banner

חברות ועסקים ברחבי העולם כולו משתמשות בטכנולוגיה כדי לקדם את העסק שלהן ולשפר אותו ככל שניתן. ההבנה כי הטכנולוגיה היא משהו עוצמתי שיכול לקדם גם חברות ועסקים שלא קשורים בכלל לתחום הטכנולוגיה, גורמת לעסקים רבים להחליט על שילוב של מערכות מתקדמות בעסק שלהם. במיוחד כאשר מדובר על נושא ניהול העסק והקשר על הלקוחות, יש לטכנולוגיה הרבה מאוד מה להציע כדי לשפר וייעל את ההתנהלות העסקית. ולכן, יותר ויותר עסקים זונחים את הטכנולוגיות הישנות או הדרכים המסורתיות שבהם השתמשו עד כה, והם מתקדמים אל חזית הטכנולוגיה בדרך אל ההצלחה.

מהי מערכת CRM ולמה היא משמשת?

מערכת CRM היא מערכת פופולרית לניהול עסקים וקשרי לקוחות. כל חברה או ארגון שמכבדים את עצמם, משתמשים עם מערכת CRM מתקדמת כדי לנהל כל מה שקשור בלקוחות שלהם, החל משמירת המידע האישי ועד ביצוע של פעולות מתקדמות המסייעות למיטוב השירות ולניהול העסק בצורה חכמה ויעילה יותר. מערכת מאנדיי (Monday) היא כיום אחת המערכות המובילות והפופולריות ביותר עבור ניהול משימות ופרויקטים, והיא מציעה מגוון רחב מאוד של אפשרויות ויכולות מתקדמות, והכול עם ממשק משתמש ידידותי ופשוט לשימוש.

מערכת מאנדיי בעברית – האם זה אפשרי?

הרבה מאוד אנשים שואלים האם ניתן לקבל את מערכת מאנדיי בעברית. צריך להבין שאמנם מערכת מאנדיי היא מערכת בבעלות ישראלית, אך היא מכוונת אל השוק הבינלאומי ואל שווקים גדולים יותר מאשר השוק הישראלי. ולכן, לצערנו הרב לא ניתן להשיג את המערכת בשפה העברית, אך המערכת תומכת בצורה מלאה בשימוש עם תוכן בשפה העברית, כולל יצירת שדות והכנסת ערכים עם תמיכה מלאה בשפה העברית. ממשק המשתמש של המערכת הוא פשוט וקל מאוד ללמידה, ולכן אנחנו ממליצים שלא להתייחס יותר מדי לעובדה שמדובר על מערכת באנגלית, אלא פשוט להתנסות במערכת ולראות כמה היא פשוטה ונוחה לשימוש.

עד כמה מורכב להטמיע את מאנדיי בעסק שלי?

הטמעה של מערכת חדשה בעסק היא תמיד משהו מורכב. העובדים רגילים להשתמש עם מערכת מסוימת לצורך ביצוע העבודה, ומעבר אל מערכת חדשה שבדרך כלל גם משוכללת ומורכבת יותר לשימוש זה לא דבר פשוט. עם זאת, מאחר ומדובר על ממשק משתמש ידידותי ולא מסובך, אנחנו מאמינים שעם קצת עזרה תוכלו עד מהרה להתגבר על הקושי ולהנות מהיתרונות הרבים שיש למערכת להציע. כמובן שאם היה אפשר להשתמש עם מערכת מאנדיי בעברית זה היה מקל עוד יותר, אך גם עובדים בעלי ידע בסיסי באנגלית יוכלו להסתדר איתה כמו שצריך.

מי יכול לעזור לי בהטמעת המערכת?

הטמעה של מערכת מאנדיי או כל מערכת אחרת בעסק היא תהליך שחשוב לעבור אותו עם ליווי מתאים. במיוחד כאשר מדובר על עסק פעיל שצריך להמשיך ככל האפשר להעניק שירות ללקוחות בצורה מקצועית, כדאי מאוד לבצע את ההטמעה עם ליווי מקצועי כדי שהלקוחות לא ישימו לב שיש בעיה או הפסקה בשירות שהם מקבלים. הטמעה של מערכות CRM או כל מערכות תוכנה אחרות לעסק מתבצעת באמצעות חברה מקצועית המתמחה בסיוע לחברות בהטמעה של מערכות תוכנה. לחברה כזאת יש צוות עובדים מנוסה אשר מכיר היטב את המערכות השונות, והוא מגיע אליכם לחברה ומסייע לכם בכל השלבים הנדרשים, החל משלב הבחירה של המערכת המתאימה, ועד להטמעה בפועל והריצה עם המערכת החדשה.

טופ מי – הטמעת מערכות מקצועית

חברת "טופ מי" הינה אחת החברות הגדולות והמובילות ביותר בישראל בתחום של הטמעת מערכות תוכנה לעסקים כמו מערכות CRM או מערכות ERP, והיא מספקת את השירות לחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי. אם החלטתם על בחירה במערכת מאנדיי ואתם רוצים להיות רגועים שתהליך ההטמעה של המערכת אצלכם בעסק ילך בצורה הטובה והחלקה ביותר, הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות היא באנשי המקצוע של טופ מי, אשר להם ניסיון רב שנים וידע מקצועי רב בהטמעת מערכות לעסקים בכלל, ושל מערכת מאנדיי בפרט. על לקוחות החברה נמנים חברות ועסקים גדולים וקטנים מכל רחבי הארץ אשר שמעו על היכולות המיוחדות של אנשי המקצוע של טופ מי, והבינו שהדרך הטובה ביותר עבורם להטמיע מערכת חדשה בעסק ללא פגיעה בהתנהלות השוטפת היא רק על ידי אנשי המקצוע של טופ מי.

 

 

צור קשר דילוג לתוכן