banner

מערכת CRM הינה מערכת לניהול לקוחות. באמצעות מערכת זו ניתן יהיה לעבודה בצורה מסודרת ואפקטיבית יותר, לשפר את הפרודוקטיביות של העובדים ואת השירות ללקוחות שלכם. אם עדיין אין לכם מערכת CRM בעסק שלכם דעו כי כיום עסקים בכל סדר גודל עושים שימוש במערכת זו ואיננה מצריכה בניית תשתיות מורכבות או תחזוקה יקרה כמו בעבר. בתשלום חודשי צנוע תוכלו ליהנות מכל היתרונות של מערכת שכזו לעסק שלכם. יועץ CRM יוכל לעזור לכם לבחור את המערכת המתאימה ביותר לעסק שלכם ולהטמיע אותה בצורה הטובה ביותר לצרכי הארגון שלכם. לצערנו הרב בעלי עסקים רבים אינם עושים שימוש ביועצי CRM ולכן עשויים לבצע טעויות שונות שעולות להם בזמן, כסף ושביעות רצון אצל הלקוחות. להלן מספר סיבות מדוע אתם צריכים יועץ CRM מקצועי.

#1 – בחירת המערכת הנכונה עבורכם:

מערכות CRM כיום מאוד מפותחות ואינן מיועדות רק לקליטת לידים חדשים או תיעוד שיחות עם לקוחות. מערכת שכזו מחוברת למרכזיה בענן ומאפשרת אינטגרציה למערכות וכלים שונים החיוניים לסנכרון המידע למערכת אחת מרכזית בה תוכלו לעבוד. למעשה, מדובר במערכת לניהול עסק שתספק לכם במקום אחד את כל המידע שאתם צריכים ותאפשר לכם לנהל את העסק בצורה הטובה והנוחה ביותר. לא כל המערכות נולדו שוות וכן גם עסקים שונים זקוקים לשירותים שונים. יועץ CRM מקצועי מחברת טופמי ישמח לסייע לכם בבחירת המערכת הנכונה.

#2 – בחירה לא נכונה של הכלים הנדרשים לחברה:

מלבד בחירת המערכת הנכונה עבורכם חשוב יהיה לבחור במערכת שתספק לכם את כל הכלים שהעסק שלכם צריך. ייתכן ויש פיצ'רים שיהיו חשובים עבורכם שמערכת מסוימת לא תוכל לספק לכם. אם תדעו זאת רק לאחר העבודה עם חברת CRM מסוימת ייתכן ותצטרכו לעשות מנוי לחברה אחרת במקביל. זה לא ישתלם לכם כלכלית ועשוי רק לגרום לבלבול ופיזור הנתונים ל2 מערכות שונות ויותר. יועץ CRM מקצועי ידע להתאים לכם את המערכת הנכונה לעסק שלכם בשילוב אינטגרציה עם כלים נוספים למקום אחד.

#3 – לקוחות שאינם מרוצים:

הלקוחות הם הדבר החשוב ביתר בעסק שלכם. בסופו של דבר אתם צריכים להעניק שירות מדהים ללקוחות שלכם ועם מערכת מתאימה תוכלו לעשות זאת. הבעיה היא שבית העסק שאינו מתייעץ עם יועץ CRM מקצועי עשוי שלא לנצל בצורה הנכונה את המערכת והכלים השונים בה לשיפור שביעות הרצון של לקוחות החברה ואף לא מבין מדוע הם אינם שבעי רצון. יועצים מקצועיים ומנוסים יכירו היטב גם את הכלים שהם ממליצים עליהם וגם בעלי ניסיון בניהול מול לקוחות וניהול עסק ולכן יוכלו, לאחר אפיון מסודר עם בעל העסק, יוכל היועץ לחבר בין התועלות של המערכת לעסק שלכם ולשיפור שביעות רצון הלקוחות שלכם.

#4 – הכרה והבנה בתוכנות צד ג':

כפי שאמרנו קודם לכן, מערכות CRM מגיעות עם כלים רבים ונהדרים לבית העסק אבל אינן יכולות להציע בצורה מושלמת, את כל הכלים, לכל העסקים. לכן, מערכות מתקדמות פותחו בצורה כזו שיוכלו להתחבר לאפליקציות וכלים נוספים שונים שיוכלו לשדרג את המערכת וליצור שטח עבודה אחד ומסודר עבור בית העסק לכל צרכיו.

#5 – דברים בלתי צפויים:

לאורך הזמן יכולים להיות שינויים בצרכי העסק, אסטרטגיות שונות שלא עבדו ויש לבצע התאמות מחדש וכו'. באמצעות יועץ CRM מקצועי ניתן יהיה לבצע שינויים בצורה מקצועית, לבצע הטמעה של כלים נכונים והתאמות שונות בהתאם לצרכי העסק.

צור קשר דילוג לתוכן