banner

אפיון והטמעת מערכת זנדסק (Zendesk) 

בואו לנהל את כל הפניות מהלקוחות במקום אחד ולהקפיץ את השירות ללקוח בכמה רמות למעלה עם מערכת זנדסק.

Zendesk היא מערכת ייעודית וחכמה לניהול שירות הלקוחות והתמיכה בארגון. היא מאפשרת לחסוך בזמן יקר, למנוע תסכול ועיכובים במתן השירות ללקוח ולייעל את ה- SLA על ידי ניהול כל הפניות במערכת אחת ידידותית וחכמה. זנדסק מונעת כפילויות ומאפשרת לעקוב אחרי כל הפניות המגיעות לארגון מכל הערוצים בצורה יעילה – עד למתן הפתרון הטוב ביותר ללקוח. 

Zendesk קיימת עוד משנת 2007, עם מעל 250 אלף לקוחות ומיליוני משתמשים בכ- 160 מדינות בהן היא משווקת. מטה החברה שוכן בסאן פרנסיסקו ובו מעל 3,000 עובדים. המערכת מציעה שירות ב- 40 שפות וביניהן גם בעברית, כולל תמיכה מלאה, ולכן היא מתאימה לכל סוגי העסקים – מקטנים ועד ארגוני ענק.

אז מה אנחנו מציעים?

אנחנו ב– TopME מומחים באפיון והטמעת מערכות מתקדמות לארגונים, תוך התאמה מדויקת לאופי הארגון ופעילותו. הצוות שלנו מונה מטמיעים מיומנים להטמעת מערכת זנדסק  בהתאם לשיטות העבודה הייחודיות שלכם, סוג הלקוחות והצרכים הארגוניים. יחד נאפיין את המערכת, נבצע הטמעה מהירה, כך שתוכלו ליהנות משירות לקוחות שעובד. 

מה השירות שלנו כולל?

  • אפיון המערכת והתאמתה לצורכי הארגון.
  • הטמעה כלל ארגונית.
  • יצירת בורדים בהתאמה אישית.
  • אוטומציה של תהליכים.
  • הדרכה ומתן שירותי תמיכה.

היתרונות המופלאים של מערכת זנדסק

ניהול רב ערוצי

Zendesk מציעה ניהול מערך שירות רב-ערוצי (Omni-Channel), החל מפניות טלפוניות, WhatsApp, דוא"ל, צ'אטים מנכסים דיגיטליים, רשתות חברתיות ועוד. החיבור נעשה דרך API לממשקים מול מערכות חיצוניות שונות.

שולחן עבודה ידידותי

​​מערכת זנדסק בנויה בתצורה אחידה על שולחן עבודה מכילה את כל הכלים הנדרשים לטיפול מהיר ונוח בפניות בעברית, דבר המקל מאוד על השימוש במערכת, גם במקרים של עשרות ומאות פניות ביום. 

טיפול רציף ואפקטיבי

הממשק נוח מאוד לשימוש ומאפשר לראות את כל האינטראקציות הקודמות של הלקוח והפעילויות השונות שנעשו, כך ניתן יהיה לטפל באופן יעיל וממוקד בכל שרשרת השירות של הלקוח ולעמוד ב- SLA.

הטמעה קלה ומהירה

הטמעת זנדסק קלה ומהירה במיוחד ומאפשרת למשתמשים ליהנות מחוויית משתמש גבוהה במיוחד בעת השימוש. בנוסף, המערכת עונה על דרישות עסקיות שונות ויודעת לתת מענה לכל צורך במערך השירות והפניות. 

מערך השירות שלכם חייב להתייעל?

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, פנו אלינו עוד היום >>> 

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם