banner

מערכות CRM לשליחת הודעות SMS הינן מערכות לניהול קשרי לקוחות המחוברות גם למערכת דיוור. מערכת זו תאפשר לכם לבצע פעולות שונות ומגוונות לניהול הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים בחברה שלכם. בין הכלים השונים החשובים שאין לצערנו הרב בכל מערכת CRM הוא שליחת הודעות SMS לתפוצה שלכם. במערכות שאין בהם כלי מובנה מטעם המערכת עצמה בדרך כלל תהיה אפשרות להתממשקות API למערכת דיוור חיצונית המאפשרת לחברת את השירות והנתונים שלו למערכת הCRM של הארגון. בכתבה זו נסקור כמה ממערכות הCRM המומלצות הכוללות מערכת לשליחת SMSים וכמובן כיצד ניתן להשתמש בהם ביעילות לשיווק העסק.

ראשית – מהי מערכת לשליחת SMS ולמי היא מתאימה?

מערכת לשליחת SMS הינה מערכת תפוצה המאפשרת התקשרות עם רשימת התפוצה שלנו באמצעות שליחת SMS ישירות לנייד של הלקוח. חשוב כמובן לעשות זאת רק ואך אם אותם אנשים נרשמו לתפוצה שלכם מיוזמתם והזמינו מספר טלפון, אחרת תסתכנו בתביעות נגד הטרדה. באמצעות מערכת הדיוור תוכלו להקליד את הטקסט שתרצו לשלוח בהודעה, לסמן את רשימת האנשים אליה תרצו לשלוח את ההודעה (במידה ויש לכם רשימה אחת תוכלו בסימון אחד לסמן את אותה רשימה. במידה ויש כמה רשימות תפוצה, תוכלו לסמן את הרשימה/הרשימות אליהן תרצו לשלוח את הSMS שלכם). בלחיצת כפתור אחת כל המדוורים הרלוונטיים יקבלו מכם הודעת SMS אישית שסביר להניח שהם ייחשפו אליה הרבה יותר מאשר מייל למשל.

כיצד נוכל להשתמש בSMSים לשיווק העסק בצורה נכונה?

כיום ניהול רשימת תפוצה אפשרי באמצעות מערכת דיוור או מערכת CRM שבתוכה יש מערכת דיוור כחלק מהשירותים והכלים בה. ישנן 2 אפשרויות עיקריות ליצירת קשר עם רשימת התפוצה שלנו: באמצעות מייל ובאמצעות SMS. האפשרות השנייה אפשרית רק עבור רשימת תפוצה שבה הנרשמים הזמינו כמובן מספר טלפון בהרשמה שלהם למועדון שלכם או לרשימת התפוצה שלכם. בכל הנוגע לשימוש בSMS ישנם מקרים רבים שיכולים להתאים כאשר אלה יכולים להשתנות בין עסק אחד לאחר לפי צרכיו, לדוגמה:

  • רשת מזון המעדכנת את לקוחותיה בSMS על מבצעי השבוע.
  • חברה המשווקת מוצרי טכנולוגיה שולחת SMS ומעדכנת לגבי פתיחת שערים למכירת האייפון החדש או דגם חדש של מחשב שהקהל ממש מצפה לו.
  • מערכות CRM לשליחת הודעות SMS תהיה גם פרקטית עבור קליניקת טיפולים פרטית השולחת SMS תזכורת ללקוח לגבי הטיפול הקרוב.
  • ועוד.

היתרונות של דוור בSMSים על פני אפשרויות תקשורת אחרות:

  • מסרים תמציתיים יותר – לאנשים אין היום כוח וזמן לקרוא מסרים ארוכים מדי. לכן, בכל הנוגע לפניות בעניינים שיווקיים ועדכונים אודות המותג שלכם – עדיף שהמסרים יהיו תמציתיים וענייניים.
  • הנעה מהירה לפעולה – דרך SMS תוכלו לזרז הנעה לפעולה מהגולשים שלכם באמצעות קישור חוזר או באמצעות לחיצה על לינק לביצוע הפעולה הבאה שתרצו.
  • אנשים פעילים היום יותר במובייל מאשר במחשב – ולכן שימוש בSMSים אפילו יעיל יותר ממיילים. תוסיפו לכך את העובדה שמרבית האנשים מקבלים אינספור מסרים מדי יום בתיבת המייל שלהם וכבר נוהגים לסנן דרך קבע מיילים שונים כך שאם הם לא יתחברו אליכם מהר מאוד הם יתחילו להתעלם מהמיילים שלכם או להסיר את עצמם מהתפוצה.
  • אישי יותר – שליחת SMS לנייד הפרטי הינה אישית ואינטימית יותר ולכן קל יותר לבסס אמון ולהמליץ על שירותים ומוצרים שלכם.

מערכות CRM שאנו ממליצים עליהן הכוללות אפשרויות דיוור בSMS:

אנו בחברת טופמי מתמחים בשירותי הטמעת מערכות CRM לחברות וארגונים בכל סדר גודל. לכולם אנו ממליצים בחום לבחור מערכת CRM שמספקת שירותי דיוור לתפוצה בSMS או לפחות להשתמש במערכת CRM שיש לה את האפשרות להתממשק עם מערכת שכזו. אנו ממליצים בחום על שימוש בZOHO או MONDAY כמערכות CRM עם חיבור למערכות SMS מתקדמות שיאפשרו לכם לשדרג את תהליכי המכירה בארגון שלכם, את מסע הלקוח שלכם ולהשיג יותר תוצאות בעסק שלכם. לפרטים נוספים אודות המערכת הנהדרות הללו תוכלו לקרוא מדריכים נוספים באתר שלנו או ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו שישמח לעמוד לשירותכם.

צור קשר דילוג לתוכן