banner

המשאב הכי חשוב של כל עסק בעיני רבים הוא המשאב הכלכלי אולם אם נחקור מעט יותר לעומק ואף נשאל את העסקים הגדולים והמובילים בתעשייה נבין שהתשובה לכך היא הלקוחות. הלקוחות של הם אלה שמחזיקים את העסק הן מבחינה כלכלית והן מבחינת זכות קיום. עסק ללא לקוחות יהיה גם ללא הכנסה ומצד שני עסק שיש בו הרבה לקוחות טובים, נאמנים וממליצים ידע הכנסה בשפע והזדמנויות רבות להתפתחות וצמיחה.

כל בעל עסק שואף להביא עוד לקוחות לעסק, לצד שימור הלקוחות הקיימים כמובן, ולהעניק להם את השירות הכי טוב שהוא יכול. אם בעבר עובדים ומנהלים בחברה היו מנהלים את קשרי הלקוחות באופן אינטואיטיבי הרי שכיום באמצעות כלים טכנולוגיים ניתן בהחלט לשפר משמעותית את השירות ללקוחות, המעקב אחר הלקוחות וההתנהלות מולם. בדרך זו ניתן יהיה להפחית את הסיכון לטעויות, לשפר את השירות ולהגדיל את הסיכוי שהלקוחות יהיו מרוצים, נאמנים וממליצים.

כדי לתת שירות טוב יותר תצטרכו לעשות שימוש במערכת CRM

מערכת CRM הנה מערכת לניהול קשרי לקוחות. מדובר במערכת עם מכלול רכיבים וכלים טכנולוגיים המאפשרים לנו לנהל טוב יותר את העבודה מול הלקוחות, לשפר את מהירות ואיכות השירות ולתת ללקוחות את השירות שהם זקוקים וראויים לו. על אף שבדרך כלל תראו חברות בינוניות וגדולות משתמשות במערכת CRM הרי שכיום יש גם חברות קטנות רבות העושות שימוש במערכת CRM.

אם אתם בעלים של חברה קטנה ורוצים לגדול הדרך היחידה לעשות זאת היא לעשות שימוש בכלים ומתודולוגיות עבודה והתנהלות כמו של עסקים גדולים ומצליחים. השימוש במערכת CRM גם לעסק הקטן תסייע לבעל העסק לשמור יותר לקוחות בחברה, לקבל יותר לקוחות חדשים ולייעל את ההתנהלות והעבודה מולם למיקסום ביצועים בעסק.

בלי CRM קל מאוד לאבד לקוחות ובאותה המידה קשה להחזיר אותם

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מערכות CRM היא התרומה שלהן לניהול לקוחות בעידן האינסטנט שאנו חיים בו כיום. לקוחות רוצים הכל כאן ועכשיו, הכל מהר והכל באופן מיידי. עם היכולת להתחבר לאינטרנט מכל מקום ובכל זמן והמידע הרב הנמצא בו – הלקוח יכול למצוא מענה לצורך שלו כמעט באופן מידי.

דבר זה הוביל לצפי גדול יותר לשירותים טובים ואיכותיים יותר מצד הלקוחות שיודעים שיש תחרות גדולה בכל תחום ויוכלו למצוא מתחרה שלכם שיספק להם שירות טוב יותר, במידה ואתם לא תצליח לספק את צרכיו. הלקוחות יודעים שהעסק זקוק להם ולא מתפשרים על השירות ואם משהו לא ימצא חן בעיניהם לא תהיה להם בעיה לעבור למתחרים שלכם.

המלחמה על השירות הטוב, הזמין והמקצועי ביותר ללקוח מתחילה קודם כל בשימוש בכלים המקצועיים של החברה. על כן מערכת CRM יכולה לתרום לעסקים בכל סדר גודל ובמיוחד לעסקים קטנים שרוצים לגדול.

לשמור על הלקוחות שלכם עם מערכת CRM מתאימה

מערכת CRM תכלול מגוון רחב של כלים שונים שיסייעו לכם לנהל את הקשר עם הלקוח שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר. עסקים בעידן הדיגיטלי צריכים להיות מוכנים וערוכים לשינויים ברמת שירות הלקוח ובכל אספקט של השירות. לקוחות שהשאירו פניה באתר החברה ולא קיבלו מענה תוך כמה ימים לא יהססו לעזוב למתחרים שלכם ולזכור את השירות שלכם לרעה. 

לעיתים רבות, השירות הלקוי ניתן כתוצאה מטעות אנוש, מחסור בכוח אדם, מחסור בכלים טכנולוגיים ועוד. באמצעות מערכת CRM תוכלו לנהל כרטסת מידע על הלקוחות שלכם, מהם דפוסי הצריכה של הלקוח, אילו מוצרים/שירותים של החברה הוא צורך, איזו צורת התקשרות מועדפת עליו, מהם הצרכים שלו ועוד.

חברת TopME מתמחה במתן שירותי ייעוץ וליווי לעסקים בכל סדר גודל וכן בהטמעת מערכות טכנולוגיות בעסקים, לרבות מערכות CRM המסייעות לעסקים לצמוח ולשפר את שירות הלקוחות וההתנהלות בעסק שלהם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.