banner

הרבה מאוד חברות ועסקים לא נותנים את הכבוד הראוי למערכת ה – CRM שבה הם משתמשים. הם מבינים שמדובר על מערכת שמאפשרת להם לעבוד בצורה יעילה יותר ולהקל מעליהם את החיים, אך לא מבינים עד כמה היא תורמת לתפקודו התקין של העסק, ולא דואגים לנצל את מגוון היכולות העצום שהיא מעניקה לכל חברה או עסק. הרבה פעמים כאשר מבינים עד כמה המערכת יכולה לתרום ולשדרג את יעילות העסק, מצליחים לחולל באמצעות המערכת דברים שעוזרים לו לגדול ולהתפתח. במקרים מסוימים כדאי לשקול ולעבור למערכת שונה, אשר התפעול שלה פשוט וידידותי יותר ויאפשר לכם לתפעל את כלל האפשרויות בצורה נוחה ופשוטה יותר.

כיצד בוחרים מערכת CRM חדשה?

אם החלטתם לעבור אל מערכת CRM חדשה, אתם בוודאי עומדים נבוכים אל מול שפע המערכות הקיימות כיום, ולא יודעים כיצד להגיע אל ההחלטה בדבר המערכת המתאימה ביותר עבור צרכי החברה. למעשה, הגיוון הגדול מאפשר מצד אחד למצוא מערכת אשר תתאים בצורה טובה לצרכים הייחודים של החברה, אך מצד שני גורם לקושי להגיע אל ההחלטה באיזה מערכת לבחור. ועל כן, כאשר אתם בוחרים לעבור אל מערכת CRM חדשה כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע המכירים היטב את המערכות השונות הקיימות בשוק ואת ההבדלים העיקריים ביניהם, והם יוכלו לסייע לכם להגיע אל ההחלטה הטובה ביותר. כמובן, זאת רק לאחר שישבו איתכם ויבינו את הצרכים של החברה, תוך התחשבות בכלל העובדים והמחלקות שיצטרכו להשתמש במערכת.

שירות לקוחות באמצעות מערכות CRM

אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר שכל מערכת CRM מאפשרת, הוא היכולת להעניק ללקוחות שירות מותאם אישית בקלות. למעשה, כאשר עומדת מול עיניו של נציג השירות כרטיסייה מפורטת אשר בה נכתב בצורה ברורה כל הפרטים הנדרשים אודות הלקוח, כולל הפרטיים האישיים שהוא סיפק, ההתנהלות מולו עד כה והשירותים שהחברה מעניקה לו – ניתן לתת שירות לקוחות בצורה יעילה ומקצועית הרבה יותר. ועל כן, כל חברה המחזיקה בשירות לקוחות בעולם המודרני חייבת להשתמש עם מערכת CRM מתאימה אשר תסייע לה להעניק את שירות הלקוחות הטוב והיעיל ביותר.

הטמעת מערכת CRM בחברה בצורה יעילה

השלב שמפחיד יותר מכל את בעלי החברות הוא שלב הטמעת המערכת החדשה. למעשה, גם אם מדובר על המערכת הפשוטה והידידותית ביותר למשתמש, עדיין ישנן לא מעט אפשרויות ודברים חדשים שצריך להכיר, והתהליך הזה יכול לקחת לא מעט זמן. כאשר מדובר על חברה קיימת אשר צריכה להמשיך ולתפקד, הזמן הזה יכול להיות קריטי. ועל כן, הפתרון הטוב ביותר עבור הטמעה של מערכת CRM חדשה בחברה, היא פנייה אל חברה אשר מספקת שירותי הטמעת מערכות טכנולוגיות, אשר תסייע לכם לבצע את ההטמעה בצורה הטובה ביותר.

כיצד מתבצעת הטמעה של מערכת חדשה?

כאשר אתם פונים אל חברה מקצועית בהטמעת מערכות כמו חברת טופמי, אתם יכולים להיות רגועים שתהליך המעבר יהיה קל ופשוט וללא תקלות. אנשי המקצוע של החברה מכירים היטב את המערכות השונות, ויודעים כיצד להסביר וללמד את תפעול המערכת בצורה היעילה ביותר. החל משלב ההדרכה הראשוני ועד להטמעה בפועל ילוו אנשי המקצוע את העובדים שלכם, יסבירו להם כיצד מבצעים כל פעולה בצורה היעילה ביותר, ויאפשרו לכם לבצע את תהליך ההטמעה של המערכת החדשה בראש שקט. חברת טופמי תשמח לסייע לכם מתוך ניסיונה בתחום גם בתהליך ההחלטה אודות המערכת המתאימה ביותר לצרכי החברה שלכם, בכדי שתקבלו את ההחלטה הנכונה ביותר עבור העסק.

צור קשר דילוג לתוכן