banner

העולם שלנו הופך לטכנולוגי יותר ויותר ככל שחולף הזמן, והשינויים ניכרים בכל תחום. בין היתר, גם עולם העסקים עובר שינוי משמעותי, וזונח את שיטות העבודה הישנות, לטובת טכנולוגיות חדישות ומתקדמות, אשר מאפשרות עבודה קלה ויעילה הרבה יותר.

אחד מהדברים שללא ספק הביאו למהפך משמעותי בעולם ניהול העסקים ושירות הלקוחות הן מערכות התוכנה המאפשרות שליטה ובקרה מלאה על כל נתוני הלקוחות, אליהם ניתן לגשת בכל רגע נתון, ולהגיש שירות מותאם אישית ללקוח.

היתרון הגלום בשימוש עם מערכות כאלה אל מול הלקוח מתחלק לשני נושאים עיקריים. הנושא הראשון הוא נושא המכירות, כך שבזכות הנתונים המופיעים בצורה מפורטת במערכת, ניתן להתאים הצעת מחיר מתאימה ומשתלמת שתתאים ללקוח. הנושא השני הוא שירות הלקוחות הזמין והיעיל שיכול להתבצע בזכות השימוש במערכת המכילה את כל פרטי הלקוח והיסטוריית ההתקשרות מולו.

ניהול קשרי הלקוחות – בכל מקום ובכל זמן

במקרים רבים היכולת לנהל את הלקוחות באמצעות מערכת התוכנה הקיימות על מחשבי החברה, אינה מספקת מענה כולל לכלל המקרים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלעיתים הקשר עם הלקוח לא מתבצע דווקא בשיחת טלפון המגיע למוקד, אלא דווקא בשטח כגון במהלך עבודה באתר הלקוח.

בדיוק בשביל לתת מענה לבעיה הזאת, פותחה אפליקציה לניהול קשרי לקוחות אשר מאפשרת גישה אל כלל המידע המופיע במערכות החברה, מתוך אפליקציה אשר מותאמת לשימוש באמצעות מכשירי טלפון נייד או טאבלטים. העובדה כי המידע החשוב זמין עבור העובדים כל העת, מאפשרת להם לעבוד בצורה יעילה וחכמה, ולתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלכם גם כאשר הם לא נמצאים אל מול מחשבי החברה.

היתרונות בשימוש עם אפליקציה לניהול קשרי לקוחות

היתרון הגדול הנעוץ בשימוש באמצעות אפליקציה לניהול קשרי לקוחות הוא כמובן יתרון הזמינות. עובדי החברה לא צריכים להיות תלויים בגישה פיזית אל מחשב המחובר לרשת של החברה, אלא יכולים לספק שירות לקוחות יעיל ומותאם אישית מכל מקום בו הם נמצאים.

לעובדה הזאת יש ערך מוסף – אם בעבר כאשר היה צורך לתת שירות ללקוח בסיטואציה כזאת, הנתונים לא היו נכנסים למחשב והיה נוצר חסר במידע הרלוונטי על הלקוח. בזכות האפליקציה המידע על הלקוח יהיה שלם וללא חסרים כלל.

תוכנה ואפליקציה לניהול קשרי לקוחות – איך מצטרפים לכל הטוב הזה?

אם הבנתם את היתרון העצום הגלום בשימוש עם מערכות תוכנה לניהול קשרי לקוחות, ועוד יותר – כאשר מדובר על מערכת הכוללת אפליקציה המאפשרת ניהול מסודר מכל מקום, אתם בוודאי מתעניינים כיצד תוכלו להטמיע גם אצלכם בחברה מערכת כזאת שתוכל לסייע לכם רבות בניהול העסק ולהגדיל את המכירות שלו.

ישנם לא מעט חברות ברחבי העולם אשר מספקות מערכות כאלו ואחרות אשר מאפשרות לבצע את כלל הפעולות הקשורות בניהול קשרי הלקוחות שלכם, אך במקרים רבים ההטמעה שלהן אצלכם בחברה לא תהיה פשוטה.

בכל זאת, כאשר מדובר על חברה שכבר פועלת, היא לא באמת יכולה להפסיק לעבוד ולתת שירות ללקוחות שלה עד שכולם ילמדו לתפעל את המערכת, אלא חייבת להמשיך ולהתנהל כאילו דבר לא אירע. אז מה ניתן לעשות בשביל להטמיע את המערכת בצורה שקטה? 

Topme – הטמעת מערכות לקשרי לקוחות לעסקים וארגונים

אם גם אתם חוששים לפגוע בפעילות החברה שלכם במהלך הטמעת המערכת, טופמי כאן עבורכם. אנו חברה ותיקה בתחום הטמעת מערכות תוכנה, וביצענו בהצלחה הטמעה של מערכות מורכבות לחברות וארגונים מכל גווני המשק.

אנו עובדים עם מגוון מערכות לניהול קשרי לקוחות הכוללות גם אפליקציה המאפשרת לנהל את הכל מהטלפון הנייד. החברה לא משאירה אתכם להתמודד לבד עם המערכת החדשה, והיא מבצעת הטמעה של המערכת בחברה, עד למצב בו כלל העובדים יוכלו לתפעל את המערכת בצורה טובה ויעילה.

כמובן, שכל זה מתבצע מבלי לפגוע בעבודה השוטפת של החברה ומבלי שהלקוחות שלכם בכלל ישימו לב שמשהו בכלל קורה באותו הזמן בחברה. תהליך ההטמעה מתבצע על ידי מדריכים מקצועיים של החברה, אשר עשו שיעורי בית מוקדמים לגבי החברה שלכם, ויוכלו להתאים לכם את המערכת בצורה יעילה, וללמד את העובדים שלכם את הדברים הרלוונטיים ביותר עבור הפעילות התקינה של החברה שלכם.

צור קשר דילוג לתוכן