banner

מערכות טכנולוגיות מתקדמות הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מצורת העבודה בעסקים, בארגונים ובחברות. היכולת להשתמש עם הטכנולוגיה ולרתום אותה לטובת הצרכים של העסק, היא משהו שכבר אי אפשר לוותר עליו. אז נכון, הטמעה של מערכת תוכנה חדשה בעסק היא תמיד תהליך מורכב, אך התועלת היא גדולה ואין ספק שזה משתלם. במקרים רבים חברה שרוצה להטמיע מערכת CRM או ERP חדשה, תצטרך לקבל סיוע מאנשי מקצוע בעלי ניסיון בהטמעת מערכות, בכדי שתהליך ההטמעה יתבצע בצורה חלקה וללא בעיות שיגרמו לעצירת פעילות העסק. במקרה כזה יבואו אנשי המקצוע, וילכו יד ביד צעד אחד צעד עם עובדי החברה שלכם בכדי ללמד אותם את צורת השימוש במערכת, וידאגו ללמד אותם כיצד משתמשים בכל היכולות והאפשרויות שיש למערכת להציע.

מהי מערכת CRM ולמה היא משמשת?

מערכת CRM היא מערכת ניהול לקוחות המאפשרת לעסקים לנהל את שירות הלקוחות שלהם בצורה מקצועית ויעילה הרבה יותר. למעשה, מדובר על מערכת פופולרית אשר כל עסק או ארגון בעולם המודרני משתמש בה לצורך שיפור השירות וניהול העסק. ישנן לא מעט חברות אשר פיתחו מערכות CRM אשר לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות, שאותם חשוב להכיר לפני שמחליטים באיזה מערכת לבחור. למעשה, מערכת CRM מאפשרת לבנות תמונה מלאה ומפורטת על כל לקוח ולמזג למקום אחד את כל הפרטים של כל לקוח ולקוח, וכך ניתן להעניק שירות לקוחות יעיל ומותאם אישית, ולאחר מכן גם לנתח את המידע ולהפיק ממנו מסקנות אשר ישמשו לצורך גיבוש אסטרטגיה עסקית לעתיד. אפשר לומר כי מערכת CRM נועדה לשפר את איכות הקשר בין הלקוחות לבין העסק, ולהקל על החיים של אנשי המכירות, ההנהלה והתפעול.

מהי מערכת ZOHO CRM?

מערכת ZOHO CRM הינה מערכת CRM אשר נמצאת בבעלות חברת טכנולוגיה הודית גדולה המאגדת בתוכה כמה מוצרים פופולריים לעסקים. ZOHO CRM היא מערכת המתאימה בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים אשר מעוניינים לנהל את קשרי הלקוחות שלהם בצורה מקצועית ויעילה יותר. בשנים האחרונות נוספה למערכת תמיכה מלאה בשפה העברית, והיא הפכה להיות מוכרת ופופולרית יותר בישראל. הרבה מאוד עסקים וחברות ברחבי העולם בוחרים ב – ZOHO CRM להיות המערכת שבה הם משתמשים, בזכות יכולות טכנולוגיות מתקדמות ומגוון רחב של אפשרויות שאת חלקן ניתן למצוא רק במערכת ZOHO CRM ולא במערכות אחרות.

שירות לקוחות עבור מערכת ZOHO CRM

למרות ואולי בגלל האפשרויות הרבות והיכולת המגוונות של מערכת ZOHO CRM, הרבה פעמים חברות ועסקים שמשתמשים בה מתקשים להסתגל לממשק המערכת ולדעת כיצד משתמשים בה כמו שצריך. ועל כן, אם בחרתם ב – ZOHO CRM להיות המערכת שבה אתם משתמשים, כדאי מאוד לפנות אל חברה מקצועית בהטמעת מערכות כמו חברות טופ מי, אשר תסייע לכם בראש ובראשונה להטמיע את המערכת בחברה בצורה מקצועית ויעילה, ולאחר מכן תעניק לכם שירות לקוחות זמין ומיידי בשפה העברית לכל בעיה או שאלה הקשורה במערכת. רק כך תוכלו להנות מכל היתרונות הרבים שיש למערכת ZOHO CRM            להציע, מבלי להסתבך ולבזבז יותר מדי זמן על ניסוי ותהייה.

שירות לקוחות למערכות CRM מבית טופ מי – למה זה כדאי?

חברת טופ מי הינה אחת החברות המובילות בישראל בתחום מערכות התוכנה לעסקים, והיא מספקת שירותים עבור מערכות כמו CRM, ERP ועוד. אחד השירותים העיקריים של החברה הוא הטמעת מערכות CRM לכל עסק שרוצה לעבור את תהליך ההטמעה של מערכת CRM חדשה אצלו בעסק בצורה חלקה וקלה וללא תקלות ובעיות אשר נפוצות בזמן קליטה של מערכת חדשה. אנשי המקצוע של טופ מי הינם בעלי ניסיון רב בהטמעת מערכות ובשימוש בהן, ומשכך בחרה החברה להעניק גם שירות לקוחות ותמיכה טכנית ללקוחות שרוצים שיהיה להם מישהו שיוכל לסייע להם בכל בעיה או תקלה הקשורה במערכת ה – CRM שבה הם משתמשים. במיוחד כאשר מדובר על מערכת מורכבת יותר לשימוש כמו ZOHO CRM שלא ידועה בממשק משתמש ידידותי מדי, כדאי מאוד שיהיה מישהו שמכיר את המערכת בצורה יסודית, אשר יוכל לספק מענה לכל שאלה או בעיה הקשורה במערכת. אז אם אתם זקוקים לשירות לקוחות עבור מערכת ZOHO או כל מערכת אחרת – טופ מי היא הכתובת עבורכם.

 

צור קשר דילוג לתוכן