banner

בשל העלייה באיומי הסייבר בשנים האחרונות אנו רואים מגמה של יותר ויותר בעלי עסקים וארגונים המתחילים להבין את החשיבות של פתרונות אבטחה לארגון שלהם. בין אם מדובר בעסקים קטנים, בינוניים או ארגוני ענק עם אלפי עובדים, סניפים שונים ותשתיות רבות – פתרונות אבטחה הן בגדר חובה כיום ולא בגדר המלצה. 

מדוע חשוב לדאוג לפתרונות אבטחה בארגון?

מרבית העסקים והארגונים כיום, החל מבתי עסק קטנים ועד לחברות ממשלתיות וארגונים שונים, עובדים עם מחשבים, אינטרנט וכלי תקשורת נוספים. אלה חשופים לפריצות לא פחות מאשר פריצות פיזיות למתחם מסוים ואף יותר מכך. למעשה מרבית האיומים על ארגונים שונים כיום הם איומי סייבר.

האקרים שונים המתפרנסים מחדירה לאתרים, מחשבים ומערכות של ארגונים וחברות ומבקשים כופר הם רק דוגמה אחת לכך. ישנם מקרים גם של מדינות אשר שולחות האקרים מטעמן לאסוף מידע לצורך ריגול, חברות מתחרות שעשויות לשלוח האקר כדי להפיל את החברה שלכם או אפילו האקר שפרץ למחשבי החברה כדי לאסוף מידע על עובדיה במטרה לסחוט את החברה בדרך זו או אחרת. פתרונות אבטחה הם לא רק מומלצים לארגונים אלא בגדר חובה כיום ולכל בית עסק.

אילו שירותי אבטחה מקבלים במעטפת אבטחה לארגון?

  • אבטחת תחנות קצה – מסייעת בהגנה רב שכבתית מתקדמת למכשירים שונים הקשורים לארגון ולעובדיו: מחשבים, ניידים, מכונות וירטואליות שונות ועוד. המידע במכשירים אלו הינו רגיש מאוד ולכן פריצה לנייד של העובד שלכם או למחשב בארגון שלכם עשויה לגרור מקרים לא נעימים. כל מה שקשור למובייל היום הוא רגיש במיוחד מכיוון שהאבטחה במובייל בדרך כלל זו שמזניחים בארגונים שונים.
  • אבטחת שרתים – כל חברה או ארגון מחזיקים באתרי אינטרנט, חשבונות אחסון ועוד. שירות זה יסייע בהגנה בזמן אמת על שרתי הקבצים של החברה, חשבונות האחסון, אתרי האינטרנט וכל מידע ונתונים העוברים דרך שרתי החברה.
  • הגנת SANDBOX בענן – מתקפות כופר ואיומי זירו דיי הם רק חלק מאיומי הסייבר הקיימים כיום. שכבת הגנה זו מסייעת באיתור וניתוב של קבצים חשובים לסביבת סאנד-בוקס סטרילית ומבודדת בענן.
  • אבטחת שרתי דוא"ל – דואר זבל, ניסיונות פישינג ועוד ינוטרלו עוד לפני שאלה יגיעו לתיבת הדוא"ל של המשתמש. 
  • אבטחת יישומים בענן – מערכות CRM, שימוש במיקרוסופט 365, מערכות דוא"ל ויישומים נוספים מבוססי ענן.
  • ניתור שוטף והתראות בזמן אמת – זיהוי התנהגות חריגה, חקירה שלה ותגובה מהירה לאירועים ופריצות לרשתות הארגון. 

פתרונות אבטחה מומלצים לארגונים עם חברת טופמי

אם כן איומי סייבר קיימים סביבנו כל הזמן וגניבת מידע על הארגון, על העובדים שלכם או אפילו על הלקוחות שלכם עשוי להיות קריטי ולפגוע בחברה בצורה ניכרת. תארו לכם חברת עורכי דין למשל המנהלת תיק גדול עם מידע רגיש וחברה מתחרה מצליחה לפרוץ למחשבי החברה ולאסוף מידע אודות התיק או אודות העובדים.

החברה המתחרה יכולה להשתמש בזה לסחיטת החברה וזכייה בתיק או כדי להגיע מוכנים יותר לבית המשפט ולהטות את הכף לטובתה. זוהי רק דוגמה אחת מיני רבות וכל ארגון ובית עסק בתחומים שונים זקוקים לפתרונות אבטחה לארגון. חברת טופמי מתמחה בהטמעת מערכות טכנולוגיות לארגונים וחברות ותשמח לספק לכם את מנגנוני האבטחה הנדרשים לכם כדי לשפר משמעותית את ההגנה על הארגון שלכם ועובדיו.

צור קשר דילוג לתוכן