banner

מערכת CRM הינה מערכת לניהול קשרי לקוחות, והיא אחת המערכות החשובות ביותר בעולם ניהול העסקים והארגונים השונים. מערכות שונות עשויות להתאים לצרכים שונים, לעסקים שונים, ולסדרי גודל שונים של ארגונים. חשוב יהיה להתאים את המערכת לצרכי העסק שלכם, הן מבחינת הכלים והמאפיינים שלה, הן מבחינת הגמישות של התפתחות הארגון שלכם והן מבחינת העלויות שכן מערכות CRM מומלצות לשירות לקוחות שהן יקרות יותר לא מתאימות למשל לעסקים קטנים ובינוניים.

שיפור שירות הלקוחות שלכם באמצעות מערכת CRM:

כידוע, עסקים וארגונים שונים קמים ונופלים על השירות שהם נותנים ללקוחות שלהם. כאשר אתם מאפיינים את הלקוח הממוצע שלכם אתם בודקים אילו כאבים וצרכים אתם פותרים להם, אך צריכים לקחת בחשבון גם אלמנטים חשובים נוספים שיכולים להשפיע על שירות הלקוחות, על התחושות והרגשות של הלקוחות ועל האופן שבו הם רואים את המותג שלכם. כך למשל: המתנה ארוכה למענה אנושי בצד השני עשוי לגרום לחוסר סבלנות וכעס על הארגון, לקוח רכש מכם מוצר שמספיק ל-30 יום ולא חזרתם אליו מעט לפני כדי לחדש את המלאי? ייתכן ותפסידו לקוחות רבים. וכך הלאה. השירות שתתנו ללקוחות שלכם ישפיע על שביעות רצונם מהחברה שלכם, על המיתוג שלכם, על השימוש במוצרים ובשירותים שלכם ועוד.

הכירו כמה מערכות CRM מומלצות לשירות לקוחות:

MONDAY – אחת המערכות המובילות בעולם לניהול משימות ופרויקטים וכוללת גם מגוון כלים מרשימים לניהול ושירות לקוחות. המערכת תורמת גם ברמת הניהול הפנים ארגונית ומסייעת ביצירת סביבת ותרבות עבודה באיכות הגבוהה ביותר, תוך שיפור היעילות של תהליכים שונים בארגון ועוד.

יתרונות המערכת:

  • מגוון כלים ופיצ'רים מיוחדים לניהול משימות ופרויקטים ושיפור תהליכים בארגון – כך שמעבר לעובדה שהיא מסייעת בשיפור השירות ללקוחות היא גם תורמת במישורים שונים נוספים בעסק.
  • שירות לקוחות 24/7 נעים ומסביר פנים לכל צורך.
  • גמישות – ניתן להתאים את השימוש במערכת לצרכים השונים בארגון ולייצר את הכלים הנדרשים בכל היבט של העבודה.
  • אינטגרציה למגוון רחב של כלים שונים שתאפשר לכם להרחיב את הפעילות והשימוש עם המערכת והסנכרון של המידע עם הכלים השונים.

מערכת ZOHO – בעיני רבים מערכת הCRM הטובה ביותר בעולם. משמשת מעל 150 אלף ארגונים ובתי עסק מכל רחבי העולם וזמינה במגוון שפות ובמעל 180 מדינות. המערכת הנהדרת הזו מתאימה במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים אך גמישה מאוד ויכולה להתאים לעסקים בכל סדר גודל. ניתן לעשות מנוי במחיר אטרקטיבי ולהתפתח עם המערכת בהתאם לצרכים העסקיים שלכם. בין הפיצ'רים השונים של המערכת יאפשרו לכם לנהל ולעקוב אחר פרויקטים שונים, לעקוב אחר הלידים שלכם ומאיזה קמפיין הם מגיעים, וכלים נוספים ליצירת תהליכי עבודה שיסייעו, בין היתר, לשפר את השירות ללקוחות שלכם.

יתרונות המערכת:

  • מערכת גמישה המתאימה לכל עסק, בכל סדר גודל ובכל תחום.
  • מחיר אטרקטיבי לשימוש במערכת.
  • מגוון כלים אטרקטיביים לשימוש לשיפור ויעילות השירות ללקוחות שלכם.
  • אינטגרציה לכלים רבים נוספים.

מערכת ZENDESK – אחת ממערכות הCRM המובילות בעולם עם מעל 100 אלף לקוחות רשומים ומאות מיליוני משתמשי קצה, פועלת בעשרות מדינות ותומכת במגוון שפות כולל בשפה העברית. מערכת זו מספקת את כל מה שאתם צריכים לנהל את הלקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר שאפשר עם כל הכלים, החל צ'אט ומוקד טלפוני בענן מול הלקוחות שלכם, ניהול קריאות שירות, פורטל לקוחות המציג מידע רלוונטי, חיבור לקמפיינים שונים ברחבי האינטרנט, דוחות בקרה וניהול ועוד.

יתרונות המערכת:

  • כל מה שאתם צריכים לניהול ושירות הלקוחות שלכם ברמה הגבוהה ביותר ובמקום אחד.
  • אינטגרציה למגוון כלים מובילים בענף.
  • פורטל לקוחות המציג דאטה בייס מלא של הלקוחות שלכם והמידע עליהם.
  • שיפור וייעול תהליכי עבודה וניהול העובדים בארגון.

לסיכום; מערכות CRM מומלצות לשירות לקוחות אלו מערכות שיכללו מגוון רחב של כלים שימושיים שיעזרו לכם להעניק שירות טוב יותר ללקוחות שלכם. המערכות המוזכרות כאן הן המערכות שאנו ממליצים עליהם ללקוחותינו, בוודאי כאשר אחת ממטרות הארגון הוא להעניק שירות מעל המצופה ללקוחות החברה. לפרטים נוספים והטמעת המערכת המתאימה לכם ביותר צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

צור קשר דילוג לתוכן