banner

בשנים האחרונות המודעות של המגזר העסקי לאמצעים טכנולוגיים עלתה, לא מעט בשל אתגרים אשר דורשים שימוש במערכות מתקדמות לטובת ניהול שוטף של בית העסק. למעשה, אם עד לפני מספר שנים היכולת לבצע את ההטמעה של מערכות מידע מקצועיות הייתה מוגבלת רק בעבור חברות גדולות, כיום כל בית עסק יכול לקבל שירות מקצועי ואמין המבוסס על התאמה אישית של מערכות אשר לא רק מאפשרות לייעל את תהליכי העבודה אלא גם יוצרות חיסכון כספי משמעותי. כיצד מתבצע התהליך ומה חשוב לדעת? אנחנו כאן עם כל הפרטים.

מערכות מידע – כל מה שצריך לדעת

השימוש במערכות מידע התחיל עוד בשנות ה 60 וצבר תאוצה משמעותית בעשור החולף. כאשר אנו מתייחסים למונח מערכות מידע צריך לדעת כי מדובר למעשה באוסף של תוכנות אשר מאפשרות לארגונים ועסקים גדולים וקטנים לנהל את כל המידע העסקי באמצעות מערכות ממוחשבות ומאובטחות. המבנה של מערכות מידע מקצועיות כולל שלוש שכבות – שכבות אחסון מידע המבוססת על מידע הנתונים, שכבה לוגית המנתחת את המידע וכן שכבת התצוגה.

מערכות אלו מאפשרות לנהל ולעבד את המידע העסקי באופן ממוחשב ועם יכולת לבצע עיבוד וניתוח של החומרים בהתאם לצרכים ועם שימת דגש על חתכים מסוימים. כפי שציינו, הטמעה של מערכות מידע מקצועיות היא בעלת פוטנציאל אדיר ליצירת מערך מחשוב המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת המשתלבות זו בזו לטובת ניהול עסקי המתבצע החל מניהול של לקוחות ועד מכירות ומלאי.

ייעול סביבת העבודה העסקית

בעידן שבו רבים מבעלי העסקים והארגונים נאלצים להתמודד עם אתגרים רבים, אחת מהמשימות המרכזיות והחשובות ביותר היא ייעול סביבת העבודה העסקית, כחלק ממטרה של יצירת מערך קבלת החלטות מושכל המבוסס בין היתר על שימוש במערכות מידע חכמות.

באמצעות הטמעה של מערכת לניהול פרויקטים ניתן למשל ליצור הליך של בקרה ופיקוח המתבצע בזכות הטמעה של אותן מערכות שיכולות לא רק לחולל שינוי משמעותי ביכולת שלכם לנהל את העסק בצורה טובה וקפדנית אלא גם מתוך מטרה לייצר תמהיל שמאפשר לקבל החלטות נכונות לטובת ייעול סביבת העבודה העסקית. דרך הטמעת מערכות CRM ו-Work OS תוכלו גם אתם להצטרף לעידן טכנולוגי פורץ דרך המאפשר לכל בית עסק וארגון ליצור סביבה ארגונית מתקדמת.

מערכת CRM – כלי ניהול ממוחשב בהתאמה אישית

מערכת CRM נחשבת לאחת ממערכות המידע המתקדמות ביותר בעולם המחשוב במסגרת של מעטפת המציגה תמונה מדויקת ועדכנית של פעילות העסק, בכל רגע נתון ועם אפשרות לביצוע שינויים שנועדו ליצור ממשק אחיד ונגיש. מערכת זו כוללת מגוון רחב של פיצ'רים – ניהול לידים חמים וקרים, ניהול לקוחות קיימים, ניהול משימות, ניהול תזכורות, ניהול פרויקטים, תמיכה ושירות, דיווחי שעות של עובדים ועוד. החברה שלנו מתמחה בהטמעה של מערכות CRM שונות אותן ניתן להטמיע בהתאם לצרכים הנדרשים ולגודל בית העסק.

חלק מאותן מערכות הן מערכת Monday הנחשבת לאחת ממערכות לניהול המידע המובילות בארץ ובעולם בשל הממשק הנוח והנגיש, מערכת Zoho CRM, מערכת ClickEat וכן מערכת Delivapp. כלל המערכות הללו זוכות להערכה וביקוש אדיר מצד ארגונים, הן בשל ממשק נוח ונגיש והן בשל היכולת לבצע מגוון רחב של פעולות שיובילו בסופו של דבר ליצירה של תמהיל עסקי שלוקח בחשבון את הצרכים הנדרשים וכן את המטרות האסטרטגיות שנקבעו מראש.

