banner

בשנים האחרונות אנו רואים מאות עסקים המבינים את החשיבות בעבודה עם מערכת CRM ייעודית אשר תעזור להם לנהל את התהליכים העסקיים השונים לצד שמירה וניהול הקשר עם לקוחותיהם השונים. כיום אחד הדברים החשובים ביותר במערכת CRM הוא ממשק המשתמש שלו, ממשק המשתמש לוקח חלק בכל התהליכים העסקיים השונים ומשפיע בצורה ישירה על הפרודוקטיביות שלכם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – TopME פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

לפני הכל – מה היא מערכת CRM?

לפני שאנחנו מתחילים לדבר על חשיבות ממשק המשתמש רצוי שנבין לפני הכל מה היא מערכת CRM. מערכת זו היא הלכה למעשה מערכת אשר תפקידה לעזור לכם לנהל בצורה נכונה את קשרי הלקוחות שלכם, יחד עם מערכת זו תוכלו לנהל מאגרי מידע, לעקוב אחרי תהליכים עסקיים שונים, לעקוב אחרי תהליכי שיווק ומכירה, לעקוב אחרי תהליכים פיננסים ולקבל לא מעט אינדיקציה על העסק שלכם ועל המתרחש בו תחת קורת גג אחת, מכל מקום ובכל זמן.

אנו רואים בשנים האחרונות עליה במודעות בקרב בעלי עסקים, ארגונים ועמותות בכל הקשור לעבודה עם מערכת CRM ייעודית ומותאמת עבורם. מערכת CRM אשר תתאים לבעל עסק אחד לאו דווקא תתאים לבעל עסק אחר לכן ישנה חשיבות לממשק המשתמש ולהטמעה נכונה יחד עם חברה המתמחה בתחום מערכות הניהול.

יורדים לעובי הקורה: מה הוא ממשק משתמש (UI)

אחד הדברים החשובים ביותר בכל מערכת CRM הוא ממשק המשתמש (UI). אתם לבטח תוהים מה זה למעשה אומר User Experience, אם נרד לעובי הקורה אנו נגלה כי הממשק הוא החלק אליו המשתמש חשוף בזמן שימוש במערכת CRM. המטרה של ממשק המשתמש (UI) במערכת ה-CRM הוא לשפר משמעותית את חווית השימוש במערכת תוך כדי הנגשת הכלים האיכותיים, הפונקציונאליים והטובים ביותר לשם ביצוע המשימות השוטפות.

מה הם יתרונות ממשק המשתמש (UI) במערכת ה-CRM?

כאשר אנחנו מדברים על ממשק המשתמש (UI) במערכת ה-CRM אנו רואים לא מעט יתרונות, דרך ממשק איכותי ומותאם אישית כל עובד בחברה אשר בא במגע עם המערכת יכול לנהל את המשימות שלו בצורה איכותית, חכמה, פונקציונאלית ויעילה הרבה יותר. בין היתרונות אנו רואים:

  • עבודה עם מערכת נגישה וקלה – ממשק משתמש (UI) במערכת ה-CRM משפיע בצורה משמעותית על נוחות העבודה. ממשק אשר לא מותאם עבור הצרכים שלנו עלול לגרום לנו להפסיד לא מעט זמן, כסף ומשאבים. לעומת זאת אם אנו נסתכל על ממשק המותאם עבורכם תוכלו לבצע את כל המשימות בצורה איכותנית, מהירה ודרך מספר פלטפורמות שונות – פלאפון, מחשב נייד, טאבלט ועוד.
  • כל המשימות תחת קורת גג אחת – כל המשימות אותם אתם צריכים לעשות נמצאים עבורכם תחת קורת גג אחת בצורה מסודרת, ברורה ופונקציונאלית – כתוצאה מכך אנו רואים עלייה משמעותית בפרודוקטיביות של העובד.

האם כדאי לעבוד מול חברה המתמחה בהטמעת מערכות?

כאשר אנחנו מדברים על בחירת מערכת CRM לצד הבנת ממשק המשתמש (UI) במערכת ה-CRM לצד הצרכים שלנו אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש. הדרך הטובה ביותר לגשת אל מלאכה זו הוא יחד עם חברה המתמחה בהטמעת מערכות לצד אפיון והבנה מלאה של צרכי הלקוח. לכן, אנו ממליצים לכם לעבוד אל מול חברה המתמחה בהטמעת מערכות בדגש על הטמעת מערכות עם ממשקי משתמש מתאימים – כך תוכלו למקסם את הפוטנציאל העסקי שלכם, להפוך את התהליכים העסקיים לחכמים יותר, את העובדים לפרודוקטיביים הרבה יותר תוך כדי שדרוג המערך העסקי הכולל אלפי מונים.

אמרתם ממשק איכותי אמרתם TopMe

TopME הינה אחת מן החברות המובילות בישראל כיום בעולם הייעוץ לצד הטמעת מערכות טכנולוגיה בחברות וארגונים. החברה עובדת ללא לאות אל מול חברות, גופים, עמותות וארגונים רבים ועוזרת להם להטמיע ולהתאים את מערכת ה-CRM המתאימה ביותר עבורם – כתוצאה מכך אותן חברות נהנות מתהליכים ארגוניים פשוטים, קלים, פונקציונאליים ואיכותיים אלפי הרבה יותר.

TopMe יורדת לעובי הקורה ומספקת מערך שלם של הסברה לצד אפיון והבנת צרכי הלקוח, פתרונות הטמעה, הדרכות ושירותי תמיכה. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל קהל לקוחותינו ולבחור נכון.

 

צור קשר דילוג לתוכן