banner

למערכות CRM יש מגוון יתרונות משמעותיים לעסק שלכם, החל מעבודה פרודוקטיבית יותר, שירות לקוחות טוב יותר, שיפור הסדר והארגון בעסק שלכם, ניהול נכון ומקצועי יותר של העובדים והלקוחות שלכם ועוד. תוכנות CRM מומלצות יהיו תוכנות הכוללות מערכות דיוור מעולות בתוך תוכנת הCRM או כזו המאפשרת אינטגרציה עם מערכות דיוור פופולריות ואיכותיות בשוק. בואו נסקור כמה מתוכנות הCRM המומלצות ביותר הכוללות מערכות דיוור איכותיות או יכולות להתממשק למערכות כאלה.

ראשית – כיצד נוכל להשתמש במערכת הדיוור לקידום העסק?

מערכת דיוור תאפשר לכם לתקשר עם לקוחותיכם באמצעות SMS  או מייל (תלוי בשירותי המערכת) כאשר מדובר למעשה באחת האופציות הטובות ביותר לשמור על התקשרות עם לקוחותיכם, עדכון חדשות לאודות הארגון, הצגת חדשות ועדכונים חדשים אודות הארגון ומוצרים חדשים ועוד. במערכת הדיוור אתם מדוורים הודעות/מיילים לאנשים הרשומים לרשימת התפוצה שלכם. אלה יכולים להירשם אונליין או להתווסף ידנית על ידכם לרשימה (למשל כאשר רשמתם לקוח פיזית בחנות שלכם והוספתם אותו למועדון הלקוחות שלכם). מערכת דיוור וניהול רשימת תפוצה חיוניים כיום לכל עסק ובכל תחום ויכולים להוות כלי שיווק אפקטיבי וחשוב.

#1 – הכירו את MONDAY – המערכת שתתאים את עצמה לעסק שלכם:

כאשר מדובר על מערכת CRM מומלצת חשוב שיהיו לה כלים שונים ומגוונים החיוניים לצרכי הארגון ולביצוע העבודה השוטפת בצורה מקצועית ויעילה. עם זאת, חשוב שהיא גם תתאים לעסק שלכם ולצרכים שלכם. יש מערכות CRM המיועדות לארגונים גדולים במיוחד ולכן גם הכלים, העלויות של המערכת, סוג השירות והתמיכה הניתנים לאותם משתמשים – הם בהתאם. לעומת זאת, יש מערכות כמו MONDAY שיכולות להתאים את עצמן לעסק שלכם. מאיזו בחינה? עלויות המותאמות להיקף השימוש שלכם, כלים שתוכלו להשתמש בהם במידה ואתם צריכים וגמישות יתרה בחיבור כלים ומערכות צד ג'. למערכת מאנדיי מעל 100 אלף ארגונים רשומים ברחבי העולם העושים שימוש במערכת ומגוון רחב של כלים לעסקים ומתממשקת למגוון כלים ומערכות דיוור מובילות.

#2 – מערכת הCRM המובילה בעולם? – SALESFORCE:

אם אתם מחפשים לעבוד עם חוד החנית הטכנולוגית בתחום  מערכות הCRM הכירו את מערכת הCRM המובילה בעולם כיום. לא מערכת זולה במיוחד אך כולל מגוון עצום של כלים חיוניים לניהול העסק, העובדים וכמובן הלקוחות. מערכת זו נחשבת למובילה בעולם בתחומה והיא מספקת גם כלים שאין במערכות אחרות. הכלים המגוונים והנרחבים של המערכת חוסכים את הצורך במערכות נוספות אחרות ובתשלום דמי מנוי גם עבורן. בין היתר לסיילספורס אפשרויות לחיבור למערכות הדיוור המתקדמות וקישור העבודה עם המערכת לכלים נוספים המאפשרים עבודה מסונכרנת, איסוף מידע לצורך הפקת דוחות מפורטים ועוד.

#3 – מחפשים תוכנות CRM מומלצות? – הכירו את ZENDESK

אחת המערכות הפופולריות והשימושיות ביותר עם מעל 250 אלף משתמשים ברחבי העולם העושים שימוש במערכת הנהדרת הזו. המערכת מסייעת בחיסכון בזמן עבודה יקר, מונעת תסכולים ועיכובים במתן השירות ללקוחות שלכם ועוזרת לשפר תהליכי מכירה והתנהלות מול הלקוחות. המערכת מאפשרת מעקב אחר לידים המגיעים מקמפיינים שונים, מונעת כפילויות, מתחברת למערכות הדיוור הפופולריות ומאפשרת לשמור על קשר יציב עם הלקוחות במגוון צרכים שונים בהתאם לדרישות העסק שלכם.

#4 – ZOHO – זוהי אחת המערכות המומלצות שתכירו:

אין ספק כי מדובר באחת המערכות הפופולריות ביותר בעולם עם מעל 150 אלף משתמשים במעל 180 מדינות שונות. מערכת ZOHO נחשבת לאחת ממערכות הCRM הפופולריות ביותר ובוודאי הפופולרית ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. עם עלות שימוש אטרקטיבית ומגוון כלים פנימיים של המערכת, לצד התממשקות API לאינספור מערכות צד ג' כולל מערכות דיוור מעולות ומתקדמות, אין ספק כי מדובר באחד הכלים שאתם רוצים לשים אליהם לב.

אנו ובחברת טופמי מתמחים בהתאמה והטמעה של תוכנות CRM לארגונים בכל סדר גודל, כולל פרויקטים מורכבים וגדולים. נשמח להתאים עבורכם את תוכנת הCRM המומלצת ביותר עבורכם תוך התאמה של מערכות הדיוור והשימוש בהן לצרכי הארגון שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

צור קשר דילוג לתוכן