banner

העולם הפך כבר מזמן להיות כפר גלובלי קטן. היכולת לעבור מרחקים עצומות ולהעביר סחורות בין יבשות הפכה את המסחר ברחבי העולם למסחר בין לאומי, אשר בו מדינות המשופעות בסחורה מסוג אחד, מוכרות את הסחורה למדינות אחרות וקונות מהן את מה שחסר להן. כך העולם הפך להיות זירת סחר אחת גדולה, כאשר בכל מדינה ישנן חברות העוסקות בייבוא של מוצרים מחו"ל ומכירה שלהם בארץ היעד. מטבע הדברים מה שקורה הוא, שישנן חברות אשר מעדיפות לעשות את העסקים במטבע המקומי שלהן, ומצפות לקבל עבור הסחורה שהן מוכרות את המטבע שהולך במדינה שלהם. לעיתים, ישנן חברות מרחבי העולם אשר מוכנות לשלם עבור המוצר או השירות הרבה מאוד כסף, אך מתעקשות לשלם דווקא במטבע המקומי שלהם. אז כיצד ניתן להסתדר עם מגוון מטבעות ולנהל את העסק בצורה נכונה ויעילה? איך מוכרים באופן גלובאלי ומקבלים תשלום במטבעות שונים? על כך במאמר הבא.

Multiple Currenciesשימוש עם מטבעות מרובים

הדרך הטובה והיעילה ביותר בכדי לנהל עסקים בעולם העסקים של היום, היא באמצעות מערכת ממוחשבת אשר בה ניתן להכניס את כלל הנתונים הקשורים בעסק במקום אחד, וכך לנהל אותו בצורה יעילה וחכמה. בחברות המעניקות שירות ללקוחות, יש לכל לקוח ולקוח כרטיס אישי בו מופיעים כל הפרטים שלו, וכן כלל המידע אודותיו הנצרך למי שעובד מולו או מעניק לו שירות, וכך ניתן להעניק ללקוח שירות מותאם אישית בצורה נוחה ופשוטה. מערכות הללו נקראות מערכות CRM והן מאפשרות לבעלי עסקים מגוון רחב של אפשרויות לניהול העסק ומערך שירות הלקוחות, וכך למקסם את רווחי העסק ולנהל אותו בצורה נכונה.

זוהו CRM – מערכת CRM התומכת בריבוי מטבעות

זוהו CRM הינה מערכת מתקדמת אשר מאפשרת לחברות לנהל את העסק בצורה מתקדמת ויעילה. בין שלל היתרונות של המערכת, ישנו יתרון חשוב מאוד והוא התמיכה בניהול של עסק שבו משתמשים עם מגוון רחב של מטבעות. המערכת מסוגלת לבצע הפעלה של רשימת שערי מטבע מרחבי העולם עבור סוכני המכירות, בכדי לאפשר להם להשתמש עם מטבעות שונים בצורה נוחה ופשוטה. כמו כן, ניתן להפיק באמצעות המערכת הזמנות מכירות, הצעות מחיר, חשבוניות, הזמנות רכש ועוד, במטבעות שונים מכל רחבי העולם בצורה פשוטה וידידותית ההופכת את השימוש במערכת לנגישה לכולם. מערכת זוהו CRM נחשבת כיום לאחת המערכות הכי נמכרות ברחבי העולם, וגם עסקים רבים בישראל הבינו את היתרונות הרבים שלה ובחרו לשלב אצלם בחברה או בארגון את המערכת כחלק משיפור תהליך ניהולו של העסק.

הטמעת מערכת CRM התומכת בריבוי מטבעות

אם אתם חברה גלובלית אשר מוכרת או קונה במטבעות שונים, אין ספק שאתם חייבים לבחור במערכת CRM אשר תומכת בריבוי מטבעות. רק מערכת כזאת תאפשר לכם לנהל את תהליכי המכירה והרכישה בצורה מדויקת ונוחה, והעובדה שישנם סוגים שונים של מטבעות לא תסרבל את ניהול העסק. בכדי להטמיע מערכת שכזאת אצלכם בחברה, כדאי לפנות אל חברה מקצועית ואמינה בתחום הטמעת מערכות, בכדי שתסייע לכם להטמיע בצורה החלקה ביותר את המערכת בתוך העסק. כאשר מדובר על חברה קיימת, המעבר בין מערכות עלול להיות מאתגר, ועל כן, אין ספק שבחירה בחברת הטמעת מערכות בעלת ניסיון בתחום, הינה חשובה ביותר. חברה שכזאת היא למשל חברת טופמי אשר פועלת כבר שנים רבות בתחום הטמעת המערכות, ונחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום. בין היתר, החברה מטמיעה מערכות CRM אשר תומכות בריבוי מטבעות, ומסייעת לאנשי החברה שלכם ללמוד כיצד עובדים עם המערכת בצורה הטובה ביותר.

צור קשר דילוג לתוכן