banner

עסקים וחברות בכל רחבי העולם כבר הבינו מזמן את הפוטנציאל העצום הטמון בשימוש עם טכנולוגיות מתקדמות לטובת שיפור וייעול העסק. המציאות מוכיחה, כי בעלי עסקים שלא שילבו אצלם בעסק את הקדמה הטכנולוגית, נשארו הרחק מאחור ללא יכולת להתחרות עם חבריהם לענף. אחד הנושאים שבהם הטכנולוגיה חוללה מהפך של ממש בעולם העסקים הוא נושא ניהול העסק ושירות הלקוחות. מערכות CRM מתקדמות מאפשרת לנהל בצורה יעילה את כלל הדברים הקשורים בעסק, ולהעניק ללקוחות העסק שירות לקוחות מותאם אישית, מקצועי ויעיל יותר מאי פעם. השימוש עם מערכת CRM מתקדמת כמו Monday מאפשר לעסק לנוע כמה צעדים קדימה, ולתת לעובדים כלים לעבודה טובה ויעילה הרבה יותר. חברת טופ מי הינה אחת החברות המובילות בישראל בהטמעת מערכות טכנולוגיות כמו מערכות CRM, והיא מספקת שירות לקוחות, תמיכה טכנית והטמעה עבור מערכות CRM, ERP וכד' ללקוחות עסקיים מכל רחבי הארץ.

כיצד בוחרים מערכת CRM מתאימה?

ההחלטה על מערכת ה – CRM שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם היא לא החלטה קלה. כל חברה המייצרת מערכת CRM משקיעה הרבה מאוד כסף בכדי להפוך את המערכת שלה ליעילה ולמתקדמת ביותר, ולבעלת יתרונות על פני המערכות המתחרות. להחלטה על המערכת שבה תשתמשו אצלכם בעסק יכולה להיות השפעה גדולה מאוד, כאשר בחירה במערכת לא מתאימה יכולה להיות טעות שייקח הרבה מאוד זמן לתקן אותה. כאשר אתם בוחרים בהטמעת מערכת CRM אצל חברה מקצועית ובעלת ניסיון כמו חברת טופ מי, חלק מן השירות הוא ייעוץ של אנשי מקצוע מהחברה אשר יסייעו לכם להגיע אל ההחלטה אודות המערכת שתתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים של העסק שלכם. אז נכון, הטמעת מערכת CRM בעזרת חברה מקצועית זהו שירות שעולה כסף, אך ללא ספק מדובר על משהו שיחסוך לכם הרבה מאוד כסף וכאבי ראש בעתיד.

מה היתרונות של מערכת מאנדיי (Monday)?

ישנן לא מעט חברות אשר פיתחו מערכת CRM מתקדמת המאפשרת לעסקים מגוון של יכולות מתקדמות כמו ניהול העסק או ניהול הקשר עם הלקוחות בצורה יעילה ומסודרת. אולם, מערכת מאנדיי עולה על כולם בפרמטר נוחות השימוש. המערכת פותחה תוך מתן דגש על ממשק משתמש קל וידידותי, כך שכלל העובדים יכולים ללמוד את אפשרויות השימוש במערכת בתוך זמן קצר. בזכות היתרון הזה ויתרונות רבים נוספים הפכה מאנדיי להיות אחת ממערכו ה – CRM הפופולריות ביותר, וצברה קהל משתמשים גדול במיוחד אשר מודע ליכולות וליתרונות הרבים של המערכת.

הטמעת מערכת מאנדיי אצלכם בעסק

הרבה בעלי עסקים לא מבצעים את השדרוג למערכת CRM בגלל החשש מתהליך הטמעה מורכב וקשה, אשר יוביל לקושי במתן שירות לקוחות וניהול העסק בצורה יעילה בזמן המעבר. הפתרון במקרה הזה הוא לפנות אל חברה מקצועית כמו טופ מי אשר מספקת שירותי הטעמה למערכות CRM ומערכות טכנולוגיות נוספות, על מנת שאנשי החברה יסייעו לכם ולעובדים שלכם להתרגל אל המערכת החדשה, ללמוד את האפשרויות שלה בתוך זמן קצר, ולבצע את תהליך ההטמעה בצורה המהירה והיעילה ביותר. גם כאשר מדובר על מערכת ידידותית למשתמש כמו מאנדיי, בכדי לשלוט ולהכיר את האפשרויות והיכולות הרבות של המערכת יש צורך בהרבה מאוד זמן, והטעמת המערכת בעזרת אנשי מקצוע יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש בהווה ובעתיד.

שירות לקוחות עבור מערכת מאנדיי Monday

חברת טופ מי לא זונחת את הלקוחות לאחר שלה לאחר ביצוע ההטמעה, אלא דואגת גם לשירותי תמיכה טכנית שוטפים לאורך השימוש עם המערכת. במיוחד כאשר מדובר על מערכת עם כל כך הרבה פונקציות ואפשרויות שונות, קשה מאוד שלא להיתקל מדי פעם בשאלות ובעיות אשר מענה מיידי עליהן יכול לחסוך הרבה מאוד זמן ובעיות. אנשי המקצוע והתמיכה של חברת טופ מי הם בעלי ניסיון רב בשימוש עם המערכת, והם מכירים היטב את מערכת מאנדיי ומערכות ה – CRM השונות. הניסיון הרב שלהם יסייע להם לספק מענה מקצועי ומיידי עבור כל שאלה או בעיה – בכל נושא הקשור במערכת, במקום אחד ואל מול נציג שירות אמיתי ולא רובוט. אז אם אתם מחפשים שירות לקוחות Monday מאנשי מקצוע עם ניסיון רב בתחום – טופ מי היא הכתובת עבורכם.

 

צור קשר דילוג לתוכן