banner

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך הופך להיות הכרחי יותר לבתי עסק וארגונים שונים לעשות שימוש בטכנולוגיית ענן. כמו כן בית העסק יצטרך גם איש מקצוע או חברה שתנהל את כל מערך התקשורת הזה ולצורך כך יש חברות המספקות שירותי הטמעת מערכות מידע לארגונים ושירותי ענן מנוהלים. חשוב להבין שיש הבדל בין שירותי ענן רגילים לשירותי ענן מנוהלים ועל כך נסביר בכתבה זו. 

מהם שירותי ענן ומדוע הם חשובים?

לכל בית עסק או ארגון כיום, בכל תחום ובכל סדר גודל, יש מידע רב העוברים על שרתי החברה, מערכות התקשורת שלה ומכשירי הקצה שלה. שירותי ענן מסייעים בגיבוי המידע בטכנולוגיית ענן ואפשרות לשחזור המידע בקלות ובמהירות בעת הצורך. מעבר לכך שימוש בטכנולוגית ענן מאפשרת לנו לגשת אל המידע ממכשירי קצה שונים ומכל מקום עם חיבור לאינטרנט.

הגיבויים יבוצעו על שרת חיצוני לחברה שיהיה רחוק ומאובטח בדרך כלל. אלה יכולים להיות שירותים ציבוריים, היברידיים או פרטיים. מדוע חשוב לבחור בשירותי ענן? כיוון שבמקרה של איומים ופריצות תוכלו לשחזר את המידע במהירות. כמו כן תוכלו להגביר את האבטחה לקבצים והנתונים השונים בחברה שלכם, מה שעשוי להיות מידע רגיש ואפילו קריטי לפעילות וקיום החברה. 

מהם שירותי ענן מנוהלים?

שירותים אלה נבדלים משירותי ענן רגילים בעיקר בשל העובדה שמוקצה ללקוח שרת ספציפי, פרטי, כאשר שירותי ענן רגילים עושים שימוש בשרת קולקטיבי לכל הלקוחות. כלומר, שאם בית עסק משתמש בשירותי ענן רגילים הרי שמידע של החברה פשוט יושב בענן אך לא מטופל ברמה אישית. זאת לעומת שירותי ענן מנוהלים בהם אנשי המקצוע מטעם החברה המטפלת יבצעו בדיקות שוטפות אודות תיקוני אבטחה נדרשים, עדכונים ופעולות תחזוקה הנדרשות בהתייחסות. 

בין שירותי הענן המנהולים:

  • קישוריות רשת
  • ניהול שרת ושמות הדומיינים של העסק.
  • בנייה וניהול של ארכיטקטורת מערכות.
  • גיבוי והתאוששות.
  • שחזור נתונים.
  • בדיקות של ביצועי השרת.
  • אבטחת מידע ברמה גבוהה ביותר.
  • תמיכה 24/7

אז מי צריך שירותי ענן מנוהלים?

כל בית עסק שהמידע בו הוא באמת מאוד מאוד חשוב ולכן גם חשוב שיהיו אנשי מקצוע שיבדוק כל הזמן שהכול תקין. כאשר אתם יכולים לשלם את מחיר הגיבוי המנוהל בענן ובמידה ואתם צריכים תמיכה 24/7. חברת טופמי תשמח להעניק לכם שירותי ענן מנוהלים ברמה הגבוהה ביותר עם כל התמיכה המקצועית הנדרשת לכם כדי שתוכלו להיות תמיד בראש שקט.

צור קשר דילוג לתוכן