banner

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה שבמסגרתה יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים להשקיע בתחום של ניהול מערכות מידע, וזאת בשל היתרונות הגלומים בשימוש במערכות מתקדמות וטכנולוגיות שנועדו לסייע לבעלי עסקים, ארגונים וחברות לנהל את מערך השיווק והפרסום בצורה אפקטיבית ויעילה. ככל שהעולם מתקדם, כל עסק בודד ועד תאגיד ענק חייב מערכת אשר תיצור תשתית לעבודה נכונה. בעלי עסקים משקיעים המון כסף בייצור של לידים, מתוך מטרה למקסם את המאגר לטובת הכנסות. הטמעה של מערכות חכמות מאפשרת להיעזר בפלטפורמה ייעודית שגם יוצרת עבודה אבל גם חוסכת זמן.  מערכת ניהול לקוחות בדמות זנדסק מאפשרת לבצע ניהול של שירות הלקוחות באמצעות מערכת ידידותית למשתמש כמו גם כזו שמספקת לכם יכולת לקבל שליטה על מערך שירות הלקוחות של העסק שלכם. מהי המערכת ומדוע מדובר בפלטפורמה מתקדמת ובעלת פוטנציאל אדיר בעבורכם? להלן כל הפרטים.

זנדסק – כל מה שצריך לדעת

זדנסק היא מערכת ייעודית ונוחה לשימוש אשר הוקמה בשנת 2017 ומאז זוכה להצלחה אדירה. עדות לכך ניתן למצוא במספר העסקים והחברות שנעזרים בפלטפורמה הזו, כאשר נכון להיום מעל ל 250,000 עסקים וארגונים ברחבי העולם משתמשים באופן קבוע במערכת לטובת ניהול אופרציה של שירות לקוחות. בעידן שבו בעלי עסקים וארגונים משקיעים משאבים רבים בתחום השיווק והפרסום – בין אם מדובר בפלטפורמות החברתיות, מענה טלפוני, אתר ודפי נחיתה, היכולת לקבל שליטה על הלידים שנכנסים כמו גם על תמהיל שירות הלקוחות הופך למורכב וקשה יותר. ככל שהלקוחות אינם מטופלים בזמן, המשמעות היא אובדן של כסף, זמן וכן ניהול לא תקין שמשפיע לא רק על ההכנסות אלא גם על היכולת ליצור שימור לקוחות. זה לא סוד שבעולם תחרותי, הנאמנות של הצרכנים נמצאת במגמה של ירידה, ועדות לכך ניתן למצוא בתנועה המסיבית של לקוחות ברשתות החברתיות כמו גם במנועי החיפוש לטובת קבלת שירות/מוצר. בעבור עסקים קטנים ובינוניים, כל לקוח פוטנציאלי הוא עולם ומלואו. עבור חברות וארגונים, יכולת הניהול של מערך שירות הלקוחות הוא פרמטר בולט ברמת שביעות הרצון של הלקוח, ועל כן המטעה של מערכת מסוג זנדסק מהווה את הדרך הטובה והקלה ביותר לטובת קבלת שליטה על מערך שירות הלקוחות, כל זאת בשקיפות מלאה ועם שימת דגש על ניהול אפקטיבי. המערכת הזו זוכה לביקוש אדיר מצד חברות ועסקים, וביחס למתחרות היא בעלת יתרונות בולטים כמו ממשק בעברית, יכולת לדווח בזמן אמת וכן גישה מהירה המתבצעת באמצעות ענן המותקן בסלולר או אפליקציה.

מהם היתרונות של המערכת?

מערכת זו נחשבת לאחת המערכות המתקדמות ביותר בעולם הניהול, ולא בכדי. מדובר בפלטפורמה המאפשרת לכל שרשרת הניהול והעובדים של עסק/ארגון לתפעל ממשק נוח ויעיל, כאשר שימת הדגש בעבודה עם המערכת מתבצע במספר רבדים. הרובד הראשון הוא הרובד של  המאפשר לאנשי שירות הלקוחות לתת שירות בהתאמה אישית, לאור היכולת לבחון את כל הממשק הקודם עם הלקוח ובהתאם לכך לשפר את תמהיל השירות. כאשר מטפלים בפניות מצד לקוחות פוטנציאליים או לקוחות קיימים באופן רציף, ניתן להוביל לביצועים טובים יותר מבחינת סגירת לקוח פוטנציאלי וכן שימור לקוח ברמה הניהולית. בנוסף, המערכת היא כלי מצוין בעבור מנהלים אשר יכולים לוודא כי הטיפול בלקוחות מתבצע בהתאם ללוחות הזמנים וכן ליעדים שנקבעו מראש, כל זאת בזכות מערכת נוחה המאפשרת לבצע לוגיקה עסקית לטובת הפנייה של לקוחות, בהתאם לסוג השירות הנדרש – בין אם מדובר בהצטרפות, שימור או עזיבה. היכולת הזו של שיתוף פעולה בין מנהלים לבין עובדים היא זו שהופכת את זנדסק למערכת מתקדמת ומבוקשת מאוד, ועדות לכך ניתן למצוא בשורה ארוכה של עסקים וארגונים שהטמיעו את המערכת ודיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה ביותר.

