banner

בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו כיום הטכנולוגיה המתקדמת מספקת לנו מגוון אפשרויות מתקדמות המסייעות לשיפור והתייעלות הניהול בעסק. למעשה, בית עסק שלא עושה שימוש במערכת או תוכנה לניהול עסק לא מנצל את הכלים והאפשרויות שבידיו על מנת לשדרג וליעל את העבודה בעסק ואת ההכנסה שהוא צריך ויכול לייצר. באמצעות מערכת זו תוכלו לשדרג ולשפר תהליכי מכירה, את השירות והטיפול בלקוחות, לבצע משימות בצורה אפקטיבית יותר, לנהל את העובדים בארגון בצורה טובה יותר ועוד. חברת טופמי מתמחה בהטמעה ויישום טכנולוגיות מתקדמות לניהול עסק ומספקת גם ליווי מקצועי שוטף ותמיכה לבתי עסק בכל סדר גודל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

כיצד ביתה עסק חוסך כסף וזמן באמצעות תוכנה לניהול עסק?

בכל בית עסק, מקטן עד גדול, יש מגוון הליכים, שירותים ומשימות שיש לבצע מדי יום בעסק: החל מניהול קמפיינים, טיפול בלידים ולקוחות פוטנציאליים, טיפול בלקוחות קיימים ומתן שירות לקוחות, ניהול הספקים, העובדים, ניהול כלכלי, ארגון וניהול זמן נכון בקרב העובדים והמנהלים בארגון, מיתוג, יצירת מוצרים ושירותים נוספים ועוד. על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר מומלץ יהיה לעשות שימוש במערכת או תוכנה לניהול עסק שתסייע לשיפור ההליכים השונים בארגון, הטיפול בעובדים ובלקוחות ועוד. כלים טכנולוגיים אלה מאפשרים לבצע משימות בצורה מסודרת ויעילה יותר, מהירה יותר וטובה יותר. על כן היא מסייעת בהעלאת הרווחים והפרודוקטיביות בארגון וכמובן גם בחיסכון משמעותי של זמן.

ניהול לקוחות מסודר עם תוכנה לניהול עסק:

כאשר יגיע ליד (אדם המתעניין בשירות/במוצר שלכם והשאיר פרטים באתר שלכם או פנה אליכם) תרצו לטפל בו בצורה הטובה ביותר. תרצו שהוא יעבור כמה שפחות "תחנות" בדרך עד שיהפוך ללקוח, שהוא יקבל מענה מהיר ומקצועי יותר ושחוויית הלקוח שלו תהיה טובה יותר. באמצעות תוכנה לניהול עסק תוכלו לתעד את פרטי הלקוחות שלכם באופן אוטומטי במערכת לאשר שאלה ישאירו פרטים. כמו כן תוכלו לתעד שיחות, מיילים ואת המוצר או השירות שהלקוח רכש בעבר. כמו כן תוכלו להסתכל בחשבוניות שהונפקו ללקוח ולשלוח לו העתק בלחיצת כפתור. באמצעות תוכנה מסוג זה תוכלו לפתוח את כרטסת הלקוח לפני, במהלך ואחרי השיחה עם הלקוח ולתת לו מענה מהיר ומקצועי ללא קשר אם הנציג ששוחח עם הלקוח הוא אותו נציג ששוחח אתו בפעם הקודמת או נציג אחר שלא הכיר את הלקוח עד אותה השיחה.

ניהול משימות אפקטיבי באמצעות המערכת:

על מנת לנהל את המשימות בעסק בצורה אפקטיבית ניתן לעשות שימוש בתוכנה או מערכת ניהול המסייעת בעדכון, ניתוב ועריכת המשימות. תוכלו לפתוח ולהקצות משימות לעובדים מסוימים, להעביר משימות בין העובדים לתגבור, לערוך משימות קיימות, לסמן משימות שהושלמו ועוד. באמצעות ניהול משימות מסודר ואפקטיבי תוכלו לשפר ולייעל את האפקטיביות של העבודה שלכם ועל ידי כך לבצע את המשימות בצורה מהירה ופרודוקטיבית יותר. כמו כן תוכלו לעקוב ביתר קלות אחרי המשימות וביצועי העובדים שלכם.

כיצד טופמי יכולה לסייע לכם עם התוכנה שלכם לניהול העסק?

טופמי מספקת שירותי הטמעה של תוכנות לניהול העסק. עבודה זו עשויה להיות מורכבת ומאתגרת ככל שהארגון הוא גדול יותר, כולל יותר עובדים והרשאות שונות והיקף השירותים של החברה הוא רחב יותר. בשלב הראשון הצוות המקצועי של טופמי מאפיין את צרכי העסק ובוחן את המערכת המתאימה לצרכי הארגון ואלו אינטגרציות יש לבצע עם מערכות נוספות על מנת להתאים את המעטפת המלאה לצרכי הארגון. לאחר מכן מבצעים את ההטמעה בהתאם לתכנון ולבסוף עושים הדרכה לצוות החברה והעובדים, מספקים שירות ותמיכה שוטפת ועוד.

צור קשר דילוג לתוכן