banner

הליך המכירה בכל ארגון הוא הליך מורכב לרוב, הדורש תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ומעקב אחר כל שלב ושלב בתהליך המכירה. כאשר בעל עסק רוצה להקים קמפיין פרסום ולהשקיע בו כסף הוא רוצה בסופו של יום להביא לקוחות חדשים, כאשר החזר ההשקעה יהיה חיובי ביחס לכסף שיצא, תוך הגדלת בסיס הלקוחות של החברה. ככל שהמספרים גדלים כך קשה יותר לעקוב אחר השלבים השונים בתהליך. לשמחת כולנו ניתן לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת לשפר ולייעל תהליכי מכירה בארגון, לעקוב אחר לידים, לארגן את המידע אודותיהם ועוד. כל אלה ניתן לעשות למשל באמצעות מערכת לניהול לידים מפותחת ומתקדמת.

מהי מערכת לניהול לידים?

מערכת לניהול לידים הינה כלי טכנולוגי מתקדם, שבאמצעותו תוכלו לעקוב אחר לידים חדשים וקיימים בעסק שלך, המגיעים מקמפיינים ואזורים שונים מרחבי הרשת. השימוש בטכנולוגיה מתקדמת מסייע לבעלי עסקים, ולאנשי מקצוע בכל תחום למעשה, לשפר ולייעל את העבודה בעסק. כך גם תהליך המכירה המורכב הכולל בניית אסטרטגיה, אפיון מוצרים, אפיון קהלי יעד, בניית קמפיין הכולל מגוון זרועות שיווק ועמודי נחיתה מהם יכולים להגיע הלקוחות, כל אלה יוכלו להתחבר יחד באמצעות מערכת לניהול לידים בה תוכלו להשתמש בקלות וביעילות. חברה מקצועית בהטמעת מערכות טכנולוגיות בעסקים כמו TOPME למשל תוכל לסייע לכם בתכנון ובניית אסטרטגיה לשימוש במערכת שכזו, לאפיין ולהטמיע את המערכת, לסייע בהקמת הרשאות ובמתן הדרכות שימוש במערכת לעובדים ולמנהלים בארגון. לאחר מכן כל שנותר לכם הוא פשוט לתפעל את העבודה באופן שוטף.

אילו בתי עסק יכולים להשתמש במערכת לניהול לידים?

מערכת לניהול לידים משמשת לשיפור וייעול תהליכים שונים בארגון, לרבות בכל הקשור לניהול קמפיינים ולידים המגיעים מאזורם שונים מרחבי הרשת. על כן כל בית עסק המנהל קמפיין שכזה טוב שיעשה שימוש מערכת מתקדמת לניהול הלידים המתעניינים בשירותי/מוצרי החברה. בין אם מדובר בחברת פרסום המפרסמת לבעלי עסקים ומחפשת לקוחות חדשים, דרך חברת סלולר המשווקת את מוצריה ועד לחנות המשווקת מוצרים לרכישה אונליין.

היתרונות של מערכת ניהול לידים:

  • עבודה מקצועית ויעילה יותר – כמובן שאחד היתרונות המרכזיים של מערכת לניהול לידים היא שיפור האפקטיביות והיעילות של העבודה בארגון ועם הלידים המגיעים אל הארגון. העבודה תתבצע בצורה מקצועית יותר, מבלי להתפזר ומבלי לפספס מידע. כך למשל: אם מגיעים 10 לידים חדשים מדי יום וחזרתם ל8 מהם, תוכלו לסמן במערכת אל מי חזרתם, היכן הם נמצאים בתהליך המכירה שלכם וגם תראו במערכת מיהם ה2 שטרם חזרו אליהם. ניתן יהיה להעביר לידים לעובדים בעלי השראות מסוימות לצורך טיפול או תגבור ועוד. עבודה יעילה יותר שווה יותר כסף לחברה בסופו של יום.
  • שיפור השירות ללקוח – נניח שמתקשר עכשיו לקוח לחברה, עובד שירות הלקוחות שלכם עונה ללקוח ומבקש ממנו פרטי זיהוי, לאחר מכן העובד צריך לחפש בתיקיות במחפש או גרוע מכך – בקלסר פיזי, מידע אודות הלקוח כדי להבין במי מדובר – זה עשוי לקחת זמן, הלקוח עשוי לאבד סבלנות והשירות יהיה לקוי. לעומת זאת באמצעות מערכת CRM ניתן יהיה לשלוף את פרטי הלקוח באמצעות שם לקוח, טלפון, ת.ז ופרטים אחרים. כרטיסיית הלקוח תעלה באופן מידי על המסך של העובד שלכם שיראה בדיוק במה הלקוח התעניין או מה הוא רכש, מה סוכם אתו בשיחות קודמות, מתי נערכו אתו שיחות וכך הלאה. זוהי כמובן רק דוגמה אחת קטנה מני רבות.
  • שיפור ביצועי העובדים – עובדים המבצעים את עבודתם בצורה נוחה ומסודרת יותר יהיו גם יעילים יותר בעבודה שלהם, יוכלו להספיק יותר וגם ייהנו לעבוד במקום העבודה שלהם. כאשר העובד עובד בבלגן, תחת לחץ ואינו מוצא את הידיים והרגליים, סביר להניח שהוא גם לא יהיה מרוצה ממקום העבודה שלו וגם לא יבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.
  • המידע זמין ונגיש מכל מקום ובכל זמן – בכל מקום בו יש לכם מכשיר עם גישה לאינטרנט (טלפון נייד, טאבלט, מחשב וכו') תוכלו להתחבר למערכת, לקלוט את הלידים החדשים, לחזור אליהם במהירות כל עוד מדובר בלידים חמים ואף לפתוח את כרטיסיית הלקוח במידת הצורך כאשר תרצו להעניק שירות ללקוחות.
  • דוחות מידע חיוניים – המידע הנאסף במערכת ישמש גם לצורך בניית דוחות החיוניים לניתוח המידע ושיפור ביצועי הקמפיין לאורך זמן.

אז אם גם אתם רוצים להטמיע מערכת לניהול לידים בארגון שלכם וליהנות מהיתרונות שלה – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

צור קשר דילוג לתוכן