מעל ל 250,000 לקוחות מהארץ ומהעולם

נכון להיום לחברה ישנם מעל ל-250,000 לקוחות משלמים, כאשר בשנתיים האחרונות נרשם זינוק בהתעניינות במערכת גם בשל כללי הריחוק החברתי שהובילו לעבודה מרוחקת מהבית. אם עד לפני כשנתיים רוב העובדים עבדו דרך המשרד והממשק התנהל במרחב הפיזי, כיום יותר ויותר חברות ועסקים עובדים במודל היברידי. מערכת זו היא מערכת אידיאלית המאפשרת לבצע פעולות וכן יכולת לבצע שיתוף פעולה דרך הפנייה של לקוחות דרך המערכת ועם שקיפות מלאה לכל אורך הדרך. מערכת ניהול פניות כמו זו היא בעלת השפעה אדירה על הניהול של עובדים ולקוחות אבל לא פחות מזה גם כחלק מיצירה של מערך שירות שמספק ללקוח מעטפת מלאה, בהתאמה אישית. מדובר באלמנט חשוב ביותר בעידן של תחרות עזה, ועל כן הטמעה של המערכת באמצעות חברה מקצועית כמו topme מהווה הזדמנות אותה רצוי לנצל, כבר עכשיו. כל עיכוב בהטמעה של כלים טכנולוגיים מתקדמים עשויה להוביל לא רק לאובדן של לקוחות, אלא גם הפחתה משמעותית ביכולת להוביל את הארגון/בית עסק אל עבר עידן טכנולוגי המשלב בין מערכות ניהול מידע ולקוחות.

שימור לקוח – חלק בלתי נפרד מניהול אפקטיבי

אחד הגורמים שמשפיעים באופן דרמטי על רמת שביעות הרצון של הלקוח מתייחס לרמת השירות אותו הוא מקבל. לקוחות שנדרשים לחזור שוב ושוב על דברים שנאמרו בעבר חשים כי הם לא מקבלים את המענה הראוי עשויים לא רק לעזוב את החברה/העסק אלא גם להביע את דעתם השלילית אודות השירות ברשתות החברתיות, ובכך להוביל לפגיעה משמעותית בשמכם הטוב. בהיבט של שירות לקוחות, ממשק נוח כמו שניתן לבצע דרך המערכת הזו מהווה פרצת דרך בדמות מתן שירות לקוחות המתבצע באופן רציף וללא קשר לערוץ הפרסום/שיווק שאותו הלקוח בחר. המערכת מרכזת את כל הפניות תחת קורת גג אחת ומאפשרת לנציגי השירות לבחון את ההיסטוריה האישית של הלקוח, כל זאת כחלק מיצירה של מענה חלק ורציף. בהתאם לכך, נציגי השירות יכולים לשפר באופן משמעותי את המענה ללקוח אך גם להתנהל בשקיפות מלאה גם מול הלקוחות אבל גם בפנים הארגון, כחלק מיצירה של מענה אפקטיבי שגם חוסך לא מעט זמן בהתעסקות מיותרת שגוזלת זמן, מאמץ ולעיתים גם אובדן של לקוחות מניבים. ניהול אפקטיבי כולל את שימור הלקוח ומתן דגש על התאמה אישית, כאשר באמצעות הטמעה של תוכנת zendesk ניתן לייעל תהליכים ובכך להוביל ליצירה של מערך אפקטיבי עבור כל בית עסק, ארגון וכמובן חברות גלובליות.

הטמעה של המערכת באמצעות חברת TopMe

חברת TopMe מתמחה בהטמעה של מערכות מידע של המותגים המובילים בעולם, כאשר חברת zendesk נחשבת למובילה בתחום – ולא בכדי. הממשק הנגיש לצד היכולת להשתמש במערכת לטובת יצירה של מערך שירות לקוחות הוא זה שמאפשר לכם כבעלי חברות, עסקים וארגונים ליצור מערך אפקטיבי וחסכוני. אנו מספקים ליווי מלא החל משלב ההטמעה וגם לאחר מכן וכן שמים דגש על הרווחיות, כל זאת מתוך מטרה ליצור ייעוץ ואפיון מקצועי המתבצע בהתאמה אישית. דרך יצירת קשר עם נציגי החברה גם אתם תוכלו להצטרף לעבר עידן טכנולוגי פורץ דרך המתחיל בשינוי טכנולוגי קטן אך בעל השפעה עצומה, בשל היכולת להטמיע את המערכת שזוכה לביקוש אדיר.