banner

אם נסתכל סביבנו נוכל לראות שהמהפכה הטכנולוגית כבשה כמעט כל פרט ופינה בחיינו. בזכות הטכנולוגיה, כמעט כל דבר שהיינו עושים פעם בצורה איטית או קשה, אנחנו עושים כיום בצורה יעילה, קלה ומהירה הרבה יותר. כאשר מדובר על עולם העסקים, לטכנולוגיה ישנה חשיבות אפילו גדולה יותר.

מטבע הדברים, מפעלים ועסקים מבצעים מדי יום פעולות גדולות ומורכבות יותר, והטכנולוגיה מאפשרת להם להתייעל ולעבוד בצורה הרבה יותר מהירה וקלה. גם בעולם ניהול העסקים הטכנולוגיה מבצעת מהפך של ממש, ומאפשרת לנהל עסקים או ארגונים בצורה יעילה הרבה יותר הן ברמה המעשית והן ברמה האסטרטגית.

לדוגמא, השימוש במערכות מידע על מנת לנהל כמויות גדולות של מידע, מאפשר לחסוך את השימוש האיטי והמסורבל באמצעות קלסרים ומחברות שהיו דברים הכרחיים לניהול עסקים בעבר הלא רחוק.

היתרונות בשימוש באמצעות מערכות מידע

השימוש במערכות מידע מאפשר יתרונות עצומים לעסקים, הרבה יותר מאשר רק לחסוך מהם את השימוש בקלסרים ומחברות. כאשר כלל המידע הקשור בעסק ובלקוחות נמצא בתוך מערכת אחת אליה ניתן לגשת ממחשבים רבים, כל נושא שירות הלקוחות הופך למשהו אחר לחלוטין.

למשל, כאשר לקוח מתקשר אל החברה ומבקש שירות בנושא מסוים או פרטים לגבי מוצר מסוים, העובד שמקבל את השיחה יכול לגשת בתוך שניות בודדות אל כלל המידע הדרוש, להסתכל על היסטוריית העבר של הלקוח, ולהעניק לו תשובה מותאמת אישית ויעילה.

בנוסף, בזכות השימוש עם מערכות מידע, כלל המידע הקשור בעסק נשמר בצורה מסודרת המאפשרת את ניתוח הנתונים בצורה קלה ויעילה, אשר יכולה לסייע רבות בהבנת מצבו העסקי האמיתי של העסק, וגיבוש של אסטרטגיות לעתיד על מנת לשפר את היעילות. 

כיצד מבצעים הטמעה של מערכות מידע?

גם במקומות שלא מטילים ספק ביעילות העצומה של העבודה עם מערכות מידע, עדיין ישנו פחד ורתיעה מהטמעה של מערכות מידע חדשות בעסק או בארגון, אשר נדרש להמשיך ולספק שירות ללקוחות גם בזמן ההטמעה.

הודות לצוות המקצועי בטופמי, ניתן ליהנות מלווי מקצועי ואישי עבור חברות ועסקים אשר מעוניינים לעבור לשימוש עם מערכות מידע מתקדמות.

השירות ניתן גם לעסקים חדשים אשר מעוניינים לעבור את שלב הלמידה של מערכת המידע בצורה המהירה והיעילה ביותר, ולהתחיל לעבוד בהקדם האפשרי.

הטמעת מערכות מידע בצורה הדרגתית

כאשר הצוות של טופמי מגיע אליכם לחברה או לארגון כדי לבצע הטמעה של מערכות מידע חדשות, הם יעשו הכל כדי להקל עליכם את תקופת המעבר. האסטרטגיה המובילה להטמעת מערכות מידע שהוכחה כיעילה ביותר היא הטמעה הדרגתית שלב אחרי שלב, מבלי לנסות להפיל את הכול שיעבוד בבת אחת – כי זה פשוט לא יעבוד.

בשלב הראשון מתבצע זיהוי ואפיון של צרכי העסק, כדי להבין באיזה נקודות העסק רוצה להשתדרג מבחינת מערכות המידע. לאחר מכן אני המקצוע של TopME לאנשי הארגון או החברה להגיע להחלטה על מערכת המידע המתאימה ביותר עבורם, ולאחר מכן תתחיל חשיפת היכולות והאפשרויות של המערכת שנבחרה לעובדים.

השלב הבא ואולי המשמעותי ביותר המורכב בעצם מהרבה שלבים קטנים הוא שלב ההטמעה בפועל, כאשר מדי תקופה העובדים לומדים לתפעל בצורה טובה עוד ועוד חלקים מן המערכת, עד שהם מגיעים אל שלב שהעבודה באמצעות המערכת החדשה מתבצעת בצורה החלקה והיעילה ביותר ללא צורך בעזרה חיצונית. 

צור קשר דילוג לתוכן