banner

מערכת לניהול קשרי לקוחות היא מערכת מתקדמת המאפשרת לכל בעל עסק ליצור יכולות ניהול מתקדמות אשר מותאמות למאה ה-21. למעשה, זה לא סוד שהטכנולוגיה שינתה ועדיין משנה את עולם העסקים, ועדות לכך ניתן למצוא בזינוק של הטמעת מערכות טכנולוגיות מתקדמות כמו מערכת Zoho. המערכת הזו פותחה לטובת ניהול קשרי לקוחות – נושא מהותי שמשפיע על כל בית עסק, קטן עד גדול.

למעשה, ניהול אפקטיבי של הקשר עם הלקוח הוא חלק משמעותי ובלתי נפרד מניהול תקין, בייחוד כאשר לוקחים בחשבון את התחרות העזה בין חברות ועסקים וכן את שימת הדגש שהלקוח נותן אודות השירות אותו הוא מקבל. מערכת זו מהווה פריצת דרך משמעותית המסייעת לטובת התגברות על קשיים ואתגרים עסקיים, כל זאת באמצעות הטמעה קלה ופשוטה המאפשרת לכם כבעלי עסק וארגון ליצור פתרון הוליסטי אפקטיבי, יעיל וחסכוני.

מערכת זוהו – כל מה שצריך לדעת

Zoho CRM היא מערכת הוליסטית המספקת פתרון מהיר ויעיל במגוון מישורים – שימור לקוחות, הרחבת מעגל הלקוחות, יצירת לקוחות חדשים וכן ניהול ידע וסיכונים, כחלק משימת דגש על יכולת לקבל שליטה ובקרה הן ברמה הניהולית והן ברמת העובד. כאשר מנהלים את מערך שירות הלקוחות באמצעות מערכת מתקדמת כמו זו ניתן להוביל ליצירה של שינוי משמעותי הן בהיבט של ההכנסות אבל גם בהיבט של שימור לקוחות, פנייה ללקוחות פוטנציאליים וכן יצירה של רשת ענפה בעלת השפעה עמוקה על הרווחיות של העסק.

מאז החלה לפעול, זכתה החברה לביקוש אדיר שמגיע לידי ביטוי בהטמעה של המערכת אצל מעל ל 150,000 עסקים ב 180 מדינות, כולל מדינת ישראל. הסיבה לכך נובעת משיפור משמעותי בתהליכים עסקיים בתחום של שירות הלקוחות אבל גם בשל פיצ'רים נוספים בהם ניתן להשתמש, כחלק מיצירה של התאמה אישית המספקת מענה לכל אתגר בתחום של שיווק ופרסום, וזאת בשל היתרונות הגלומים בהטמעה של המערכת.

מהם היתרונות של Zoho ביחס למתחרות?

ראשית, מערכת זו מאפשרת להפיק תובנות באמצעות אנליזה המתבצעת בהתאם לדרישה ועם התאמה למטרות שהוגדרו מראש. יכולות ניתוח מתקדמות מהסוג הזה מהוות דרך מצוינת בעבורכם כמנהלים להיעזר במערכות דיווח מתקדמות, ובכך לשפר באופן משמעותי את תמהיל ניהול אפקטיבי ומתקדם.

שנית, מדובר במערכת בעלת מאפיינים אישיים המאפשרת לכם כבעלי העסק להתאים את המערכת לצרכים הנדרשים ועם יכולת לבצע את ההתאמה באופן עצמאי, כחלק מהעובדה כי מדובר במערכת לניהול פשוטה וקלה לתפעול. הכשרה מקצועית הניתנת על ידנו היא זו שהופכת את המערכת לבעלת חשיבות עצומה לכל בית עסק – בין אם מדובר בעסק קטן ובוודאי כאשר מדובר בארגונים וחברות.

יתרון נוסף של המערכת ביחס למתחרות שלה נובע בשל היותה מערכת רב ערוצית המאפשרת לכם כמנהלים לקבל את כלל אפיקי השיווק והפרסום כמו צ'אט, וואטסאפ, מייל, דף נחיתה ועוד באמצעות המערכת, ובכך להוביל ליצירה של מערך ניהול המתבצע באמצעות כלים מתקדמים ויעילים כמו המערכת הזו.

שיפור הפרודוקטיביות של הארגון – מטרת על של כל ארגון

אחד האלמנטים החשובים והמשפיעים ביותר בתחום של ניהול עסקים – בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול הוא ליצור מערך שבמסגרתו ישנה חתירה מתמדת לשיפור מערך הפרודוקטיביות, וזאת כחלק מהבנה כי ארגון שלא שואף לייעול תהליכים עשוי למצוא את עצמו עם בעיות כלכליות חמורות שמובילות גם לסגירה, וזאת בשל ניהול קלוקל שאינו לוקח בחשבון את הצרכים הנדרשים.

