banner

המהפכה הדיגיטלית הביאה עמה בשורות חדשות אל עולם העסקים וכך עסקים רבים וארגונים צומחים ומתפתחים תוך הטמעת מערכות CRM איכותיות. עם השנים גילו לא מעט ארגונים שניהול שירות הלקוחות והעובדים הפכו להיות קשים יותר ברמה שאי אפשר אפילו לעקוב אחרי התהליכים השונים. מערכות CRM מאפשרות ניהול נכון, ובפרט כאשר ישנה גם תיבת מייל משותפת. הנה כל מה שחשוב שתדעו על מערכות אלו ועל תיבות המייל המשותפות.

תיבת מייל משותפת בCRM – המערכות שהולכות לשפר את העולם העסקי שלכם

מערכות CRM שהן למעשה מערכות חדשניות ודיגיטליות לניהול קשרי לקוחות מאפשרות לכל ארגון ובית עסק לנהל את הארגון באופן חכם יותר ממה שבעבר. מערכות אלו מאפשרות לפתוח תיבת מייל משותפת בCRM המביאה לאיכות עבודה אפקטיבית יותר. השימוש במערכות אלו מביא למעקב, פיקוח, שירות לקוחות טוב יותר וגם התנהלות פנימית טובה יותר בתוך הארגון. למערכת זו מגוון של יתרונות אך יש כמה יתרונות מרכזיים שיכולים להוביל לתהליך עבודה יעיל יותר.

מערכות CRM עם תיבת מייל משותפת – עולם של יתרונות

בכל מערכת חדשה שמכניסים אל תוך הארגון או בית העסק כמובן שיש מגוון גדול של יתרונות. יחד עם זאת על מנת באמת לייעל את תהליך העבודה חשוב להתמקד ביתרונות המרכזיים בלבד:

  • שיפור מערכת היחסים עם הלקוחות – השימוש במערכת CRM ובכלל מערכות להן יש תיבת מייל משותפת בCRM מביא לשיפור משמעותי של מערכות היחסים עם הלקוחות בארגון. מערכות אלו מאפשרות מעקב נוח ומדויק לגבי ההתנהלות מול הלקוחות מה שמאפשר באופן נקודתי ומיידי לשפר את ההתנהלות מתוך הארגון. קבלת משוב, עדכון ההנהלה ברמה מיידית ופתרון משברים בזמן אמת. לכל אלו יש יתרונות רבים ומשמעותיים לתהליך זה.
  • עבודה פרודוקטיבית יותר – הסיבה שארגונים רבים מטמיעים תיבת מייל משותפת בCRM ובכלל מערכת זו בתוך הארגון היא שיפור הפרודוקטיביות בעבודה. לא מעט סקרים העלו שמחלקות המכירות בארגונים עלו ב40 אחוזים, ויעילות הצוותים עלו ביותר מ25 אחוזים מהרגע שהוטמעה המערכת.
  • יצירה של שפה משותפת בארגון – השימוש במערכות אלו מסייע לארגונים להביא לשפה משותפת בין ההנהלה, לעובדים, ללקוחות ובכך המסר השיווקי ובכלל המסר הארגוני מועבר באופן אחיד. השימוש במערכות אלו תורם גם לנראות עסקית טובה יותר לא רק מבחינה וויזואלית המתיישרת עם ערכי הארגון אלא גם ברמה השיווקית.

מה האלמנט החשוב ביותר שמאפשר עבודה איכותית עם מערכות אלו?

האלמנט החשוב ביותר הוא קבלת תמונת המצב העדכנית בזמן אמת. כאשר אנו מנהלים עסק אנחנו רוצים לדעת מה מצב המכירה לעיתים אפילו באופן המהיר ביותר שאפשר. שימוש במערכות הCRM בכלל ובפרט כאשר אנו מדברים על תיבת מייל משותפת בCRM המאפשרת חלוקת מידע רגיש בין כל הגורמים הרלוונטיים בארגון באופן מיידי. השימוש במערכות אלו מסייעות לבנות תמונות מצב עדכניות בכל שניה נתונה, קבלת פיקוח ובקרה על נציגים שלא עומדים ביעדים וקבלת סטטוס מכירות באופן עדכני בזמן אמת. כעת, כל מה שחשוב לדעת הוא כיצד לנטר את המידע הזה, מה לעשות איתו ואיך להתנהל איתו על מנת להביא את הארגון אל הגעה ליעדים הרלוונטיים וביעילות הגבוהה ביותר.

אל תתפשרו על מקצועיות כאשר מדובר בארגון שלכם

בחירה בהטמעת מערכות CRM היא בחירה חכמה המביאה את הארגון שלכם לתפעול ברמה מאד גבוהה. חשוב שכאשר אתם מטמיעים את המערכות תעשו זאת באמצעות אנשי המקצוע הטובים ביותר המאפשרים לכם לקבל תמיכה טכנית מרחוק וגם פיזית, הכוונה, הנחייה ובכלל תדעו שיש לכם על מי לסמוך מבחינת גם מוצרים איכותיים וגם שירות אדיב ומקצועי. חברת TopME היא מהחברות המובילות בישראל ומותג מבית 'היזם', המוביל בתחום של שירותי הטמעת מערכות טכנולוגיות וייעוץ לארגונים. צרו קשר כבר כעת לשירות מושלם לצד מקצועיות ברמה גבוהה.

צור קשר דילוג לתוכן