banner

בחירת מערכת CRM לעמותות ו/או לכל עסק באשר הוא אינו הדבר הכי קל וגם לא משהו שאתם רוצים להקל בו ראש או לעגל פינות. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות CRM שונות אשר מתמקדות בנישות שונות ושמות דגש על פונקציות משתנות. במרוצת השנים יצא לנו לפגוש לא מעט לקוחות מעולם העמותות אשר שאלו אותנו "איך נוכל לבחור את מערכת ה-CRM הטובה ביותר עבורנו?" – ישנם לא מעט פרמטרים עליהם אנו נרצה לשים את הדגש כאשר אנחנו בוחרים מערכת CRM לעמותות. TopMe המתמחה בהטמעת מערכות החליטה לעשות לכם מעט סדר.

מערכת שמתאימה לעמותה אחת לאו דווקא תתאים לשנייה

עמותות רבות עובדות בשיתוף פעולה עם עמותות אחרות, כתוצאה מכך אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע על לא מעט עמותות אשר מנהלות את התהליכים העסקיים שלהם יחד עם מערכת CRM ייעודית. אך יחד עם זאת כאשר ניגשתם לראשונה לאפיין את העמותה שלכם הוצע לכם מערכת אחרת לגמרי, חשוב לציין כי מערכת אשר מתאימה לעמותה אחת לאו דווקא תתאים לשנייה – הן מבחינת נגישות המערכת, הפונקציות השונות אותם תרצו לבצע והתהליכים העסקיים המתבצעים ברמה היום יומית. לכן, אל תסתכלו על הדשא של השכן – יש לאפיין ולהתייחס אל כל עמותה בפינצטה תוך כדי אפיון אישי של הצרכים שלה.

בחירת מערכת CRM לעמותות – למה אנו נרצה לשים לב?

תפקידה של מערכת CRM היא להפוך את החיים שלנו לקלים יותר, לכן אנו נצטרך לחפש מערכת אשר תצטרך לתת לנו מעטפת מלאה במגוון נושאים חשובים. בין הנושאים השכיחים אנו רואים:

  • נגישה וקלה – אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבוד עם מערכת מסורבלת, מערכת שכזו תגזול מאיתנו לא מעט זמן, כסף ומשאבים ולעיתים אף נמצא את עצמנו מאבדים חומר חשוב במערכת. אנו נרצה לעבוד יחד עם מערכת נוחה ופשוטה לתפעול אשר ניתן לעבוד איתה במספר פלטפורמות שונות – פלאפון נייד, מחשב וכו'. כמו כן חשוב שיהיה ממשק משתמש נוח ויעיל למערכת הCRM שלכם.
  • גיבוי – גיבויים זה שם המשחק, על מנת להימנע ממצבים בהם הנתונים שלכם נעלמים כרעם ביום בהיר בדקו כי המערכת נמצאת על גבי ענן ייעודי וישנם גיבויים לכל הנתונים שלכם.
  • מעטפת מלאה בעולם שירות הלקוחות – חלק בלתי נפרד מן עמותה הוא השירות לקוחות שלה והדרך שלה לתת מידע אינפורמטיבי אודות הפעולות השונות הננקטות בעמותה. לכן, בדקו כי ישנם פיצ'רים אשר נותנים לכם אפשרות לתת ללקוחות שלכם חווית משתמש – מערכת CRM יחד עם צ'אט בוט ייעודי יכולה לעשות את העבודה.
  • ניהול פיננסי – בדקו כי תוכלו להוציא חשבוניות עסקה ו/או חשבוניות מס באופן אוטומטי דרך המערכת וללא שום התערבות חיצונית, כך תוכלו לחסוך לא מעט זמן.
  • מגוון רחב של פיצ'רים – לצד כל אלו אנו נרצה לראות מגוון רחב של פיצ'רים אותם אנו נוכל לבצע בעבודה עם המערכת – הן בפן המכירתי, ניהול לידים, התחקות אחרי פעולות של לקוחות, מעקב לוגיסטי, מעקב פיננסי ועוד.

בחירת מערכת CRM לעמותות היא לא בחירה קלה ואנו ממליצים לעבוד יחד עם החברה המתמחה בהטמעת מערכות CRM.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בהטמעת מערכות CRM לעמותות

כאשר אנחנו מדברים על הטמעת מערכת CRM לעמותות אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש אשר דורשת לא מעט מיומנות ומקצועיות בעולם הטמעת מערכות לצד הבנה מקיפה של עולם העמותות והצרכים שלהם. אנו לא ממליצים לכם לגשת לבדכם אל עולם מערכות הניהול השונות מאחר ותוכלו למצוא את עצמכם מבזבזים לא מעט זמן, כסף ומשאבים על מערכת אשר לא מתאימה לכם ו/או לא יכולה למקסם את הפוטנציאל של העמותה.

לכן, אין מן הנמנע לעבוד יחד עם חברה המתמחה בהטמעת מערכות בדגש על הטמעת מערכות CRM לעמותות. כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות תוך כדי שאתם עוברים אפיון מלא של העמותה, של הצרכים שלכם לצד הדרכה והסבר איך לעבוד ולמקסם את היכולות של המערכת עם התהליכים העסקיים השונים שלכם.

אמרתם מערכת CRM לעמותות – אמרתם Top Me

TopMe הינה אחת מן החברות המובילות בישראל ובעולם המתמחה במתן שירותי ייעוץ לצד הטמעת מערכות טכנולוגיות בארגונים. החברה במרוצת השנים עבדה אל מול עמותות רבות ועזרה להם למקסם את היכולות שלהם תוך כדי שהפכה את התהליכים הארגוניים לפשוטים, קלים ואיכותיים הרבה יותר.

החברה מספקת מערך שלם של אפיון והבנת צרכי הלקוח, מתן פתרונות יצירתיים לצד המערכת המושלמת, פתרון הטמעה, הדרכות על גבי המערכת ואף שירותי תמיכה בזמן אמת.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון וליצור עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים אודות השירות.

צור קשר דילוג לתוכן