הטמעה של מערכת זוהו מהווה הזדמנות מצוינת ליצור מערך משופר של ניהול המתבצע תחת קורת גג אחת ועם שימת דגש על התאמה אישית, בייחוד בכל הקשור לניהול תהליכי מכירה. הסיבה לכך נובעת מהיכולת להיעזר בפלטפורמה הזו לטובת יצירה של מערך ניהול בעלת השפעה על כלל שרשרת הניהול והעובדים בכל ארגון, כל זאת מתוך מטרה לתעד ובהתאם לכך גם לטפל בפניות מצד לקוחות חדשים כמו גם קיימים.

בעולם השיווק נהוג לומר כי "יש כסף על הרצפה" במידה ולקוחות אינם מטופלים בצורה מלאה, כאשר עבור עסקים קטנים ובינוניים כל לקוח פוטנציאלי מהווה עולם ומלואו מבחינת ההכנסות ובהמשך גם שימור הלקוח. בעבור ארגונים גדולים, נטישה מסיבית של לקוחות בעקבות שירות לקוחות שאינו מתבצע בצורה מקצועית יוביל גם כן לאובדן הכנסות אך גם לפגיעה תדמיתית קשה, ועל כן המערכת הזו יעילה ואפקטיבית הן בעבור עסקים גדולים ובינוניים והן בעבור עסקים קטנים ובינוניים שרוצים לפרוץ קדימה כמו גם מבינים כי בחסות הטכנולוגיה ניתן ליצור תמהיל אפקטיבי שמוביל ליצירה של ניהול חכם, חסכוני ובעל פוטנציאל אדיר לתוכנית העסקית ולמטרות שנקבעו מראש.

Zoho היא ה-CRM הטוב בעולם

אלמנט משמעותי מאוד בכל הקשור להטמעה של המערכת בענן היא הנושא של ההתאמה האישית אותה ניתן לקבל כמו גם להוציא לפועל בהתאם לתוכניות שיווקיות ופרסומיות. זוהו דורגה בשנת 2019 כתוכנת ה-CRM הטובה בעולם, וזאת בעקבות תגובות אוהדות מצד בעלי עסקים, בשל היכולת ליצור מערך ניהול אפקטיבי המאפשרת להוציא לפועל תוכניות אופרטיביות וכן מהווה כלי לבדיקת הביצועים, כל זאת כחלק מהיכולת להיעזר בתוכנה לטובת הצרכים הנדרשים של כל ארגון, כאשר באמצעות חברת topme ניתן לסגור עסקאות באמצעות אוטומציה של תהליכים וכן הטמעה כלל ארגונית. מעבר ליכולת לעקוב אחר משימות, תוכנה זו היא גם בעלת אפקט עצום על רבדים שונים בתמהיל העבודה, וזאת בשל פיצ'רים נוספים אותם נטמיע עבורכם – חתימה דיגיטלית, ניהול קמפיין, יצירת טפסים אוטומטיים וכן יכולת להניע את הלקוח לפעולה באמצעות רובד ייחודי אותו אנו מטמיעים.

הטמעת Zoho CRM עם חברת TopMe

חברת TopMe היא חברה מובילה בתחומה אשר לה ניסיון של מעל לעשור בתחום מערכות המידע. חברתנו מספקת שירות של אפיון המערכת והתאמתה לצרכי הארגון ובית העסק בהתאמה אישית ולאחר שהתבצעו כלל ההליכים בשביל להבטיח כי הטמעת המערכת הזו תתבצע בצורה הטובה ביותר. אנו מספקים את המעטפת המקצועית לכלל בתי העסק ועם שימת דגש על יחס אישי וכן מענה הניתן גם לאחר אפיון והתאמה, כל זאת מתוך מטרה להבטיח כי גם אתם כבעלי עסקים תוכלו להוביל לטובת ניצול המערכת לצרכים העסקיים אותם הגדרתם מראש. אנו מקפידים על סטנדרט שירות מהגבוהים בארץ ועדות לכך ניתן למצוא בשורה ארוכה של חברות ועסקים שכבר קיבלו את השירות, וזאת כחלק מיצירה של מעטפת מקצועית אותה מקבלים באמצעות מיטב אנשי המקצוע בענף.

השירות שלנו כולל את אפיון מערכת Zoho ולאחר מכן התאמה שלה לצרכים באמצעות הטמעה כלל ארגונית, יצירה של בורד בהתאמה אישית וכן יצירה של אוטומציה של תהליכים דרך מתן הדרכה ושירות תמיכה, כך שתוכלו להיות עם אצבע על הדופק וליצור מערכת אקטיבית אשר מתמקדת בצד הלקוח. באמצעות השירות אותו אנו מציעים תוכלו כבעלי עסקים וארגונים לעקוב אחר משימות מכל מקום גם כאשר מדובר בעבודה מרוחקת. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? זה הזמן ליצור איתנו קשר, כך שגם אתם תוכלו להתקדם לעבר עידן טכנולוגי פורץ דרך.

צור קשר דילוג לתוכן