banner

בשנים האחרונות היינו עדים לצמיחה מטאורית נוספת בכל הקשור לביצוע רכישות אונליין. אלה לא משמשים רק עבור מוצרי צריכה אלא למוצרים בכל התחומים. אנשים מבינים את הכוח העצום של האינטרנט ואת היכולת שלהם לבצע השוואת מחירים בקלות, לעשות שופינג בזמן ובנוחות שלהם, מכל מקום ומבלי שמטרידים אותם. הם יכולים להיות בטוחים שכמעט תמיד המוצר שלהם יהיה במלאי (ואם הוא לא במלאי זה רשום במעמד בחינת המוצר באתר) ויכולים לבחון את האפשרויות השונות שעומדות בפניהם בקלות ובמהירות. מכאן, בעלי עסקים רבים החלו להשקיע בבניית חנויות איקומרס (ECOMMERCE), כלומר חנויות דיגיטליות, שיאפשרו לשווק את המוצרים שלהן באינטרנט. במדריך זה תלמדו איך לשלב מערכת CRM עם E COMMERCE ועל מה חשוב לשים דגש.

שילוב של מערכת CRM עם מערכת ECOMMERCE – מדוע זה חשוב?

מערכת CRM מאפשרת לכם לעקור, לנתר ולנהל את כל המידע הקשור לעסק וללקוחות שלכם. על כן היא מאפשרת לא רק את שיתוף וסינכרון המידע בין המחלקות השונות והעובדים בארגון, אלא גם תורמת לשיפור וייעול תהליכים שונים בארגון, החל מתהליכי המכירה, דרך תהליכי השירות ועד לניהול משימות, ניהול מלאי ועוד. אנו בטופמי ממליצים בחום לשלב מערכת CRM בכל עסק, קטן כגדול, ובכל תחום. אולם כאשר אתם משקיעים לא מעט כסף בבניית אתר חנות תצטרכו לעשות זאת נכון ובידיעה מראש שאתם יכולים לחבר אליה את מערכת הCRM שלכם. במידה ולא תוכלו לשלב מערכת CRM עם ECOMMERCE העבודה תהפוך למסורבלת, תצריך מכם עלויות נוספות של עובדים וכוח אדם ותפגע גם במסע הלקוח ובחוויה בעבודה אתכם או בהזמנות מכם.

אפיון ותכנון אתר האיקומרס שלנו בשילוב מערכת CRM:

לפני שאתם משקיעים בבניית אתר חנות מרשים ומעוצב לעסק שלכם חשוב יהיה מראש להכיר את מערכות הCRM השונות, לאילו פלטפורמות הן מתחברות ומהן האפשרויות שלכם מבחינת בחינת אתר החנות שלכם והחיבור של מערכות הCRM. לא כל מערכת CRM מתחברת באופן ישיר למערכות ניהול תוכן השונות כמו וורדפרס, שופיפיי ואחרות. לעומת זאת, מערכת כמו מאנדיי או ZOHOCRM כן יכולות להתחבר אליהן באופן ישיר ולכן הן מומלצות יותר. בשלבי האפיון והתכנון תרצו להכין תרשים זרימה של מסע הלקוח שלכם, החל מהרגע שהוא נחשף אליכם לראשונה ועד הרגע שהוא מקבל את המוצר אל ביתו. תרשים הזרימה יכול לכלול גם את השלבים הבאים בטיפול בלקוח כמו מתן שירות לקוחות שוטף, הצעה של מוצרים נוספים, חידוש מלאי של מוצרים קיימים שרכש ועוד.

כיצד השימוש במערכת CRM באה לידי ביטוי בשילוב עם החנות שלנו?

באמצעות מערכת הCRM אתם בראש ובראשונה מנהלים את הלקוחות שלכם ואת המידע הקשור אליהם. אלו רק חלק מהדוגמאות לשילוב בין מערכת הCRM לחנות שלכם:

  • הרשמה של לקוח בחנות שלכם תפתח כרטיסיית לקוח חדשה במערכת הCRM שלכם באופן אוטומטי תחת אותו שם לקוח עם פרטי ההתקשרות אתו.
  • כאשר לקוח מבצע הזמנה היא תתועד במערכת, בכרטיס הלקוח שלו, כך שתדעו מתי צריך לחזור אליו כדי להציע לו לחדש מלאי (לרכוש שוב את המוצר).
  • בידיעה מה הלקוח הזמין המערכת תוכל להציע לו באופן אוטומטי מוצרים משלימים/דומים לרכישות נוספות.
  • לאחר ההזמנה באתר, מכיוון שהוא מחובר למערכת הCRM שלכם וזו מחוברת עם מערכת הנהלת חשבונות – הלקוח יקבל חשבוניות אוטומטית במייל בתוך דקות ספורות לאחר הרכישה.
  • ההזמנה באתר שלכם תועבר דרך המערכת באופן ישיר למחלקת האחסון והשילוח אצלכם בארגון, ללא צורך בהתערבות אנושית.

אלו הם כמובן רק חלק מהדוגמאות והיתרונות של מערכת CRM עם ECOMMERCE. אנו בטופמי מתמחים בהתאמה והטמעה של מערכות CRM לעסקים בכל סדר גודל ובכל תחום. אנו יודעים להתאים את המערכת לצרכי הארגון כך שלא תשלמו על כלים שאתם לא צריכים, תוכלו לשפר ולייעל את התהליכים בעסק ולשלב אוטומציות בתהליכים שיחסכו לכם גם בעלויות וכוח אדם. כמו כן כאשר מדובר בחיבור לחנות ECOMMERCE הרי שיש מאפיינים שונים וחשובים שצריך לדעת לאפיין, לחבר ולסנכרן ביניהם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

צור קשר דילוג לתוכן