלי הצורך לעבור בין תוכנות או לבזבז זמן יקר באיתור מידע. התוצאה – עבודה הרבה יותר אפקטיבית.

ממשק נוח לשימוש

נתחיל בזה שהגישה למערכת יכולה להתבצע מכל מקום שיש בו גישה לאינטרנט (מבוססת על ענן), מה שאומר שעובדים בחברות גלובליות יוכלו לנהל משימות מכל מקום בעולם, גם מי שעובד מהבית. נמשיך בכך שהמערכת סופר ידידותית לשימוש, עם חוויית משתמש גבוהה המבוססת על צבעים שונים המאפשרים לקרוא נתונים ודוחות בדרך מהירה וידידותית.

מנעד פיצ'רים, רק תבחרו

עם כל כך הרבה פיצ'רים ותוספים, בהחלט אפשר ללכת לאיבוד. אבל כמו שאמרנו, המערכת מתאימה את עצמה אליכם, ולכן תוכלו לבחור את הפיצ'רים המתאימים לכם. לדוגמה מעקב אחרי הדוחות של הארגון, קבלת תמונת מצב, ניהול משימות והרשימה עוד ארוכה. אם כך, מנהלים  ואנשי מפתח יוכלו בלחיצת כפתור לבחון את הביצועיים ועל סמך התוצאות לקבל החלטות עסקיות חשובות.

מאנדיי crm

העסק שלכם חייב להתייעל? בואו נדבר…

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, פנו אלינו עוד היום

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם