banner

הופכים לשותפים הטכנולוגיים בארגון שלכם ומקפיצים אתכם קדימה!  

אנחנו מתמחים בהתאמת מערכות CRM ו- Work OS המתקדמות בעולם, בהתאם לאופי הפעילות השוטפת של הארגון. המערכת שנתאים לכם תסייע לייעל את הפעילות העסקית, לרכז הכל במקום אחד ולתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות שלכם ולעובדים. התוצאה –הגדלת המכירות, בקרה טובה יותר על עובדים ועל איכות העבודה, תקשורת בין מחלקות, תלות בין משימות, חיסכון בזמן ויותר זמן פנוי לעסוק בפיתוח וצמיחת הארגון.

אנחנו עובדים עם הספקים המובילים בעולם ומתאימים לכל לקוח את המערכת הייעודית לצרכים עכשוויים והעתידיים של הארגון. השירות שלנו כולל ייעוץ לבחירת המערכת המתאימה, בחינת מספר אפשרויות, הטמעת המערכת בארגון, הדרכה ומתן שירותי תמיכה על ידי מומחי מערכות מידע.

הקודם
הבא

01 איך זה עובד?

ייעוץ לבחירת מערכת CRM / Work OS

נעים להכיר! בשלב זה ניפגש עם הגורמים הבכירים בארגון, על מנת לברר את צורכי הארגון העכשוויים והעתידיים, ולהתאים עבורכם מערכת שתעניק את הפתרון הטוב ביותר לטווח הארוך.

02 אפיון צרכים ותהליכים

לאחר בירור והבנת צורכי הארגון, נבצע אפיון. שלב זה הוא החשוב ביותר בתהליך הטמעת מערכת לניהול הלקוחות ומשאבי הארגון, וכולל את תיעוד אופן הפעולה הנוכחי של הארגון, דרישותיו מהמערכת, וגיבוש פתרונות יצירתיים לצרכים המדויקים באמצעות הפיצ'רים השונים של המערכת.

שלבי האפיון כוללים:

  • זיהוי הפערים בין דרישות הלקוח לבין המענה הקיים ומתן פתרונות לצמצום הפערים. 
  • בחינה מדויקת של המצב הנתון, כלומר כיצד החברה פועלת כיום. 
  • אפיון הדרישות / הצרכים להם נדרש מענה לשיפור סביבת העבודה. 
  • בחינת המענה לכל אחת מהדרישות של הארגון והתאמת הצרכים.
  • מתן לו"ז של השלבים העתידיים והפעולות הנדרשות מהצוות.
  •  

03 הקמת תשתיות ועיצוב

בשלב זה המומחים שלנו יקימו את התשתית והעיצוב של המערכת הנבחרה, כולל הזנת הנתונים במערכת ה- CRM/Work OS החדשה באמצעות ייבוא הנתונים מהמערכות הקודמת, או הקלדה ישירה. בנוסף, בשלב זה נגדיר הרשאות, את צורת המסכים, עיצוב מסמכים והתהליכים העסקיים. כמו כן, נבצע אינטגרציות עם מערכות אחרות של הארגון, נייצר אוטומציות, תקשורת חוץ ופנים ארגונית, הקמת צוותים, הרשאות מערכת, ותהליכי זרימה בין המחלקות.

04 פיילוט

בשלב זה נבצע יחד סימולציה של תהליכי עבודה עיקריים, על מנת לצאת לפיילוט. בין היתר, נפתח תעודות ותהליכים במערכת בליווי מומחה מערכות מידע. שלב זה מאוד משמעותי בתהליך הטמעת מערכת CRM/Work OS ומשמש כשלב בקרה וניסוי רגע לפני עליית המערכת לאוויר. כמובן שנבצע גם תרגול נוסף, כדוגמת ביצוע התאמות ברמת המשתמש על מנת לייעל ולהקל את העבודה במערכת החדשה כדוגמת סידור תפריטים נוח, בחירת צבעים למידע על פי דחיפות, עיצוב תפריט קיצורי דרך, סוגי דו"חות ועוד.

05 עלייה לאוויר

אנחנו איתכם גם בשלב עליית המערכת לאוויר! צוות המומחים שלנו יהיה באתר הלקוח עלמנת לתמוך במשתמשים ולמנוע "תקלות" הנובעות מטעויות טרם הכרת המערכת על בוריה. לאחר עליית המערכת לאוויר, מתבצע ליווי בתיאום מלא מול הלקוח ועלפי הצורך.

06 שירות ותמיכה

לאחר העלייה לאוויר, אנחנו מעניקים לכם שירותי תמיכה הכוללים פתרון לכל הבעיות ומענה לשאלות בעבודה השוטפת, תיקון תקלות המתגלות במהלך העבודה הרציפה, התקנת גרסאות חדשות של המערכת, מתן תמיכה בכניסה לתהליכים וצורות עבודה חדשות והדרכה על פי הצורך.

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא התחייבות, התקשרו אלינו עוד היום

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם

צור קשר דילוג לתוכן