banner

אם הגעתם לכאן אין מן הנמנע שיצא לכם לשמוע לא מעט את הביטוי "צ'אט בוט", אותו בוט הפך בשנים האחרונות לאחד הכלים השיווקיים הפופולריים והשכיחים ביותר בכל בית עסק ו/או תאגיד. כיום ניתן לראות לא מעט צ'אט בוטים אשר מגיעים כחלק מן מעטפת של מערכת CRM לניהול לקוחות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק בשביל זה אנחנו פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

יורדים לעובי הקורה: מה זה בעצם מערכת CRM?

כאשר אנחנו מדברים על מערכת CRM אנו מדברים על מערכת ניהול לקוחות (Customer Relationship Management). הלכה למעשה כיום ניתן למצוא לא מעט מערכות CRM כאשר כל אחת מן מכילה פיצ'רים שונים ומגוונים. תפקידה של מערכת זו היא לנהל את כל תהליכי השיווק, תהליכי המכירה, תהליכי השירות, תהליכים לוגיסטיים ואף תהליכים טכניים כמו הוצאת חשבוניות וקבלות תחת קורת גג.

בעלי עסקים רבים בוחרים לעבוד עם מערכת CRM לשיפור הפרודוקטיביות בעסק ומאחר והיא מספקת מעטפת מלאה וניתן תמיד להיות עם יד על הדופק, לעקוב אחרי הארגון לפרטי פרטים ולמקסם את היכולות העסקיות שלכם בהתאם לניתוחים השונים והפונקציות הניתנות עבורכם במערכת.

נעים להכיר – אני הצ'אט בוט שלך

צ'אט בוט הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של מאות אלפי בתים עסקים ברחבי העולם וניתן לראות לא מעט פרילנסרים לצד חברות בהתוות ותאגידי ענק אשר פועלים יחד עם צ'אט בוט ייעודי. הלכה למעשה אותו בוט הינו רובוט אשר מנהל עבורכם בצורה מלאכותית, ממוחשבת ואוטומטית שיחות אל מול הלקוחות – אלו יכולים להיות שיחות אשר מגיעות לתת מידע אינפורמטיבי ומענה על שאלות, לוקחות לידים ושומרות את הלקוח "חם" ואף במקרים מסוימים לבצע שיחת מכירה שלמה לבד – דרך צ'אט בוט ניתן למקסם את המכירות והיעילות של העסק ולשפר משמעותית את חווית הלקוח של המשתמש מאחר ויש לו תמיד למי לפנות.

איפה ניתן להתקין צ'אט בוט?

אנשים רבים תוהים האם צ'אט בוט מותאם אך ורק לפלטפורמה אחת או שמא אפשר לשלב אותו במספר פלטפורמות, כיום אנו רואים צ'אט בוטים בלא מעט מקומות – רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט עסקיים ואף וואצאפ מותאם אישית יחד עם צ'אט בוט איכותי ומקצועי לשם שיפור חווית המשתמש.

מה הם היתרונות של צ'אט בוט?

צ'אט בוט משדרג מערכת CRM אלפי מונים מאחר והוא מצטרף למגוון רחב של פיצ'רים ותכונות במערכת אשר עוזרים למקסם את העסק הן מבחינת עליה ברמת השירות וחווית המשתמש, מכירות ואף הבנה של צרכי הלקוח בצורה טובה יותר. בין היתרונות הבולטים אנו רואים:

  • השקעה בתהליך המכירה – יחד עם צ'אט בוט ישנה השקעה רצינית יותר במהלך המכירה, כלי זה יוכל לבצע עבורכם סינון ישיר של לידים חמים ו/או קרים לפי מספר שאלות אשר אותם תגדירו מראש. כך איש המכירות הפרונטלי ו/או הטלפוני שלכם יוכל לגשת עם יותר מידע ופרטים על הלקוח לפני השיחה.
  • שירות לקוחות ומענה לשאלות – תוכלו לתכנן ולהתאים את הצ'אט בוט לתת מענה לבעיות טכניות שונות, שירות לקוחות ואף מענה לשאלות. כמו כן על מנת להקל על התהליכים העסקיים תוכלו להשתמש בו כמעין סינון שאלות אשר עליהם ניתן לתת תשובה מראש ללא צורך בנציג.
  • יעילות וחיסכון בכוח אדם – דרך צ'אט בוט תוכלו לחסוך כוח אדם וכסף מאחר ויש מערכת אוטומטית שעושה סינון ומנהלת את הלקוחות שלכם ללא שום התערבות שלכם.

לצד אלו ניתן לראות עוד מגוון רחב של יתרונות אשר הופכים את אותו בוט לשחקן בולט בסקטורים רבים.

אמרתם מערכת CRM אמרתם TOPME

חברת TopMe נחשבת לחברה המובילה בישראל בכל הקשור למתן שירותי ייעוץ והטמעת מערכות טכנולוגיות בארגונים. החברה עובדת ללא לאות על מנת לשרת בצורה מקצועית ואיכותית מגוון רחב של סקטורים בתעשייה מעסקים קטנים דרך חברות ועד תאגידי ענק.

במרוצת השנים החברה הטמיעה מאות מערכות מתקדמות לארגונים בארץ ובעולם ורואה את עצמה שותפה "שקטה" להצלחה שלכם, צוות החברה מורכב מאנשי מקצוע מובילים בתחומם אשר מספקים מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת – החל מייעוץ ואפיון, הטמעות, מתן פתרונות יצירתיים, שירותי תמיכה והדרכה.

מעוניינים להטמיע מערכת CRM? הגעתם למקום הנכון – TopMe!

 

צור קשר דילוג לתוכן