מהם היתרונות של המערכת?

מערכת CRM מעניקה לכם כבעלי עסקים וארגונים יתרונות רבים אשר לא רק מאפשרים לכם לנהל את העסק בצורה טובה ומקצועית אלא גם חסכון בזמן. למעשה, מערכות זו מבצעת באופן אוטומטי פעולות אוטומציה המתבצעת בהתאמה אישית – החל משליחה של דיוור ללקוחות  ועד קליטה של לידים מאתר האינטרנט.

זאת ועוד, חלוקת משימות המתבצעת בצורה יעילה מאפשרת לכם לקבל  תמונת מצב עדכנית ומקיפה בכל רגע נתון וע"פ דרישה, כך שניתן במקביל לבצע הערכת מצב שוטפת בנוגע לתפקוד של העובדים, כחלק מייעול תהליכים המתבצע באופן קבוע ובהתאם לכך יוצר זרימה שוטפת של תהליכי עבודה, בין אם מדובר בשיתוף של מידע ובין אם בריכוז של מידע שדרכו ניתן יהיה לבצע חיתוך מצב ונתונים לטובת יצירה של חיסכון כספי וכן פיתוח של העסק.

היתרונות של ניהול העסק בהיבט של יצירת מערך המתבצע באמצעות ממוחשב הוא זה שהופך את השירות הניתן ע"י חברתנו לבעל פוטנציאל אדיר עבור כל בעל עסק וארגון שרוצה להתקדם לעבר עידן טכנולוגי המבוסס בין היתר על הטמעה של מערכת CRM בהתאמה אישית.

ייעול ואפיון מקצועי המתבצע לטובת הטמעה אפקטיבית

כבעלי עסקים שמבינים את האתגרים הניצבים בפניכם, יצירת קשר עם נציגי החברה מהווה הזדמנות יוצאת דופן לטובת יצירה של מערך טכנולוגי חכם, אפקטיבי וחסכוני. עם ניסיון של מעל ל 10 שנים בתחום וכן ליווי מלא אותו אתם מקבלים החל משלב ההטמעה ועד ליישום של ההטמעה. שימת הדגש שאותה אתם מקבלים מאיתנו היא רווחיות הארגון, כחלק מאג'נדה של ביצוע שינויים טכנולוגיים מתחילים בצעדים קטנים שיכולים ליצור את השינוי שיקפיץ את החברה/ארגון לעבר הגשמת שאיפות מקצועיות ובהתאם לכך גם הגדלת הרווחיות.

הטמעה של פתרונות טכנולוגיים בסביבה משתנה

חברת TOPME היא חברה שעובדת עם המותגים הגדולים ביותר במשק ובהתאם לכך מספקת לכם צוות מיומן ומקצועי אשר נמצאים כאן עבורכם לכל אורך הדרך – החל משלב אפיון הצרכים ועד לביצוע של הטמעת מערכות טכנולוגיות חדשניות וחכמות. מעבר לשירות ההטמעה, ניתן לקבל במסגרת השירות גם הדרכה וסיוע לטובת פתרון בעיות וקשיים בנושא של תפעול מערכות אלו.

כחברה שמספקת את השירות לארגונים מובילים מהסקטור העסקי וכן תחום הפיננסים, קמעונות וכן עסקים קטנים, תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את השירות באופן המשקף סטנדרטים גבוהים ועם דגש על הטמעה של פתרונות טכנולוגיים שיכולים לסייע לכם להתמודד עם אתגרים בסביבה משתנה. הטמעה טכנולוגית זו מהווה חלק בלתי נפרד מעידן דיגיטלי וטכנולוגי הדורש יישום של תוכניות אסטרטגיות. בשל כך, ניתן בהחלט לומר כי השירות אותו אתם מקבלים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך צמיחה, חיסכון ומציאת פתרונות אפקטיביים לטובת ניהול אפקטיבי שמאפשר לכם להגשים את המטרות שלכם –  בהתאם להיררכיה של הארגון והצרכים אותם הגדרתם מראש.

בין אם אתם בעלי עסק בסקטור הפרטי או העסקי, זה הזמן ליצור קשר ולהתקדם לעבר עידן שבו יוטמעו מערכות מחשוב מתקדמות וחסכוניות אשר יובילו ליצירה של הזדמנויות חדשות וייעול תהליכים פנים וחוץ ארגוניים, בסביבה עסקית משתנה. השאירו פרטים לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ ללא עלות, כל זאת מתוך מטרה ליצור מערך אפקטיבי המתבצע באמצעות הטמעה של מערכות מידע מתקדמות.

צור קשר דילוג לתוכן