banner

יותר ויותר חברות וארגונים ברחבי העולם מבינים כי רתימת הטכנולוגיה לשיפור צורת העבודה שלהם, היא כבר לא בגדר מותרות אלא משהו הכרחי שבלעדיו לא ניתן לנהל עסק ברמה גבוהה, ולתת "פייט" בתחרות אל מול היריבים העסקיים. ואכן, כיום בכל חברה או ארגון המכבדים את עצמם, ההנהלה והעובדים משתמשים באמצעות מערכות תוכנה מתקדמות, המאפשרות להם לנהל ולתפעל את העסק בצורה קלה ויעילה הרבה יותר.

המערכת המובילה המשמשת עבור ניהול קשרי לקוחות היא מערכת CRM. באמצעות מערכת CRM ניתן לנהל בצורה יעילה את כלל הנושאים הקשורים בקשר על הלקוחות, לאפשר גישה מהירה לכלל הנתונים הקשורים בלקוח, ולוודא שהם מקבלים שירות ברמה גבוהה.

היתרונות הגדולים בשימוש עם מערכת CRM

ישנם לא מעט יתרונות לשימוש באמצעות מערכת CRM עבור כל חברה או ארגון, אך בראש ובראשונה מדובר בייעול עצום בכלל תהליכי העבודה הקשורים עם הלקוחות. לקוח שמנסה לקבל שירות עבור רכישה שביצע, התלבטות שיש לו בקשר לרכישת מוצר או כל דבר אחר, יוכל לקבל מענה מיידי בזכות העובדה שכלל המידע הקשור אליו מופיע לנציג בתוך שניות בצורה ברורה ומסודרת.

מלבד זה, העובדה שכל המידע הקשור בלקוחות נכנס אל מערכת ממוחשבת אחת, מאפשר לקחת את הנתונים ולהשתמש בהם על מנת לנתח ולהבין את מצבו של העסק, ולגבש אסטרטגיות עבודה לעתיד. באמצעותה של מערכת CRM ניתן לנהל גם את הלידים הנכנסים מקידום ממומן בצורה טובה הרבה יותר, ועל כך בפסקאות הבאות.

מהו בכלל קידום ממומן?

קידום ממומן הוא משהו שגם אתם לא יודעים מהו, בוודאי נתקלים בו במהלך השיטוטים ברשת האינטרנט. מדובר על אותם מודעות שנמצאות בסופם של כתבות באתרי חדשות וכדומה, אשר לחיצה עליכם מעבירה אותכם לאתר אחר.

מדובר על ערוץ שיווק אשר מיועד להגברת התנועה הנכנסת לאתרי אינטרנט, דפי נחיתה וכדומה, מערוצי השיווק השונים. ראשי התיבות של PPC הם Pay Per Click כלומר שהתשלום עבור הפרסום הוא לפי כמות הלחיצות שמתבצעת בזכות המודעות. 

איך מסייעת מערכת CRM לניהול של קמפיין קידום ממומן?

בשביל לבצע קמפיין יעיל של קידום ממומן יש צורך במעקב רציף אחרי הצלחתו של כל פרסום, ובמיוחד כאשר מדובר על קמפיינים גדולים. באמצעות שימוש עם מערכת CRM עבור מעקב אחרי הקמפיין, ניתן לבצע מעקב יעיל ומחקר מקיף אחרי הנתונים הקשורים לקמפיין. המערכת מאפשרת כלי מדידה המסייעים רבות להגיע אל ההבנה האם הקמפיין אכן הצליח והשיג את מטרתו או שלא.

כיצד אוכל להכניס מערכת CRM לעסק שלי?

גם חברות וארגונים אשר מכירים ביתרון העצום של שימוש עם מערכת CRM מתקדמת, מפחדים לבצע את המעבר משימוש עם מערכת ישנות ולהתקדם. הפחד מימי המעבר הכרוכים בתקלות ובעיות מסוגים שונים, מונעים מחברות לבצע את המעבר.

אמנם, כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברה כמו TopME אתם יכולים להיות רגועים. טופמי מאפשרת לחברות לבצע את המעבר למערכת חדשה ומתקדמת יותר, תוך שאנשיה מבצעים הדרכות ומלמדים את עובדי החברה שלכם להשתמש באמצעות המערכת החדשה בצורה היעילה ביותר.

בזכות השירות של TopME תוכלו להיות רגועים שגם בתקופה של המעבר למערכת חדשה, שירות הלקוחות שלכם לא ייפגע, ותוכלו לבצע את המעבר ללא שהלקוחות ישימו לב שמשהו בכלל קורה אצלכם בחברה. בנוסף, אנשי המקצוע יסייעו לקחת את כלל המידע הקיים במערכת הישנה, להעביר אותו אל המערכת החדשה, ולבצע התאמה אישית של המערכת כדי שהשימוש בה אצלכם יהיה בצורה היעילה ביותר. 

צור קשר דילוג לתוכן