banner

בעידן החדשני והדינמי של היום כל בית עסק זקוק למערכת CRM איכותית שתוכל לסייע לו לנהל את החברה כראוי. זהו למעשה חלק מהותי מניהול העסק בכלל, וניהול קשרי לקוחות בפרט. איך מטמיעים מערכת CRM, איך בוחרים את המערכת המתאימה לכם ובכלל, מאיפה מתחילים? מיד נגלה לכם את הכל.

מערכת CRM לניהול אפקטיבי

מערכות CRM הן למעשה תוכנות המוטמעות בתוך מערכות העסק ומאפשרות לכם ללמוד מידע על הלקוחות, לרכז מידע ולייעל את השירות  מול הלקוח. רוב מערכות הCRM אינן כוללות רק את האלמנט הזה אם כי אלמנטים נוספים גם להתייעלות נכונה בין הצוות בחברה ובין הדרגים השונים. לכל מערכת הכלים שלה המאפשרים אפקטיביות מיטבית ותפוקת עבודה גבוהה יותר ואיכותית.

מערכות אלו מתאימות לכל סוג של עסק, בכל גודל ובכל תחום. אם בעבר הייתם זקוקים לתשתיות מתקדמות וחדשניות כיום הטכנולוגיה מאפשרת חיבור איכותי לאינטרנט יחד עם הגדרות בהתאמה אישית בהתאם לעסק ולצרכי החברה. גישות שונות, יוזרים שונים, מחלקות, הקלטה של שיחות, מעקב, פיקוח, בקרה וניהול כרטיסי לקוח באופן נרחב על כל המשתמע מכך.

את ההתאמה חשוב לעשות מול אנשי המקצוע המטמיעים את התוכנה ומספקים לכם את ההדרכה הרלוונטית, כמו גם את התמיכה הטכנית. לליווי המקצועי והאישי כאן יש משמעות נרחבת.

קשרי לקוחות טובים יותר עם מערכת CRM

ניהול דיגיטלי וחדשני באמצעות מערכת CRM המוטמעת בארגון שלכם מאפשרת לכם להבין הרבה יותר טוב את הלקוחות. כאשר אתם מבינים את הלקוחות טוב יותר ויש לכם תקשורת ישירה, טבעית, ואיכותית יותר בה אתם למדים על הלקוח כל פרט ופרט, כולם יותר מרוצים. ובפרט, הלקוחות שמרגישים חוויית לקוח שירותית יותר וברמה גבוהה.

המערכת מאפשרת לכם לשפר את היחסים עם הלקוחות, לקבל תובנות, להסיק מסקנות ולבחון ולנתח את התנהגות הלקוחות בין אם כאוכלוסיה ספציפית ובין אם כלקוח בודד הזקוק ליחס ייחודי בשל סיבה זו או אחרת. מעבר לריכוז המידע, כל הגורמים בארגון פשוט יעבדו טוב יותר אחד עם השניה. ותהיה הרמוניה מקצועית כפי שצריכה להיות בארגון איכותי שבראש מעייניו השירות ללקוח.

מה היתרון הגדול ביותר של מערכת CRM?

למערכת זו יתרונות מרובים אך היתרון הגדול ביותר לה הוא היכולת לשפר את השירות ללקוח משני הצדדים. משמע, גם הצוות יוכל לקבל באופן אפקטיבי את כל הנתונים הרלוונטיים להענקת שירות איכותי וגם הלקוח יקבל מענה מהיר יותר ומקצועי.

אחת הבעיות הנפוצות בגינה לקוחות נוטשים בתי עסק או ארגונים אי מתן מענה מהיר. דקות ארוכות של המתנה, חזרה ארוכה מדי לבירור נושאים או מתן תשובות ובכלל רושם ראשוני של שירות. כאשר המענה הוא מהיר יותר על כל צדדיו הכל פשוט נראה ומרגיש אחרת. ישנה יכולת לביקורת, לפיקוח, להקלטת השיחות ותיעוד ואחת לכמה זמן או תוך כדי תנועה לשיפור השירות בהתאם לצורך ולפרמטרים המשתנים בארגון.

בסופו של דבר, מערכות אלו הן מערכות לצורך ניהול קשרי לקוחות. ניהול זה הוא כרטיס הביקור שלכם והחזית של המותג, או הארגון. כאשר הארגון עובד מסודר באופן הזה, יחסי הציבור שלכם מפה לאוזן מובטחים ולקוח מרוצה הוא למעשה הפרסום הטוב ביותר. כעת כל שעליכם לעשות הוא לבחור להטמיע מערכת זו בארגון, ומשם אתם רק יכולים לעלות מעלה ולהשתפר.

בוחרים במקצועיות גבוהה, בוחרים באיכות

בחירת יועץ תוכנת CRM מסייע לכם לבחור את המערכת הכי מתאימה לכם מבין המערכות אותן הוא משווק ולמעשה מטמיע לכם את המערכת בהתאם לצרכים האישיים של הארגון שלכם. להתאמה האישית יש כאן משמעות גבוהה מאד, כמו גם לליווי המקצועי וההדרכות ועל כן חשוב להיות קשובים ולתת מקום לחיבור שלכם עם אנשי המקצוע המלווים אתכם.

חברת TopME מבית 'היזם' היא מהחברות המובילות בשירותי ייעוץ והטמעה של מערכות CRM למטרת ניהול קשרי לקוחות איכותי המוביל להצלחה ומצוינות. אנחנו מזמינים גם אתכם לצמוח ולהצליח באמצעות מערכות טכנולוגיות וחדשניות, וייעוץ מקצועי ללא דופי.

צור קשר דילוג לתוכן