banner

העידן הדיגיטלי הוא עידן שבו הכול מתבצע בצורה מהירה ויעילה יותר מאי פעם. המערכות הטכנולוגיות המתקדמות החליפו את הדפים והקלסרים, והן מאפשרות לאגור ולהשתמש בכמויות אדירות של מידע בצורה קלה ונוחה. אין ספק שלמערכות הללו ישנה השפעה גדולה על ההתקדמות שחלה בשנים האחרונות בכל תחום בחיים שלנו, החל מקבלת שירות מקצועי ויעיל יותר מחברות ועסקים, ועד ביצוע פעולות מתקדמות בצורה עצמאית באתרי אינטרנט ואפליקציות. עם זאת, העידן הדיגיטלי גורם גם לאתגרים לא קטנים בתחום הבטיחות ושמירת המידע, אתגר שהופך להיות מורכב ומשמעותי עוד יותר כאשר מדובר על מידע סודי כמו מידע רפואי אישי. לצורך כך נוצר תקן HIPAA.

מהו תקן HIPAA ועבור מה הוא משמש ?

HIPAA אלו ראשי התיבות של Health Insurance Probability and Accountability Act. מדובר על רגולציה שהיא חקיקה אמריקאית, אשר מטרתה לקבוע סטנדרט אחיד ברמה גבוהה עבור ניהול ואחסון של מידע רפואי אשר מאוחסן בצורה דיגיטלית, בכדי למנוע דליפה של מידע לגורמים לא מורשים. למעשה, בין המטרות המרכזיות של רגולציית HIPAA גם לשפר ולייעל את השירות שניתן לחולים, ולאפשר להם להיות רגועים שהמידע הרפואי שלהם נשמר בצורה הבטוחה והמוגנת ביותר.

אילו מערכות צריכות לעמוד בדרישות של HIPAA?

כיום השירות שנותנים גופי הבריאות השונים מתבצע בחלקו הגדול באמצעיים דיגיטליים, החל מהזמנת תורים לטיפול וייעוץ רפואי דיגיטלי, ועד הזמנת תרופות מבתי מרקחת או צפייה בתיק הרפואי האישי וכד'. ולכן, תקן HIPAA הוא משהו שמקיף הרבה מאוד תחומים, ואנשי מערכת הבריאות פוגשים אותו בהרבה מאוד מקומות. למעשה, אם אתם גוף שעוסק בצורה כזאת או אחרת בתחום הבריאות ומתעסק עם מידע אישי רפואי של אנשים, אחת הדרכים הבטוחות כדי לוודא שאתם מבצעים את הפעולות בצורה שעומדת בתקן, היא להשתמש עם מערכות CRM אשר בהם התקן מובנה ומגיע build in בתוך המערכת.

השימוש עם מערכות CRM בעולם העסקים

מערכות CRM הן כיום חלק בלתי נפרד מעולם העסקים המודרני, אשר בו המחשב הוא כלי העבודה העיקרי. כל ארגון או חברה שמעניקים שירות ללקוחות, משתמשים עם מערכות CRM מתקדמות אשר מאפשרות להן לנהל את מערך שירות הלקוחות בצורה יעילה ומקצועית. גם הגורמים השונים בענף הבריאות ונותני השירות בענף משתמשים באופן קבוע עם מערכות CRM לצורך שירות הלקוחות, ומטבע הדברים המערכות הללו מכילות הרבה מאוד מידע רפואי רגיש אודות הלקוחות שלהם. ולכן, חשוב מאוד לבחור מערכת CRM אשר בהן תקן HIPAA מגיע בצורה מובנית, משום שרק כך ניתן לוודא שהמידע הרפואי של החולים מאובטח ברמה הגבוהה ביותר ולא חשוף לדליפה לגורמים בלתי מורשים כלשהם.

כיצד בוחרים מערכת CRM?

ניהול מאגר מידע בחברה או ארגון הוא אף פעם לא תהליך פשוט, ולכן ההחלטה על שימוש עם מערכת CRM היא תמיד החלטה חכמה. אולם, ישנן כל כך הרבה מערכות שונות בשוק, כך שלאדם שלא מכיר יותר מדי את התחום, קשה מאוד להגיע להחלטה איזה מן המערכות תתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלו. ולכן, כאשר בוחרים מערכת CRM חובה לפנות אל חברה המציעה שירותי הדרכות על ידי אנשי מקצוע המבינים בתחום אשר יוכלו לייעץ ולסייע לכם להחליט על מערכת שתהיה תפורה בדיוק לצרכים שלכם. זה נכון עבור כל ארגון וחברה, ונכון שבעתיים כאשר מדובר על גוף שמחזיק במידע סודי רפואי, אשר צריך להתנהל בצורה המקצועית ביותר ולשמור על המידע כמו שצריך.

הטמעת מערכות CRM על ידי הטובים ביותר

ההחלטה על מערכת CRM היא רק השלב הראשון בתהליך ההטמעה של מערכת חדשה. כאשר מדובר על מערכות CRM מתקדמות, ישנן הרבה מאוד אפשרויות ופונקציות שכדי להכיר אותם חייבים מישהו מקצועי שיבצע הדרכה לעובדים שלכם, ויסייע לכם להעביר את המידע מהמערכת הישנה לחדשה בצורה חלקה ובטוחה. אחת החברות המובילות כיום בתחום מערכות ה-CRM לגופים רפואיים ולעסקים בכלל היא חברת טופמי, אשר לה צוות מקצועי ומנסה שליווה אלפי חברות בדרך אל מערכת חדשה ומתקדמת. אם אתם מחפשים מערכת CRM עם תקן HIPAA שתוכל לשמש אתכם תוך שמירה על המידע הרפואי בצורה הטובה ביותר, חברת טופמי תעניק לכם את המענה המקצועי ביותר הן עבור בחירת המערכת הנכונה והן עבור הטמעת המערכת בצורה חלקה.

צור קשר דילוג לתוכן