banner

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה שבמסגרתה חברות המשלוחים הפכו למרכיב שיכול לסייע באופן דרמטי לתמהיל השירות של עסקים, ועדות לכך ניתן למצוא בביקוש הגבוה לחברות משלוחים אשר מנהלות אופרציה מתקדמת לטובת יצירת מענה שמגיע לידי ביטוי במסירה של פריטים/מוצרים עד לבית הלקוח. כבעלים של חברות משלוחים, אתם נאלצים לא פעם להתמודד עם אתגרים רבים – החל מעומס עבודה ועד ניהול מערך של משלוחים באופן יעיל ומותאם ללוח הזמנים שנקבע מראש אל מול הלקוח. כתוצאה מהעומס הרב, חברות המשלוחים כאן בישראל נאלצות להוביל מהלכים שיובילו לייעול של תהליך העבודה, כל זאת מתוך מטרה להוביל וליצור בידול שיגדיל את סך ההזמנות. כיצד תוכלו לעשות זאת? ובכן, הכירו את אחת ממערכות ניהול המידע המתקדמות בעולם – DelivApp.

DelivApp – מערכת מתקדמת לניהול מערך משלוחים

תוכנת DelivApp נחשבת (ובצדק) לאחת התוכנות המתקדמות ביותר בעולם, ולא בכדי. מדובר בתוכנה המאפשרת לחברות משלוחים כאן בארץ ובוודאי בעולם ליצור מערך ניהול אפקטיבי המתבצע במספר מישורים – מעקב אחר הזמנות חדשות, שליחת עדכון ללקוח, יכולת לתזמן את המשלוח, אפשרויות ניווט עד לבית הלקוח וכן אופרציה של ניהול שליחים.

כלל האלמנטים אותם ציינו כעת ניתנים בהתאמה אישית ותוך שימת דגש על מענה המתבצע באופן קבוע, כאשר היתרון של המערכת הוא הממשק הנוח כמו גם היכולת לבצע שינויים במערך בהתאם לצרכים הנדרשים. חברות שליחויות הפכו כאמור בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתמהיל השירות של ארגונים ועסקים, בייחוד על רקע מגפת הקורונה אשר חוללה שינויים דרמטיים בעולם הצרכנות.

אם עד לפני כשנתיים חברות המשלוחים נחשבו לחלק מינורי מאוד בשרשרת האספקה, כיום בית עסק שלא יוצר קשר עם חברה מקצועית ומובילה עשוי למצוא את עצמו מחוץ למשחק העסקי. בעידן שבו התחרות על לב הצרכן עולה ועל עיכוב במסירה עשוי להוביל לפגיעה משמעותית בתמהיל שירות הלקוחות, זה הזמן להתקדם לעבר עידן טכנולוגי פורץ דרך המאפשר לכם כבעלי העסק לקבל שליטה מלאה בעבור יצירת מערך משלוחים המתנהל בשקיפות, יעילות ותוך שימת דגש על התקדמות מתמדת המותאמת לצרכים העסקיים.

מדוע הטמעה של מערכת זו היא חיונית בעבור חברות משלוחים?

כפי שציינו בתחילת הסקירה, חברות המשלוחים הפכו לחלק בלתי נפרד וחשוב מאוד בתהליך של יצירת מערך משלוחים שמוביל לא רק למינוף של הפעילות העסקית אלא גם ליצירה של תמהיל משלוחים אפקטיבי המנוהל כהלכה. כפי שכל בעל עסק יודע, ככל שהפעילות העסקית מתרחבת כך האתגרים הופכים לחלק בלתי נפרד מתמהיל הניהול.

יחד עם זאת, בזכות מערכות טכנולוגיות מתקדמות ניתן להוביל ליצירה של מערך בעל חשיבות עצומה הן בכל הקשור לניהול עצמו אבל גם ליכולת לקבל שליטה על מערך השליחים ותוך שימת דגש על יצירה של תמהיל המשלב בין כלל בעלי התפקידים בחברה. מערכת זו היא מערכת מתקדמת וקלה מאוד לתפעול אשר אותה ניתן להתאים בדיוק לצרכים שלכם, כולל ממשק בעברית וכן יכולת שליטה מרחוק – כך שתוכלו להיות עם אצבע על הדופק בכל שלב, גם כאשר אתם נמצאים מחוץ לשעות העבודה.

ניהול מערך המשלוחים לצד מתן שירות יעיל ללקוח הוא זה שהופך את המערכת הזו לכלי משמעותי ובלתי נפרד מהתמהיל העסקי של כל חברת משלוחים כאן בישראל, כאשר גם בעולם חברות המשלוחים הגדולות בעולם נעזרות בכלי הזה כחלק משמעותי ובעל חשיבות עצומה ביכולת לשפר את הפרודוקטיביות של הארגון. הטמעה של מערכות מתקדמות מהסוג הזה היא חיונית בעבור חברות משלוחים שרוצות להגדיל את הרווחים ואף ליצור מוניטין חיובי הן מול הלקוח שמבצע את ההזמנה והן אל מול הלקוח שמקבל את המשלוח.

