banner

כמות המידע הקיימת בכל ארגון או עסק גדול היא עצומה. במקרים רבים מדובר על עשרות ואפילו מאות אלפי לקוחות כאשר כל אחד מהם זקוק מדי פעם לשירות לקוחות, ויש צורך לדאוג לשביעות רצונו בצורה מתמדת. יעיד כל בעל עסק שלא מדובר על עבודה פשוטה, כל אדם שונה מחברו ויש לו דרישות אחרות, וניהול כל המערך של הקשר עם הלקוחות, תוך כדי שילוב העבודה הקשורה בשיווק והגדלת המכירות יכולה להיות מתישה למדי.

אמנם, כיום כאשר כמעט כל דבר נעשה באמצעות המחשב, וגם ניהול של מערכות מידע וניהול עסק מתבצעות באמצעות מערכות תוכנה משוכללות אשר מאפשרות להקל על החיים ולנהל בצורה מסודרת הרבה יותר מאשר בעבר את כלל המידע הדרוש לפעילותו התקינה של כל ארגון ועסק.

למה כדאי להשתמש במערכות מידע?

השימוש במערכת מידע הוא צורך בסיסי בכל מקום שעובד עם כמות מידע גדולה. בסופו של דבר אינו דומה שיווק או שירות לקוחות מותאם אישית כאשר בפני הנציג שמדבר עם הלקוח עומד כלל המידע בצורה מסודרת, לשירות לקוחות "על עיוור".

השימוש במערכות מידע מאפשר לנציגי החברה לקבל ולהכניס מידע לגבי כל לקוח בצורה פרטנית, ובסופו של דבר בעל העסק מקבל את כלל המידע והנתונים המדויקים על פעילות העסק אליו למערכת, כך שהוא יכול לשלוט בצורה הטובה ביותר על פעילותו של העסק.

המידע הרב שנותנות המערכות השונות לעסק שווה את משקלו בזהב, ומאפשר לבעל העסק להבין לאן הרוח נושבת ולגבש את אסטרטגית הפעולה שלו בניהול העסק בצורה חכמה ומבוססת נתונים, כדי לשפר את ביצועי העסק.

כיצד אפשר לעבור לשימוש במערכות מידע?

הקושי הגדול במעבר לשימוש במערכות מידע בחברות וארגונים קיימים הוא הצורך בהטמעת המערכת תוך כדי תנועה. כאשר מדובר על ארגון או חברה שנמצאת בשיא פעילותה, קשה מאוד לשנות ביום אחד את צורת העבודה ולעבור להשתמש במערכת לא מוכרת.

אמנם, גם לבעיה הזאת יש פתרון, ישנן חברות אשר מציעות שירות של הטמעת מערכות מידע בארגונים, כאשר אנשי החברה מתמחים בהדרכה וליווי של חברות אשר עוברות לשימוש במערכות מידע, והם מלמדים את העובדים שלכם כיצד להשתמש במערכת בצורה היעילה ביותר, כדי שהעבודה הרציפה לא תפגע.

שירות ההטמעה מאפשר לכל ארגון או חברה שרוצים לבצע את המעבר לשימוש במערכות מידע בצורה חלקה, לבצע את המעבר בצורה הטובה ביותר.

מי מעניק שירות של הטמעת מערכות מידע בארגונים?

תוכלו למצוא חברות שונות שעוסקות בתחום הטמעת מערכות מידע בארגונים אשר ישמחו לתת לכם את השירות ולוודא שתוכלו לבצע את המעבר לעבודה עם מערכות המידע בצורה החלקה ביותר. טופמי הינה אחת החברות המובילות בישראל אשר מעניקה שירותי הטמעה של מערכות מידע ומערכות CRM בארגונים וחברות.

החברה מלווה את העסק שבוחר בשירות החל משלב אפיון המערכת שתתאים בצורה הטובה והיעילה ביותר לצרכים של העסק שלכם, ועד הטמעת המערכת בפועל בקרב עובדי החברה שלכם, והדרכה מקיפה לגבי האפשרויות השונות שמעניקה המערכת כדי לשפר ולייעל את העסק שלכם.

לאחר סיום תהליך ההטמעה של המערכת אצלכם בחברה ולאורך כל שנות השימוש במערכת שהוטמעה, מעניקה החברה שירות תמיכה טכנית המאפשר מענה לכל תקלה או בעיה בה נתקלים במהלך השימוש במערכת כדי שהעבודה עם המערכת תוכל להיות רציפה וללא הפרעות ותקלות. עם זאת, את שירות התמיכה הטכנית תוכלו לקבל גם אם לא ביצעתם את תהליך ההטמעה בחברה, ולקבל תמיכה טכנית זמינה לגבי המערכת הקיימת אצלכם.

צור קשר דילוג לתוכן