banner

מערכת CRM היא מערכת המאפשרת לעסק ונציגיו לעקוב בצורה טובה ויעילה יותר אחר הלקוחות בחברה. מדובר בחלק בלתי נפרד מניהול קשרי הלקוחות בארגון. באמצעות המערכת ניתן לרכז וללמוד מידע אודות הלקוחות, לפתוח את המידע בקלות ובמהירות לפני ותוך כדי שיחה עם הלקוח, להבין טוב יותר את צרכי הלקוח ולהענקת שירות איכותי ויעיל יותר. ישנן מערכות CRM שונות ומגוונות כאשר לכל אחת יש את הכלים הייחודיים שהיא מציעה ומאפשרת לכם ליהנות ממגוון יתרונות שונים.

למי מתאים השימוש במערכת CRM?

מערכת CRM מתאימה לכל עסק ובכל סדר גודל. אם בעבר היה צריך תשתית IT מתקדמת בחברה על מנת לנהל מערכת אחת מרוכזת לניהול המידע בעסק וניהול קשרי הלקוחות בחברה, הרי שכיום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת והחיבור לאינטרנט ניתן להתחבר למערכות שונות ולבצע הגדרות והתאמות אישיות של המערכת והכלים השונים בה לצרכי הארגון. לדוגמה: הגדרת מנהלים ומשתמשים עם גישות שונות, הטמעת תבניות שיחות, האם לכלול הקלטות שיחה, פתיחת מחלקות וכרטסות שונות בהתאם לצרכי הגדרת העסק ועוד.

הבנה טובה יותר של הלקוח שלכם:

מערכת זו מאפשרת לבית העסק להבין טוב יותר את הלקוחות שלו ולספק להם עבודה מקצועית, יעילה וטובה יותר. מערכות מתקדמות מאפשרות חוויית שימוש ברמה הגבוהה ביותר לעובדים המאפשרת להם להעניק חוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר. באמצעות מערכת שכזו תוכלו לשפר את מערכת היחסים מהלקוחות שלכם, להסיק מסקנות מנתונים שונים לגבי ההתנהגות של הלקוחות, אפשרויות המכירה שלהם ועוד. באמצעות מערכת מקצועית תוכלו לרכז את כל המידע הקשור ללקוח שלכם וכמובן לבית העסק, החל מיצירת לידים, דרך טיפוח ועד מכירות ותמיכה.

מערכת CRM מאפשרת הצעה של שירות לקוחות משופר:

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מערכת CRM היא הצעה של שירות לקוחות טוב יותר. תארו לכם שלקוח מתקשר, ממתין מספר דקות למענה שנציג התמיכה שלכם יתפנה. הוא מתחיל להיות חסר סבלנות כיוון שנאלץ להמתין זמן רב יחסית למענה, כעת הוא משוחח עם הנציג, מציג את תלונותיו או שאלותיו והנציג אינו יודע במה מדובר כי אין מולו את הנתונים של הלקוח משיחות קודמות. במידה והחברה הייתה עושה שימוש במערכת CRM מקצועית, כבר בכמה השניות שלפני העלאת הלקוח על הקו, נציג השירות יכול היה לפתוח את כרטסת הלקוח באמצעות הטלפון ממנו התקשר הלקוח, לקרוא במהירות את הנתונים של הלקוח ולהגיע מוכן לשיחה עמו. כמו כן הנתונים כבר יהיו פתוחים מול הנציג לצורך תיעוד השיחה והנקודות החשובות בה עם הלקוח. כאמור זוהי רק דוגמה אחת מיני רבות המציגה כיצד מערכת CRM יכולה לתרום לשירות לקוחות משופר ומדוע כל עסק זקוק למערכת CRM.

שיעורי המרה גבוהים יותר:

כאשר אתם מספקים שירות לקוחות טוב ואיכותי יותר ללקוחות שלכם, כך גם שיעורי ההמרה שלכם יהיו גבוהים יותר. תוכלו לקצר זמני המתנה, לתת מענה מקצועי, מהיר ואיכותי יותר, הלקוחות יהיו רגועים ושבעי רצון ולכן גם יהיה קל יותר למכור להם ולהעלות את אחוזי המכירות בחברה שלכם. שיפור הROI ואחוזי ההמרה מייעלים את התפוקה של העובדים שלכם ואת הביצועים שלהם, מה שמשפיע בסופו של דבר גם על רווחי החברה.

TOPME מציעה לכם שירות הטמעה מקצועית של מערכות CRM בארגון שלכם, הגדרת המערכת, הכלים והמשתמשים בה בהתאם לצרכים שלכם עם שירות זמין, מקצועי ומהיר. אין צורך לבנות רשת IT בחברה ולתחזק אותה וכל עסק יכול להתחבר למערכת CRM מכל מכשיר ומכל מקום.

צור קשר דילוג לתוכן