banner

התפתחותה של הטכנולוגיה הביאה לשינוי מקיף כמעט בכל תחום בחיים האישיים שלנו. אם נחזור במנהרת הזמן רק 30 שנה אחורה, נגלה שהחיים אז היו שונים לחלוטין ממה שאנחנו מכירים כיום. אמנם, לא רק בחיים האישיים שלנו נעשה שינוי גדול, גם צורת ההתנהלות של עסקים וחברות השתנתה לחלוטין בזכות הטכנולוגיות השונות.

ניהול עסק כיום נעשה בצורה שונה לחלוטין מאשר פעם. אין יותר צורך בניירות ומסמכים אלא הכול נעשה באמצעות המחשב, כאשר מערכות CRM לניהול העסק ושירות הלקוחות הופכות להיות מוצר חובה לכל בעל עסק וארגון. 

למה צריך מערכת CRM לעסק?

כל בעל עסק יודע שניהול העסק הוא עניין שדורש לא מעט כוח וזמן. מערכות CRM מאפשרות לבעל העסק ולעובדים שלו להפוך את השירות ללקוחות למשהו מסודר הרבה יותר, ולהבין בצורה טובה יותר את הלקוחות שלו והצרכים שלהם.

כמו כן, מערכת CRM מסייעת בתהליכי השיווק כאשר כלל הקמפיינים נעשים בצורה ממוחשבת וניתן לנתח בקלות את כל המידע לגבי מידת ההצלחה של כל קמפיין. מערכת CRM מאפשרת גם להבין את ערכו של כל לקוח, ובאיזה מן הלקוחות יש את הפוטנציאל לרווח גדול יותר בשביל למקד את המאמצים במקום הרווחי יותר.

כיצד משלבים מערכת CRM בעסק שלי?

שימוש במערכת CRM משנה לחלוטין את צורת ההתנהלות בעסק או בארגון. מדובר על שינוי כמעט בכל אספקט – שירות הלקוחות, מכירות, ניתוח מידע, ניהול אסטרטגיה ועוד, מה שגורם לכך שהמעבר לשימוש במערכת CRM יכולה להיות לא פשוטה כלל ועיקר.

במיוחד כאשר מדובר על עסק פעיל ולא על עסק חדש, אין אפשרות לעצור את העבודה לחלוטין ולחכות שאחרון העובדים ילמד לתפעל את המערכת כמו שצריך. בשביל לדאוג להטמעת המערכת אצלכם בחברה ללא הפרעות ובצורה החלקה ביותר, תוכלו לפנות אלינו וליהנות מליווי מקיף בהטמעת מערכות crm והדרכות לעובדים לתפעול חלק של המערכת.

למה חשוב לבצע הטמעה של המערכת?

בסופו של דבר ישנם מערכות CRM בעלות ממשק משתמש נגיש ופשוט יחסית אשר מאפשר ללמוד אותו בקלות יחסית, גם ללא עזרה והטמעה. אולם כדאי לדעת כי במערכות CRM רבות ישנם מגוון עצום של אפשרויות וכלים שיכולים להיות מועילים מאוד בניהול העסק וקשרי הלקוחות שלו, ולהצעיד את העסק קדימה.

לכן, כאשר אתם רוכשים את השירות להטמעת המערכת בחברה שלכם, אתם מקבלים אנשי הדרכה שבקיאים בצורה מלאה בכלל האפשרויות שמציעות המערכות השונות, כך שבסופו של דבר התועלת משירות ההטמעה של המערכת גדולה הרבה יותר מחיסכון בזמן, ומאשרת גם שימוש נכון ויעיל במערכת שבה אתם משתמשים.

באיזה מערכת  CRM כדאי לבחור?

ישנם לא מעט מערכות טובות ויעילות שעושות את העבודה בצורה טובה, ולא פעם הבחירה בניהם יכולה להיות קשה במיוחד. הדרך הטובה ביותר לבחור את המערכת שמתאימה בצורה הטובה ביותר עבור העסק או הארגון שלכם, היא באמצעות התאמת מבנה העסק והצרכים שלו לתכונות של המערכות השונות.

אמנם, קשה מאוד לאדם מן השורה לעמוד על ההבדלים השונים בין המערכות הרבות, ולכן כאשר לקוח בוחר בשירות של הטמעת מערכות crm בארגונים אנשי החברה יוצרים איתו קשר ומסבירים לו לגבי ההבדלים בין המערכות, וכך נעשה מאמץ בשביל להתאים ללקוח את המערכת שמתאימה לצרכים שלו בצורה הטובה ביותר, ונחסכת ממנה ההתלבטות לגבי המערכת שתהיה הכי טובה עבורו.

כמובן שלאחר הטמעת המערכת אנשי החברה מעניקים שירותי תמיכה טכנית בכדי לדאוג לכך שלכל בעיה או תקלה שעובדי החברה נתקלים בה תהיה להם כתובת מהירה שתסייע להם בפתרון הבעיה.

צור קשר דילוג לתוכן