banner

כל חברה או עסק בעולם המערבי משתמשים כיום עם מערכות מחשוב מתקדמות המאפשרות להם להגיע לביצועים גבוהים הרבה יותר. כיום, מערכות מתקדמות הן חלק בלתי נפרד משירות הלקוחות בכל חברה גדולה אשר חפצה להעניק ללקוחות שלה שירות מתקדם ויעיל. למעשה, כאשר אתם מתקשרים לחברה שממנה אתם צורכים שירות כלשהו, הנציג שמולכם מקבל מיד על צג המחשב שמולו את כל הפרטים הנדרשים בכדי לתת לכם מענה מותאם אישית, וכך המענה המתקבל מדויק ויעיל הרבה יותר. מערכת פניות היא מערכת המנהלת את פניות הלקוחות, ומאפשרת לנציגי השירות לעשות סדר בפניות הלקוחות ולתת להם את המענה המיטבי בתוך זמן קצר.

למה צריך מערכת פניות מתקדמת לעסק שלכם?

מתוך רצון לתת מענה זמין ומיידי עבור כל הלקוחות, חברות רבות מציעות מענה באמצעיים שונים ומגוונים, מה שמאפשר לכל אחד לפנות לחברה בדרך הנוחה לו ביותר. בין הדרכים הפופולריות ליצירת קשר: שיחות טלפון, הודעות דואר אלקטרוני, טפסי יצירת קשר באתר החברה, הודעות ,SMS הודעות באמצעות אפליקציית וואצאפ, הודעות דרך פייסבוק ועוד. רק מערכת מתקדמת ומשוכללת יכולה לאפשר לחברה לרכז במקום אחד את הפניות מכל המקורות, לסנן אותן על פי השולח, ולהציג בצורה נוחה ויעילה את היסטוריית הפניות המלאה של כל לקוח ולקוח. כמו כן, ניתן לבצע באמצעות המערכת מגוון פעולות נוספות כמו שליחת הודעות SMS או מייל לרשימת תפוצה, מענה אוטומטי לכל פנייה ועוד לא מעט דברים שיכולים לחסוך הרבה מאוד זמן.

ניתוח מידע בעזרת מערכת פניות מתקדמת

בעולם המודרני ישנה חשיבות רבה לחקר הנתונים וניתוחם. היכולת לאגור כמויות אדירות של מידע ולנתח אותם בצורה מקצועית, מאפשרת לבעלי עסקים להגיע להחלטות נכונות יותר לגבי האסטרטגיה העתידית של העסק, לדעת מהן נקודות החולשה שלו, ולשפר את היכולות של העסק בצורה דרמטית. כאשר אתם בוחרים להטמיע בעסק מערכת פניות מתקדמת, כל הפניות שמתקבלות מכל ערוצי הקשר השונים נאספים אל מקום אחר, והופכים להיות נתונים בעלי ערך עצום עבור מקבלי ההחלטות בחברה. מערכת מתקדמת תאפשר לכם לנתח את הנתונים בצורה קלה ופשוטה, בעזרת ממשק משתמש ידידותי ופשוט לשימוש.

מערכת ניהול פניות – עד כמה היא מורכבת לתפעול?

מערכת פניות היא מערכת עם אפשרויות ויכולות רבות, והלמידה שלה לא תמיד פשוטה. למעשה, כאשר מדובר על חברה או עסק קיים שרוצה לבצע שדרוג ולעבור להשתמש עם מערכת חדשנית ומתקדמת יותר, הצורך להמשיך ולשרת את הלקוחות גם תוך כדי המעבר גורם לאתגר גדול שלא תמיד קל לעמוד בו. ואכן, ישנם בעלי עסקים שנמנעים לעשות צעד כמו שדרוג המערכות בגלל חשש שלא יוכלו להמשיך ולהעניק שירות ללקוחות שלהם. למעשה, במקרה הזה הפתרון הטוב ביותר בכדי להטמיע את המערכת בצורה הטובה והיעילה ביותר הוא לפנות אל חברה מקצועית אשר מבצעת הטמעת מערכות בעזרת צוות אנשי מקצוע המכיר היטב את המערכות השונות, וידאג לכך שכלל העובדים ידעו כיצד לתפעל וללמוד את המערכת בצורה המהירה ביותר. חברה כזאת תלווה אתכם החל משלב בחירת המערכת המתאימה ביותר לצרכי העסק שלכם, ועד לרגע שבו תתחילו להשתמש בפועל במערכת ולשרת את הלקוחות עם המערכת החדשה.

טופ מי – החברה המובילה בישראל להטעמת מערכות לעסקים

ישנן לא מעט חברות אשר מתמחות בהטמעת מערכות תוכנה לעסקים, אשר ישמחו לסייע לכם להטמיע מערכת לניהול פניות אצלכם בעסק. אולם, אם אתם מחפשים את החברה המקצועית ביותר אשר מעסיקה צוות אנשי מקצוע שיודע לעשות את העבודה כמו שצריך – כדאי שתכירו את טופ מי. טופ מי מספקת שירותי ייעוץ לחברות ועסקים בכל הקשור במערכות תוכנה לעסקים, והיא מבצעת הטמעה של מערכות מסוגים שונים לעסקים וחברות בכל רחבי הארץ. טופ מי הינה חברה וותיקה אשר צברה קילומטראז' ארוך מאוד בהטמעת מערכות בחברות שונות, והניסיון הרב שצברו אנשי החברה יסייע להם לבצע את ההטמעה אצלכם בחברה בצורה המקצועית והיעילה ביותר. כאשר אתם בוחרים באנשי המקצוע של טופ מי, אתם יכולים להסיר מעצמכם את הדאגה לגבי בחירת המערכת שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם, משום שאנשי החברה עם ניסיונם הרב כבר ידעו להמליץ לכם ולסייע לכם להגיע אל ההחלטה הטובה ביותר.

 

 

צור קשר דילוג לתוכן