banner

אחת המטרות העיקריות של כל קמפיין פרסום דיגיטלי הוא כמובן הגעה לכמה שיותר לידים רלוונטיים שעשויים להתעניין במוצר או בשירות שלנו, ובסופו של דבר להפוך אותם ללקוחות משלמים, ממליצים וחוזרים. עבודה מסודרת שתחסוך לכם זמן וכסף, תאפשר לכם ליהנות גם מהתנהלות יעילה יותר בארגון שלכם, בוודאי אם יש לכם מספר מקורות מהם מגיעים הלידים ועובדים שונים או מחלקות שונות הנדרשים בטיפול בלידים. הניסיון שלנו מאשר לנו פעם אחר פעם כי איסוף נכון של לידים מהדיגיטל באמצעות מערכת CRM מסודרת הוא הפתרון הטוב ביותר. הינה כמה טיפים לאיסוף נכון של לידים מהדיגיטל.

מהי מערכת CRM וכיצד נוכל לאסוף בעזרתה לידים מהעסק?

מערכת CRM הינה מערכת שבעברית פשוטה נועדה לניהול הקשרים עם הלקוחות שלנו. מערכות מודרניות כוללות היום מגוון רחב של כלים שונים החיוניים למעקב וניהול הלקוחות, המידע עליהם וכל מה שקשור אליהם, החל מהשלב שהם משאירים פרטים והופכים ללידים, דרך ההפיכה ללקוחות עם הזמנת מוצר/שירות בתשלום וכל המידע הקשור ללקוח כולל פרטי תשלום, כתובת, פרטי יצירת קשר, העדפות, שיחות שהתנהלו עם הלקוח ועוד. באמצעות מערכת CRM והכלים השונים במערכת ניתן לבצע פעולות שונות שיתרמו לאיסוף נכון של לידים מרחבי הדיגיטלי, עבודה מסודרת עם הלידים והלקוחות שלכם וניהול תהליכים שונים באופן אוטומטי או לפחות כזה שחוסך לכם ולעובדים שלכם זמן רב.

את הלידים תוכלו לאסוף אל המערכת במגוון דרכים:

  • חיבור הטפסים אל המערכת – טפסי יצירת קשר יכולים להיות באתרים ובדפי הנחיתה שלכם. כאשר הגולש משאיר פרטים בטופס יצירת הקשר שלכם הוא למעשה רוצה שיחזרו אליו כדי שיוכל לברר פרטים אודות מוצר או שירות כלשהו, או כדי לרכוש/להזמין את השירות שלכם טלפונית. כך או כך חשוב שהלידים הללו יגיעו אל מקום אחד, בצורה מסודרת, כאשר אפשר יהיה לנתב את הלידים באופן אוטומטי לנציג השירות הנדרש. לדוגמה: לידים שהשאירו פרטים בדף העסקי שלכם, בדף הנחיתה או באתר מסוים שלכם יגיעו כולם אל אותה רשימה באותה מערכת, אליה יוכל להיכנס נציג שירות הלקוחות/המכירות שלכם ולחזור אל הלידים בצורה מסודרת, לסמן שבוצעה מולם שיחה, לתעד את עיקרי השיחה ולנתב את הליד/הלקוח ליעדו הרלוונטי.
  • ייבוא קבצי אקסל – דרך נוספת היא הוספה ידנית של קבצי אקסל עם פרטי הלידים שלכם. לעתים כאשר רוצים להעביר לידים ממערכת אחת לאחרת, או מרישום ידני אל המערכת לטובת המשך ניהול הלידים במערכת, נעשה שימוש בקבצי אקסל בפומרט CSV שנוכל במרבית המערכות פשוט להטמיע את קבצי האקסל אל תוך המערכת עם כל הנתונים שבהם.
  • שימוש בכלי המחובר למערכת לקליטת שיחות טלפון נכנסות – הכלי יפעל כמו מערכת שיחות המחוברת למערכת הCRM שלכם ותאפשר לכם לקלוט את השיחה במערכת, לנתב אותה אל המחלקה הנכונה ובהתאם למספר הטלפון המתקשר להקפיץ את כרטסת הלקוח בזמן חי.

מדוע חשוב לעבוד עם מערכת מסודרת לקליטת הלידים?

בעידן שאנו חיים בו כיום האינטרנט וכלים טכנולוגיים הפכו כבר מזמן לחיוניים לצורך העבודה השוטפת שלנו, קליטה ועיבוד של מידע ונתונים ולבצע פעולות נוספות שמייעלות את העבודה שלנו. בין היתר שימוש בתהליכי אוטומציה שונים לחיסכון בזמן, כסף ומשאבים על מנת לשפר ולייעל את העבודה עם הלידים והלקוחות בעסק שלכם. במידה ואתם מנהלים קמפיין דיגיטלי, בוודאי אם מדובר בקמפיין מגוון שבו אתם קולטים לידים ממקורות שונים, חשוב יהיה לקלוט את הלידים למקום אחד מסודר. פעולה זו תאפשר לכם גם לשלוח מיילים או פניות אוטומטיות אל הלידים שלכם לצורך המשך תהליך.

לסיכום; איסוף נכון של לידים מהדיגיטל יאפשר לכם לחסוך זמן וכסף ולאפשר לכם ולעובדים שלכם לנהל את הלידים והפניות אל העסק שלכם בצורה מסודרת ונכונה יותר. אנו בחברת טופמי נוכל לסייע לכם בבחירת מערכת CRM שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר, ונלווה אתכם לכל אורך הליך ההטמעה, פתיחת ההרשאות, הדרכת העובדים ועוד. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

צור קשר דילוג לתוכן