banner

מערכת Monday נחשבת לאחת מתוכנות ניהול הפרויקטים המובילות בעולם. למעשה, החברה הישראלית אשר הונפקה בשנת 2021 בסכום מדהים של 6.8 מיליארד דולר הצליחה לשנות את עולם העסקים בשל היכולת לתת מענה למשימות שוטפות כמו גם ביצוע מעקב, כל זאת תחת מקום אחד ועם ממשק ידידותיי מאוד למשתמש. כבעלי עסקים שרוצים ליצור תמהיל עסקי המשלב בין צמיחה לבין חיסכון כספי, אין ספק כי מערכת זו מהווה דרך מצוינת להטמיע בתוך הארגון תהליכי עבודה אפקטיביים, בעלות כספית נוחה ועם שימת דגש על מערכת חכמה.

מהם היתרונות של המערכת?

מדובר במערכת ממוחשבת הכוללת מגוון רחב של אפשרויות תחת מסגרת שיתופית. אם עד לפני מספר שנים היכולת להשלים משימות כמו גם לבצע מעקב אחר הביצועים של העובד התבצע לרוב ע"י ממונה אחראי, כיום באמצעות המערכת הזו ניתן ליצור מסגרת שיתופית המאפשרת לכל העובדים להישאר במעקב אחר המשימות השוטפות כולל יכולת לעדכן בזמן אמת, מכל מקום וללא צורך בחיבור פיזי. הפלטפורמה הדיגיטלית יוצרת יכולת ליצור תהליכי עבודה פשוטים הן בתוך הארגון והן מחוצה לו, כחלק ממערך ניהול אפקטיבי המותאם לדרישות של כל ארגון ועסק באופן אישי. חברי הצוות בארגון שלכם יכולים לתקשר האחד עם השני באמצעות המערכת וכן דיוור אוטומטי שנשלח כאשר משלימים את צריכים לבצע שינויים במשימה, כאשר לכם כבעלי העסק יש שליטה מלאה באמצעות ממשק טכנולוגי קל ופשוט לתפעול. בהקשר זה, חשוב לציין כי מערכות CRM הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהעולם העסקי, וזאת הצורך של בעלי עסקים ליצור סביבת עבודה חדשנית המבוססת על רצף עבודה אחיד. מאנדיי מצליחה לבלוט מעל המתחרים שלה בשל הממשק הנגיש אבל גם בזכות היכולת ליצור פלטפורמה מאובטחת ומעודכנת, כחלק ממטרה ליצור תמהיל ניהול עובדים וכן ניהול קשרי לקוחות – שני אלמנטים חשובים שיכולים לקבוע את ההצלחה או הכישלון של חברות ואגונים.

ניהול עובדים לטובת יצירת חיסכון ופרודוקטיביות

מערכות לניהול עובדים הפכו לכלי משמעותי ובעל השפעה עצומה על היכולת שלכם כבעלי עסקים ליצור תמהיל שירות אפקטיבי אך גם פרודוקטיבי. מערכת לניהול משימות של מאנדיי מאפשרת לכם כמנהלים לעקוב אחר הביצועים של העובדים, לקבל עדכונים שוטפים במייל וכן לנהל תכתובות בין מנהלים לעובדים בשקיפות מלאה. ניהול המתבצע בצורה טכנולוגית יכול להוביל לא רק לשיפור בתמהיל השירות ללקוח אלא גם ביצירה של מערך יעיל המתבצע מסביב לשעון ועם יכולת לשליטה מרחוק, וזאת בשל הטמעה של המערכת באופן אינטגרלי ועם יכולת לבצע התאמה מדויקת של המערכת, כחלק מיצירה של תמהיל ניהול עובדים שיוביל גם לחיסכון כספי וגם ליצירה של תמהיל פרודוקטיביות – החל משדרת ההנהלה ועד העובד הזוטר.

ניהול קשרי לקוחות – חלק בלתי נפרד מהתנהלות תקינה של בית עסק

ניהול קשרי לקוחות הוא חלק משמעותי ובלתי נפרד מהיכולת של כל עסק או ארגון לצמוח ולגדול. דרך הטמעה של מערכות חכמות בדמות מאנדיי אפשר ליצור מערך המאפשר להיעזר בטכנולוגיה של מידע לטובת הבנה של הצרכים ובהתאם לכך יצירת פעולות אפקטיביות התורמות ליצירה של מערך ניהול שירחיב את מעגל הפעילות של בית העסק ואף ייצור בולטות ביחס למתחרים. בעידן שבו רבים מבעלי העסקים מחפשים דרכים ליצור דרכים לשימור לקוחות, אין ספק כי שימוש במערכת מאנדיי מהווה דרך מצוינת לניהול מאחר וניתן להתאים אותה למגוון עצום של פעולות שיווק, פרסום וניהול. את תחילת דרכה התחילה מאנדיי תחת המטרייה של חברת Wix, כאשר בשנת 2012 הפלטפורמה עברה לניהול עצמאי המתבצע ע"י החברה. חברת מאנדיי מעסיקה מעל ל 280 עובדים ברחבי העולם והיא נמצאת במגמת צמיחה אדירה ביחס למתחרות שלה בתחום ה-CRM. עדות לכך ניתן למצוא בפרסומים האחרונים שבמסגרתם מעל ל 30,000 בתי עסק מהארץ ומהעולם הם לקוחות משלמים. בין הלקוחות של החברה ניתן למצוא גם חברות גדולות כמו מקדונלס ואובר ואילו בישראל החברה מספקת את השירות לאלפי בתי עסק בתחום הפיננסים, הייטק, קידום אתרים ועוד.

החברות הגדולות כמו גם הקטנות הפנימו כי בעידן החדש ניהול משימות הוא חלק בלתי נפרד מהתמהיל העסקי, ועל כן אם גם אתם רוצים להצטרף למהפכה זה הזמן ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.