banner

בעשור האחרון הפכו להיות הרשתות החברתיות המקום שבו הכול קורה. חלק גדול מהתקשורת שלנו עם החברים נעשה שם, וכן המידע שאנחנו צורכים אודות המתרחש בעולם, הרבה פעמים נצרך דווקא שם. כך, שאם אתם רוצים לבדוק פרטים על אדם מסוים, פרופיל הפייסבוק שלו הוא כנראה המקום אשר יספק לכם הכי הרבה מידע. גם כאשר מדובר על עסקים שרוצים לפנות אל הלקוחות, ולדעת להתאים להם את המוצר המדויק או לתת להם שירות מותאם אישית, המקום הטוב ביותר לקחת ממנו את המידע אלו הרשתות החברתיות. המידע הרב שאפשר להוציא משם מאפשר לחברה למקסם את הרווח הפוטנציאלי מהלקוח, ולדעת לפנות אליו בצורה שתשכנע אותו לרכוש את המוצר או השירות שלה.

מערכות CRM – המפתח לניהול חכם של העסק

מאז התקדמותה של הטכנולוגיה והתפתחותה הבינו חברות ועסקים שניתן לרתום את הטכנולוגיה לטובת ניהול העסק, ולהיעזר בה בכדי להגיע לתוצאות טובות יותר. ניהול העסק כולל את המידע אודות כל הלקוחות, דרכי יצירת הקשר איתם, המידע אודות ההתנהלות מולם בעבר, וכל שאר הפרטים הנדרשים עבור מתן שירות לקוחות מותאם אישית עבור הלקוח. למעשה, כאשר כלל הנתונים הקשורים בעסק מופיעים בצורה מסודרת, הדבר יכול לסייע לו רק עבור מתן שירות לקוחות מקצועי, אלא גם עבור ניהול העסק בצורה אסטרטגית על פי נתוני אמת המופיעים בצורה מסודרת וברורה וניתנת לניתוח.

אינטגרציה של מערכת  CRM עם פייסבוק ולינקדאין

כאשר ישנה אינטגרציה בין מערכת ה – CRM שבה משתמשים בחברה לבין הרשתות החברתיות, ניתן להפיק מכך תועלת עצומה. ניקח לדוגמא נציג שירות שנמצא בשיחת טלפון עם הלקוח, הוא לא באמת יכול תוך כדי השיחה להתחיל לחפש באינטרנט את המידע שמופיע ברשתות החברתיות אודות הלקוח, לעומת זאת, כאשר ישנה אינטגרציה אל המערכת שמופיעה מולו, הוא יכול בתוך שניות להעלות את המידע המתאים אודות הלקוח ולנהל את השיחה בהתאם למה שהוא רואה על גבי המסך. כך אפשר לייעל בצורה משמעותית את השירות ללקוח, ולהציע לו הצעות שמתאימות עבורו לרכישה של המוצר או השירות שאותו מספקת החברה.

ZOHO CRM אינטגרציה עם פייסבוק ולינקדין

מערכת ZOHO CRM מציעה אינטגרציה עם פייסבוק ולינקדין ומאפשרת להוציא מהם את המידע בזמן אמת ולהציג אותו על גבי המערכת. כאשר אל מול המשתמש במערכת מופיעים בצורה ברורה: ההיסטוריה המקצועית של הלקוח, התפקיד שבו הוא היום, מקומות הלימוד שלו, אזור המגורים שלו ועוד, ניתן לתת לו שירות מותאם אישית ולייעל את המענה שהנציג מעניק לו. כמו כן, ניתן להגיב היישר מן המערכת אל אזכורים של העסק או של מוצר שהעסק מספק באחד מן הרשתות החברתיות הללו, וכך לא לפספס מקרים שבהם העסק אוזכר ברחבי הרשתות החברתיות.

טופמי – הטמעת מערכות CRM מתקדמות לעסקים

אם אתם עסק או ארגון שרוצה להטמיע מערכת CRM מתקדמת אשר יכולה להיות מסונכרנת בצורה מעולה עם הרשתות החברתיות, כדאי שתכירו את חברת טופמי המתמחה בהטמעה של סוגים רבים של מערכות CRM ומערכות מידע נוספות. החברה תסייע לכם לאורך כל תהליך ההטמעה, החל מההחלטה החשובה לגבי המערכת אשר תתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים של העסק או הארגון שלכם, ועד לשלב ההטמעה בפועל של המערכת. במהלך ההטמעה יעבדו אנשי טופמי יד ביד עם אנשי העסק שלכם, ויסבירו להם כיצד מתפעלים את המערכת בצורה הטובה והיעילה ביותר. כך, תוכלו להמשיך לתת שירות תוך כדי ההטמעה, והלקוחות לא ירגישו בתקלות או בעיות הקשורות בהחלפת המערכת.

צור קשר דילוג לתוכן