banner

מערכות CRM הפכו כבר ממזמן להיות הדרך העיקרית של עסקים וחברות לנהל את קשרי הלקוחות שלהם. למעשה, כל נושא שירות הלקוחות והקשר איתם, הוא ללא ספק אחד הדברים המשפיעים ביותר על הצלחתו של כל עסק, ורק מי שמשקיע בקשרי לקוחות טובים הוא זה שמצליח לשמור עליהם אצלו ולהרוויח כסף. הקדמה הטכנולוגית הובילה לכך שכל נושא הקשר עם הלקוחות מתבצע על ידי אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו מערכות CRM אשר מאפשרות לבצע פעולות בצורה קלה, נוחה ויעילה מאי פעם. היכולת לרתום את הטכנולוגיה החדישה ביותר ולהשתמש בה לטובת העסק היא אחד הדברים החשובים ביותר לעסק, אשר יכולים להוות מנוע צמיחה וגדילה לכל עסק באשר הוא.

מהו Make וכיצד הוא מסייע לשימוש במערכות CRM?

הגלגול הראשון של מה שמכונה היום Make נוצר על ידי חברה הייטק צ'כית בשנת 2012 בשם אינטגרומט אשר פיתחה לעצמה מערכת אוטומציה שתאפשר לה לשפר ולקדם תהליכים במערכת ניהול קשרי הלקוחות שלה. רק 4 שנים לאחר מכן החליטה החברה להוציא את הכלי לשוק בגרסה דומה למה שמשתמשים בה היום. הכלי שנקרא בהתחלה אינטגרומט הפך לאחר מכירת החברה לחברה אמריקאית להיות Make, למרות שעדיין ישנם לא מעט אנשים שמעדיפים להשתמש עם השם הישן. בקצרה, הפלטפורמה מאפשרת לנו לבצע אוטומציות לתהליכים אשר חוזרים על עצמם, ולבצע פעולות הקשורות לניהול קשרי הלקוחות בצורה מהירה ויעילה מאי פעם.

כיצד Make יכול לעזור לעסק שלי?

השימוש עם כלי מתקדם שכזה יכול לייעל בצורה משמעותית מאוד את הפעולות שמתבצעות עבור ניהול קשרי הלקוחות, על ידי אוטומציה וביצוע התהליכים בצורה מהירה ואוטומטית. Make מאפשר לכם למשל: להגדיר שבכל פעם שמתקבלת הזמנה באתר האינטרנט שלכם, פרטי ההזמנה ייכנסו בצורה מסודרת לתוך קובץ אקסל, ולאחר מכן תשלח הודעת דואר אלקטרוני שבה תופיע הקבלה או אישור הזמנה. כל זאת, בצורה אוטומטית לחלוטין מבלי שיש מישהו שצריך לבצע כל פעולה ידנית מלבד ההגדרה הראשונית של התהליך, שגם היא מתבצעת ללא צורך בקוד אלא על ידי ממשק משתמש פשוט וידידותי של גרירה ושחרור. דוגמא נוספת: ניתן להגדיר שבכל פעם שמתקבלת תמונה בצ'אט מהלקוח, התמונה תעלה באופן אוטומטית לענן drive של העסק, ואז תשלח ללקוח הודעה או תמונה מתאימה. אלו כמובן רק 2 דוגמאות מתוך אין ספור אפשרויות ויכולות שניתן לבצע באמצעות הכלי הנהדר הזה, ולחסוך המון שעות אדם שהיו מתבזבזות על ביצוע הפעולות הללו בצורה ידנית.

איך אני יודע אם Make מתאימה לי?

אם אתם מנהלים עסק או ארגון ורוצים לבצע תהליכים בצורה יעילה ומהירה הרבה יותר בכל הקשור לתחום קשרי הלקוחות – יכול מאוד להיות ש – Make היא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. למעשה, Make מתממשקת בצורה מעולה עם יותר מ-300 אפליקציות שונות, והיא מכסה את מרבית המערכות הקיימות בשוק, כאשר כל הזמן החברה עושה מאמץ להיות מחוברת ליותר ויותר אפליקציות. אז נכון, יש פתרונות דומים נוספים בשוק כמו למשל: זאפייר, אך ל-Make יתרונות רבים שהופכים אותה להיות כיום הכלי היעיל ביותר, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת היכולות.

כיצד מטמיעים מערכת זו בעסק שלי?

אם הגעתם להחלטה שגם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות הרבים של הכלי, אתם כנראה עושים את ההחלטה הנכונה. הדרך היעילה ביותר להטמיע את הכלי אצלכם בחברה היא לפנות אל חברה מקצועית המתמחה בהטמעת של מערכות מידע וכלים למערכות שכאלה, ולבקש מהם לסייע לכם להטמיע את הכלי אצלכם בחברה. רק חברה מקצועית בתחום הטמעת המערכות תוכל לסייע לכם להכניס את הכלי לשימוש בצורה החלקה ויעילה ביותר, וללמד את כל מי שצריך כיצד להשתמש בכלי בצורה הטובה ביותר.

טופמי – הטעמת מערכות וכלים מתקדמים על ידי הטובים ביותר!

אם חשוב לכם לעבור את תהליך ההטמעה בצורה החלקה והיעילה ביותר, אתם חייבים לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר. חברת טופמי הינה אחת החברות המובילות בישראל כיום בהטמעת מערכות מידע, ובין היתר תוכל לסייע לכם להטמיע את "מייק" אצלכם, ולשלב אותו במערכת ה-CRM שלכם בצורה הטובה ביותר. התהליך כולל לימוד מעמיק של היכולות ואפשרויות השימוש בכלי, כדי להביא אתכם ואת העובדים שלכם לשליטה מקסימלית ביכולות בתוך פרק הזמן הקצר ביותר.

צור קשר דילוג לתוכן