שירות לקוחות מיומן ומקצועי המתבצע באמצעות מערכת מתקדמת ומובילה בתחומה

נושא שירות הלקוחות הוא נושא מהותי, בייחוד בעידן שבו כל לקוח יכול לפרסם המלצות/דיס המלצות אודות חברות משלוחים. מעבר להיבט של התדמית, כל עיכוב ולו הקטן ביותר עלול להוביל לקנס ולפגיעה ממשית בהכנסות, כחלק מאי עמידה בתנאים שנקבעו מראש. עמידה בזמנים וכן וודאות לגבי קבלת המשלוח עד לבית הלקוח הם שני אלמנטים שיקבעו את רמת שביעות הרצון, ועל כן אתם כבעלי העסק יכולים וצריכים להטמיע כבר עכשיו את המערכת המאפשרת לא רק לנהל אלא גם ליצור מעקב ועדכונים שוטפים לגבי סטטוס ההזמנה. אפשרות נוספת וחשובה מאוד בכל הקשור לניהול של המערכת כולל יכולת לתזמן הזמנות עתידיות, ובכך ליצור תמהיל שירות המשלב בין תזמון ההזמנה לבין מענה לשאלות של הלקוח, בשל פיצ'ר הכולל צ'אט המאפשר ללקוחות לקבל שירות, מבלי להמתין זמן רב לקבלת מענה.

יתרה מכך, ניתן בהחלט לומר כי באמצעות שילוב של אמצעים טכנולוגיים מסוג זה ניתן להוביל ליצירה של תמהיל שירות שלא רק מגדיל את ההכנסות אלא מאפשר להגדיל את אופרציית המשלוחים גם בהיבט גלובלי, כחלק מהבנה כי תחום המשלוחים נמצא במגמת נסיקה, השמיים הם הגבול מבחינת היכולת להיעזר במערכת לשיפור תהליכים פנים וחוץ ארגוניים ובכך גם להסיר את החסמים ואף להפחית את הסיכוי ליצירה של כשל במערך הניהול. בשביל להקטין את הנזקים שעלולים לקרות בעקבות ניהול שאינו מתבצע בצורה נכונה, הטמעה של התוכנה היא חיונית מאוד.

מה חשוב לדעת על תוכנת DelivApp?

תוכנת DelivApp היא מערכת בעלת יכולות רבות – החל מניהול של מערך השליחים ועד יכולת להוציא מגוון רחב של דוחות לטובת ייעול השירת אותו אתם מעניקים הן כלפי הלקוחות שלכם והן כלפי הלקוח אשר מקבל את החבילה. הפיצ'ר של שליחת הודעת טקסט בנוגע  למקום שבו נמצאת החבילה הוא רק אלמנט נוסף שמוביל  ליצירה של מערך אפקטיבי ובעל חשיבות עצומה בניהול עסק בתחום המשלוחים, בייחוד לאור התחרות העזה.

חברה שלא תדע להטמיע את המערכות הללו באופן אפקטיבי עשויה למצוא את עצמה ללא בסיס יעיל ומשום כך באמצעות השירות אותו אנו מעניקים במסגרת הזו של הטמעת מערכות מידע, גם אתם תקדמו את העסק שלכם כמה שלבים קדימה, בהתאמה אישית לנפח ההזמנות וכן לפעילות העסקית העתידית, כחלק מהבנה כי מדובר בהזדמנות מעולה לנצל את הפלטפורמה הזו ליצירה של תמהיל שירות יעיל המתבצע בשקיפות מלאה לכל אורך הדרך.

הטמעה של התוכנה באמצעות חברת TopMe

הטמעה של התוכנה באמצעות חברתנו מהווה הזדמנת מצוינת בעבורכם להצטרף לשורה ארוכה של חברות משלוחים מהארץ ומהעולם אשר נעזרות בתוכנה באופן יומיומי. הצוות המקצועי שלנו הוא בעל ניסיון עשיר בתחום, כאשר במסגרת השירות אנו מציעים לא רק אפשרות להטמעה אלא גם תמיכה טכנית המתבצעת באופן שוטף, שירות הדרכה בכל הקשור לניהול סביבת העבודה והלקוחות וכן שימת דגש על ייעול סביבת העבודה.

הייעוץ כמו גם האפיון המקצועי אותו אתם מעניקים לכל בית עסק הוא זה שמאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם מקבלים מענה יעיל התואם את הצרכים הנדרשים שלכם. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כבר עכשיו ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם לטובת יצירה של הטמעת התוכנה אצלכם בעסק, להתקדמות לעידן טכנולוגי ופורץ דרך.