banner

בעידן שבו אנחנו חיים, ניהול הלקוחות והקשר איתם בצורה יעילה ומקצועית הוא דבר חיוני וחשוב מאוד עבור הצלחה עסקית. אחת המערכות העיקריות שמסייעות לניהול הקשר עם הלקוחות היא מערכת ה-CRM אשר מאפשרת לשפר בצורה משמעותית את התקשורת עם הלקוחות, לנהל את תהליכי המכירה מולם, ולתת ללקוח את השירות הטוב ביותר. עבור עסקים ישראלים שמעניקים שירות בעיקר עבור לקוחות ישראלים, מערכת CRM בעברית היא ללא ספק הפתרון הטוב והנוח ביותר. עם זאת, הרבה מערכות CRM אינן בעברית, וגם אם ניתן להכניס נתונים בעברית – זה הרבה פחות נוח. במאמר הזה, נסקור 3 מערכות CRM שתומכות בעברית מלאה וגם שפת התצוגה שלהן יכולה להיות עברית.

3 מערכות CRM מובילות עם תמיכה בעברית

  • ZOHO CRM – זוהו היא מערכת CRM מהנפוצות בעולם, אשר נמצאת בבעלות חברה הודית, ונחשבת למערכת מקצועית ויעילה במיוחד. בזוהו מגוון רחב של אפשרויות המסייעות לעסקים ולארגונים לנהל את הקשר עם הלקוחות בצורה יעילה, כאשר ממשק השימוש נוח וקל ללמידה. עד לפני כמה שנים זוהו לא פנתה לשוק הישראלי ולא הייתה תמיכה בעברית, אך בשנים האחרונות לאחר שהחברה החליטה להיכנס לשוק הישראלי, ניתן להחליף את שפת המערכת לעברית ולהנות מהיתרונות הרבים של המערכת.
  • אוריגמי CRM – אחת המערכות היעילות והנוחות ביותר לשימוש עבור מי שמחפש מערכת CRM בעברית מלאה זוהי אוריגמי CRM. מדובר על מערכת CRM ישראלית מובילה אשר מציעה ממשק משתמש ידידותי ופשוט, אשר מאפשר לבצע מגוון רחב של פעולות במגוון תחומים בצורה פשוטה וקלה. אחד היתרונות הבולטים של המערכת זה היכולת לבצע אוטומציה רחבה בצורה יעילה וקלה, וכן לבצע חלוקה של ההרשאות בין המשתמשים השונים של המערכת בצורה מדויקת ונוחה. כמובן שהמערכת בעברית מלאה והתמיכה בשפה העברית היא מלאה, אך ניתן גם להשתמש בה בעוד שפות נוספות במקרה הצורך.
  • ZebraCRM – מערכת CRMנוספת פופולרית שתומכת בעברית מלאה היא ZebraCRM אשר פותחה ונתמכת על ידי חברת אייקום תוכנה בע"מ. המערכת משמשת כמערכת ה-CRM  במגוון רחב של עסקים מתחומים שונים וגם במוסדות חינוך וארגונים שונים. החברה מציעה גם את Zebra Lite שנותנת מענה יעיל ונוח עבור עסקים קטנים של צריכים את המערכת המלאה. כמובן שהמערכת תומכת בעברית מלאה, והשימוש בה הוא בעזרת ממשק קל ופשוט שכל עובד יכול ללמוד אותו בתוך זמן יחסית קצר.

מה היתרונות של מערכת  CRMבעברית?

כאשר מדובר על חברה ישראלית או ארגון שפועל בישראל ומעניק שירות ללקוחות ישראלים, רוב מוחלט של המידע הוא בשפה העברית. אז נכון, גם במערכות באנגלית יש תמיכה בדרך כלל בהכנסה של נתונים בשפה העברית, אך בסופו של דבר העבודה היא הרבה פחות נוחה, מאחר ועברית כתובה מימין לשמאל ושונה מרוב השפות האחרות. כמו כן, חלק מהמערכות בעברית מספקות תמיכה גם בלוח השנה העברי, תוך אפשרות סנכרון עם החגים וימי החופשה הנהוגים בישראל. בנוסף, הרבה פעמים חלק מהעובדים בעסק מתקשים עם השפה האנגלית, ומערכת בעברית מלאה יכולה לתת להם את האפשרות ללמוד את המערכת בצורה קלה ומהירה יותר.

האם כדאי לבחור דווקא מערכת CRM בעברית?

אין ספק שמערכת CRM בשפה העברית היא פתרון מעולה למי שנותן שירות בישראל ומשתמש בעיקר בשפה העברית. עם זאת, בחלק מהמקרים דווקא מערכות באנגלית שתומכות בעברית יתנו מענה טוב יותר עבור צרכי העסק. ולכן, לפני שמגיעים אל ההחלטה איזה מערכת CRM לבחור עבור העסק או הארגון שלכם, כדאי לעשות בדיקה מקיפה ולקבל עזרה מאנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום שמכירים את המערכות השונות ויוכלו לסייע לכם בהחלטה.

הטמעת מערכת CRM – איך עושים את זה?

כאשר אתם בוחרים לבצע את תהליך ההטמעה של המערכת החדשה בעזרת חברה מקצועית המתמחה בהטמעת מערכות, אנשי המקצוע שלה ישמחו לשבת איתכם ולסייע לכם להגיע אל ההחלטה איזה מערכת תתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים של העסק שלכם. ככה תוכלו להיות רגועים שעשיתם את ההחלטה הנכונה האם כדאי לכם מערכת CRM בעברית או באנגלית. אחת החברות המובילות בישראל בהטמעה של מערכות טכנולוגית חדשות בעסקים היא חברת TopME אשר מציעה שירותי הטעמת מערכות CRM ומערכות נוספות באמצעות צוות מקצועי ובעל ניסיון, ועם שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

צור קשר דילוג לתוכן