כדי לייעל את השירות ללקוח, אנחנו ב-TopME מעניקים שירותי תמיכה טכנית לכלל המוצרים שהוטמעו אצלכם, או לחלופין מציעים חבילות תמיכה ייעודיות לחברות וארגונים שלא נעזרו בשירותי ההטמעות שלנו, אך מעוניינים לקבל שירותי תמיכה וליווי (כמו שרק אנחנו יודעים לתת) במקרים של תקלות, שדרוגים ותוספות שונות למערכות.
אנחנו ב- TopME מבינים עד כמה מערכות הניהול חיוניות לתפעול הארגון שלכם, ולכן תיהנו משירותי תמיכה וליווי מהירים בתעריפים נמוכים ונוחים, וזאת ביחס לעלויות ההטמעה, כך שתוכלו לשמור על פעילות עסקית רציפה. השירות ניתן באופן מהיר ומקצועי על ידי מומחי הסיסטם שלנו, בעלי ניסיון במתן פתרון יצירתי לכל תקלה.
שירותי התמיכה והליווי כוללים בין היתר:
פתרון תקלות
אנחנו מתמחים במתן פתרונות יצירתיים לכל תקלה ומעניקים תמיכה טלפונית, במייל ובמקרים דחופים באתר הלקוח.
הדרכה לעובדים
שירותי הדרכה לתפעול המערכות שהוטמעו בארגון לעובדים הקיימים ובהמשך לעובדים חדשים ולמנהלים שהצטרפו לארגון.
הוספת נציגים חדשים למערכת
כחלק משירותי הליווי והתמיכה, ניתן לקבל שירות להוספת נציגים או עובדים חדשים לארגון, כולל הוצאת קוד וסיסמה ובמידת הצורך גם הדרכה.
הוספת שדות ופיצ'רים
אנו מודעים לשינויים השונים שעוברים ארגונים, ולכן כחלק מהשירות ניתן לקבל תמיכה להוספת שדות, פיצ'רים או כל תוספת אחרת במערכות שהוטמעו.
אוטומציות ואינטגרציות
אנחנו מטמיעים כלי אוטומציה ואינטגרציות בהתאמה מלאה לצורכי הארגון העתידיים והעכשוויים, ומעניקים ליווי אישי וייעוץ מקצועי.
שדרוגי גרסאות
כחלק משירותי הליווי, אנחנו מעניקים שירותי שדרוג גרסאות למערכות השונות, כולל ביצוע שינויים ותוספות במידת הצורך.
למידע נוסף על שירותי הליווי והתמיכה, פנו אלינו עוד היום >>>